dan ben je wel erg laat....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan een koffieinfuus en zie deze topicstring nu pas!
![]()
Weer een nieuwe gezicht!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan een koffieinfuus en zie deze topicstring nu pas!
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben je wel erg laat....![]()
![]()
![]()
![]()
WELKOM
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kon je dit overheerlijk topic dan missen......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
en dan hang ik hier nog wel dagelijks rond ook..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kon je dit overheerlijk topic dan missen......????
Maar hey.......hoe meer zielen hoe meer vreugde...
![]()
![]()
Vertel even wat over jezelf...quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Wat een drank voor de zwakkeren, het is bijna een verslaving.
koffie afkraken....KOFFIE AFKRAKEN.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Nee dus, want we hebben echt te maken met verslaafden![]()
BARBAAR!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Nee dus, want we hebben echt te maken met verslaafden![]()
en nog je post aanpassen ook! Gelukkig was dit sterk bakkie je gewoon voor en heeft je eerdere post gevangenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Euh... 8 jaar geleden al..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pffff....![]()
La langue Francaise est une belle langue
hoe lang is het geleden dat je Frans hebt gehad......![]()
oohhhhhh.....nee dan vind ik dat je het gewldig doet....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Euh... 8 jaar geleden al..![]()
En sindsdien ben ik ook nooit meer in Frankrijk geweest.. dus ik vind dat het nog wel aardig gaat!![]()
Je begrijpt het toch?!![]()
Zie je, gaat prima toch!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oohhhhhh.....nee dan vind ik dat je het gewldig doet.......ik jou heel goed begrijpen....
![]()
schrijf ik dan zo beroerd Nederlands....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je, gaat prima toch!![]()
Je comprend tu très bien aussi!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |