quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.
![]()
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...
yep dat vind ik nu ook, gewoon niet geven, misschien krakt ze welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'![]()
Als ze dat zo nu en dan kan laten doen kan ze het lang volhouden daarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zich uit elkaar later trekken door wilgo
heeft ze het al een paar keer over gehad
![]()
gebruikt ze maar haar tarzanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep dat vind ik nu ook, gewoon niet geven, misschien krakt ze wel![]()
Ik hoor Natas anders noooooit meer over haar mannetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen.
ik kies voor optie 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
gebruikt ze maar haar tarzanen anders....naar huis!
pardon?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...
wat dacht je van brianquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
gebruikt ze maar haar tarzanen anders....naar huis!
De oude garde op het noemen van hun naam op de streams misschien?quote:
Raakt ie es een keer echt een paar snarenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat dacht je van brian, dan wordt het echt gezellig
![]()
Het is een stemming die hier heeft plaatsgevonden....we zijn het er unaniem over eens geworden dat de Cossen gelezen moeten wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb het denk ik gemist, maar ik hoor iets over een stemming ...
waar gaat het over en wanneer vindt deze plaats ?
Ze eten pas rond kwart over 7quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer ...
Ik wil wel zien hoe Jaap zich gedraagt aan tafel.
Als hij nu weer over de schreef gaat zal hij van de kok wel een uitbrander krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |