quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hah, daar kun je wel naar fluiten, ik weet gewoon zeker dat we het niet krijgen.
maar wat me wel opvalt is dat wehkamp er als de kippen bij is als er een bestelling wordt gedaan, want het is de volgende dag al bezorgt. maar als er een fout door hun is gemaakt dat laten ze gewoon helemaal van niets weten.
lijkt me niet omdat er een acceptgiro bijzitquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, ik ben dus ook gepwned. Alleen die sokken MET gehakshamrolletjes gekregen
Morgen gaat het pakketje retour, samen met de gehakthamrolletjes, die mogen ze houden! Ik breng het naar een servicepunt.
Iemand enig idee of je alsnog de verzendkosten moet betalen wanneer je het product retourneert?
Nou ja, ik ben er ook niet van uitgegaan dat ik de printer ook daadwerkelijk kreeg. En straks heb ik een leuke dvd om weg te geven, of die nou ergens anders 2 euro goedkoper is ofzo maakt me niets uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hah, daar kun je wel naar fluiten, ik weet gewoon zeker dat we het niet krijgen.
Ergens terug in dit topic is toch iemand gebeld door Wehkamp? Het lijkt me ook wel afhankelijk van de fout die ze maken of ze wel/niet contact opnemen.quote:maar wat me wel opvalt is dat wehkamp er als de kippen bij is als er een bestelling wordt gedaan, want het is de volgende dag al bezorgt. maar als er een fout door hun is gemaakt dat laten ze gewoon helemaal van niets weten.
Jah, cheque om zelf gratis met een mini-cruise mee te kunnen, je moet echter wel iemand anders meenemen voor 86 euro.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:32 schreef Beach het volgende:
cheque??
Als ze met "gratis" cruises komen, weet ik al genoeg... word je genaaid op het eten! Gewoon weggooien, Wehkamp krijgt geld om die spam mee te sturen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Apekoek het volgende:
ach de sokken kon ik toch wel gebruiken. en de cheque die er bij zit van 95 euro kan ik denk ik ook wel gebruiken. wel leuk dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef RainofDeath het volgende:
[afbeelding]Whehehe, voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je wilde die printerquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef Petre het volgende:
[..]
Wehkamp zei zelf al eerder op de hoogte te zijn...
btw, uit mijn winkelmandje is de printer verdwenen, mijn andere artikel staat er nog wel in. Geen punt, die wilde ik toch al hebben
Je mag ze van mij gratis hebben, wel 8,95 verzendkostenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:08 schreef StanS het volgende:
Ik heb alleen maar sokken gekregen, niet eens gehakthamrolletjes mix spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |