abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 16:51:24 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_47233388
go
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47233398
Amanda is toch al een stuk vooruit gegaan met het snijden.
pi_47233399
Het duurde even, maar hier istie dan

Is dit nu de langverwachte kookwedstrijd van Huub en Amanda?!
pi_47233402
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo is dat dan om tv te maken volgens jou? Misschien zijn ze gewoon zo close samen?
Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:52:33 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47233416
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je meegelezen had zou een bijdehandje als jij het weten.
De standaardzin hier is toch: lees cossen, scroll terug ?
Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaar
Beetje jammer joh
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47233472
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Huub en Eric hoeven van mij geen stelletje te gaan vormen hoor!
pi_47233476
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaar
Beetje jammer joh
Heb jij al een lintje van de koningin gekregen?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:54:28 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47233487
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Wat een gezeur zeg, laat ze gewoon lekker close zijn als ze dat willen zijn, als het 2 vrouwen waren dan had je de hele dag met je hand op je leuter voor de streams gezeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47233497
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekken
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:54:57 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47233512
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij al een lintje van de koningin gekregen?
Nee, mijn vader gisteren wel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47233517
Erik staat buiten hysterisch te doen terwijl Huub instrukties krijgt hoe de kreeft bereid moet worden.
pi_47233525
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Dat is dan jouw mening, maar ik denk dat ze echt een click hebben samen en dat hij niet bezig is met het spel op het moment dat hij naast Eric gaat liggen. Dan zoek je er teveel achter naar mijn mening en zijn populariteit bij Eric en Syl zit al wel goed. Juist een goede band kan ook negatief zijn in het spel.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:55:37 #13
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_47233533
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Uiteindelijk moet je wel zorgen dat de rest opdondert, dus helemaal geliefd moet je je niet maken. En we hebben al gezien dat liefde een spelbreker is in DGK. Tussen Eric en Huub zie ik het dan ook niet snel gebeuren.
(en da's maar goed ook. smerige homo's )
pi_47233550
Sylvia gaat haar post lezen.
pi_47233556
Hahaha, zo'n fonteintje uit die kop van die kreeft, toen Huub 'm doorkliefde!
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 16:56:31 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_47233557
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaar
Beetje jammer joh
Wel op blijven letten he, datum van inschrijving bij FOK.....

if you know what I mean.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47233565
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef joop24 het volgende:

[..]

Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekken
Wijze les van Nasty ( nooit gedacht dat ik dat nog eens uit mijn toetsenbord zou krijgen) zet het toch op ignore
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_47233575
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:39 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat je dat vooral bij Huub hebt. Als we ervan uit gaan dat BANJ vooral niets laat zien. Wat wil je dan zien???? Als Huub niet bij Syl en Eric is dan doet Eric ook niets dan af en toe uitvallen.
En Syl anzich is niet interessant genoeg die heeft een trekker nodig als Huub die haar af en toe het spel in trekt.
Brian en Natasia zijn twee ratten die je he-le-maal gek moet maken. Huub is hier duidelijk niet tegenop gewassen.
Ik zeg: plaats twee nieuwe rebellen die de boel op zijn kop zetten, houd nog frequenter stemrondes en laat de boel weer bruizen. Eric en Snollie, twee semi-hippe nobody's, er zo snel mogelijk uit.
quote:
De hoogmoed die voor Bra en Na treft is veel erger. Ze voelde zich onoverwinnerlijk waar Huub afgelopen donderdag echt hem kneep als een oude dief en Natas de keer ervoor zichzel totaal geen zorgen maakte.
Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.
pi_47233615
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een gezeur zeg, laat ze gewoon lekker close zijn als ze dat willen zijn, als het 2 vrouwen waren dan had je de hele dag met je hand op je leuter voor de streams gezeten.
Ook dit is weer een foute veronderstelling.
Een normale man heeft liever de lucht van een, dan de plaatjes van 100
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47233648
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Huub heeft al zijn kaarten reeds op tafel gelegd. Brian en Natasia zijn twee ratten die je he-le-maal gek moet maken. Huub is hier duidelijk niet tegenop gewassen. Ik zeg: plaats twee nieuwe rebellen die de boel op zijn kop zetten, houd nog frequenter stemrondes en laat de boel weer bruizen. Eric en Snollie, twee semi-hippe nobody's, er zo snel mogelijk uit.
[..]

Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.
FDW en Vliegende Dutchman
DUMB AND DUMBER
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:59:12 #21
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_47233653
quote:
[..]

Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.
Zet ze in een spiegelpaleis en ze plegen zelfmoord.
pi_47233655
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef joop24 het volgende:

[..]

Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekken
Jij moet leren lezen Jamandaatje
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47233670
Amanda doet het goed
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:00:02 #24
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_47233680
Syl zit de post te lezen? (heb geen geluid)
pi_47233686
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef joop24 het volgende:

[..]

FDW en Vliegende Dutchman
DUMB AND DUMBER
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')