abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:25:12 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_47236585
Ik wel
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:25:35 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_47236595
Ik ook.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:25:53 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_47236607
Oh kut, nu heb ik in dgk gepost
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:26:12 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_47236614
quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.
[/quote]

Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47236633
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef Black_king het volgende:

Men wil denk ik uit de status-quo na het carnaval debacle.....Anders mag er nooit meer iemand weg uit de kooi....
Daar hadden Nastasja en Brainless dan maar eerder aan moeten denken. Het zal me zwaar tegenvallen als Huub (en Eric) het niet blokkeren, je raakt dan de hele geloofwaardigheid van die stemmingen kwijt. Sylvia en Huub mogen ook nergens heen. En die 12-uur voor Sylvia is alleen maar omdat ze die MOESTEN geven van achter, die stemming was gewoon voor de show.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:20 #6
137949 Disana
pi_47236654
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.
Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.
[/quote]

Maar ik heb het over jou. In het begin was je vriendelijk, nu vind ik je op het irritante af brutaal worden... sorry dat ik het moet zeggen.
pi_47236659
Geweldig topic, een aanrader
[SC # 13] SlowChat, voor als je snel off-topic wilt gaan...

Demins, ik word ondertussen nieuwsgierig of er een DGK post van jou bestaat die over de streams gaat
pi_47236663
SC?

Kreeft. Alleen als je al ziet hoe het word klaargemaakt.
pi_47236676
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47236693
Ancieniteit is heel belagrijk bij ambtenaren en in bejaardentehuizen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  FOK!Babe dinsdag 13 maart 2007 @ 18:29:14 #11
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47236717
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
Zoiets had ik dus ook meteen, maar zoals het al eerder gepost is...
Dan gaat helemaal niemand nog ergens heen, als iedereen steeds elkaar blijft tegenhouden...
pi_47236722
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
Huub stemt straks met de stemming gewoon tegen
pi_47236729
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.
Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.
[/quote]
Denk aan je hart meis, tis maar een forum. Tis irri dat sommige het verzieken. Maar niet en nergens op reageren is volgens mij het beste. Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen. Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:29:37 #14
137949 Disana
pi_47236732
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
Maar omdat ze de laatste dagen (net als Brian) zoveel slijmt, krijgt ze waarschijnlijk juist weer wel toestemming. Ik heb niet veel kunnen kijken vandaag (meer geluisterd) en ook ik heb nog steeds geen idee waarover ze een stemming gaat aanvragen.
pi_47236751
Die stemming zal wel gaan over het rijden in de Touareg.

Aangezien Huub besloten heeft vriendjes te worden met Natasia zal hij het wel door laten gaan.
Verder is er niemand met ballen om het tegen te houden.
Eric ook niet.

Beetje jammer van Huub, dan. Hij moet toch ondertussen weten dat Nasty en Brian het de gewoonste zaak van de wereld vinden om dingen te krijgen, en daar echt geen vriendschap voor tegen over stellen.

Hij kan beter de druk er op houden, onder het motto "als je een vriend van me was, zou ik hebben voorgestemd"
pi_47236759
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat,
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:30:49 #17
137949 Disana
pi_47236771
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.
Denk aan je hart meis, tis maar een forum. Tis irri dat sommige het verzieken. Maar niet en nergens op reageren is volgens mij het beste. Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen. Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.

[/quote]

Negeren van iemand die zo prominent aanwezig is en meestal ook nieuwe COS'sen opent is een beetje moeilijk
pi_47236782
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
Die stemming zal wel gaan over het rijden in de Touareg.

Aangezien Huub besloten heeft vriendjes te worden met Natasia zal hij het wel door laten gaan.
Verder is er niemand met ballen om het tegen te houden.
Eric ook niet.

Beetje jammer van Huub, dan. Hij moet toch ondertussen weten dat Nasty en Brian het de gewoonste zaak van de wereld vinden om dingen te krijgen, en daar echt geen vriendschap voor tegen over stellen.

Hij kan beter de druk er op houden, onder het motto "als je een vriend van me was, zou ik hebben voorgestemd"
Nou ik schat een afwijzing wel degelijk in !! Flikker op met die toerrek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47236789
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Zoiets had ik dus ook meteen, maar zoals het al eerder gepost is...
Dan gaat helemaal niemand nog ergens heen, als iedereen steeds elkaar blijft tegenhouden...
weet ik, maar van die zeikerds wordt helemaal niks tegengehouden, dus gewoon 1 keer tegen stemmen om weer 'gelijk' te staan
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47236792
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
Die stemming zal wel gaan over het rijden in de Touareg.

Aangezien Huub besloten heeft vriendjes te worden met Natasia zal hij het wel door laten gaan.
Verder is er niemand met ballen om het tegen te houden.
Eric ook niet.

Beetje jammer van Huub, dan. Hij moet toch ondertussen weten dat Nasty en Brian het de gewoonste zaak van de wereld vinden om dingen te krijgen, en daar echt geen vriendschap voor tegen over stellen.

Hij kan beter de druk er op houden, onder het motto "als je een vriend van me was, zou ik hebben voorgestemd"
Eens
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47236801
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Daar hadden Nastasja en Brainless dan maar eerder aan moeten denken. Het zal me zwaar tegenvallen als Huub (en Eric) het niet blokkeren, je raakt dan de hele geloofwaardigheid van die stemmingen kwijt. Sylvia en Huub mogen ook nergens heen. En die 12-uur voor Sylvia is alleen maar omdat ze die MOESTEN geven van achter, die stemming was gewoon voor de show.
Van mij mag Huub het ook tegenhouden hoor, als het gaat om sex, vind ik het maar een kul-reden. Huub gaat daar echt niet in mee....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:39 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_47236804
Billie zit weer gezellig voor zich uit te lullen en schrijft Cora weer een fakebrief.
Ik ben niet overtuigd door de video-boodschap van gisteravond.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47236821
Goedemorgen :W
pi_47236823
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Denk aan je hart meis, tis maar een forum. Tis irri dat sommige het verzieken. Maar niet en nergens op reageren is volgens mij het beste. Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen. Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.
Negeren van iemand die zo prominent aanwezig is en meestal ook nieuwe COS'sen opent is een beetje moeilijk
[/quote]
Oh verkeerd begrepen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47236841
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef 2live het volgende:

[..]

weet ik, maar van die zeikerds wordt helemaal niks tegengehouden, dus gewoon 1 keer tegen stemmen om weer 'gelijk' te staan
Helemaal mee eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')