jammer, hoelaat besteld?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:05 schreef erikkll het volgende:
Ik kom net terug van het DHL punt, en heb het pakketje geweigerd. Er zat géén printer bij
Nee, want als je in eén keer iets heb besteld en het wordt in twee keer bezorgd hoef je alleen maar voor de eerste zending te betalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef covie het volgende:
Shit man, ik krijg dus mijn printer pas over 4 weken (misschien) Maar ik heb dus gezegd thuisbezorgen..
Mijn muts krijg ik morgen, daar moet ik al 4,95 extra bezorgkosten voor betalen.
Moet ik dan ook nog 8,95 extra bezorgkosten voor de printer betalen? (als die komt)
En kan ik evt ergens nog veranderen dat ik het dus niet thuis wil laten bezorgen? Ik haal dat ding nl liever ergens anders op als dat gratis is![]()
![]()
Hm, Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef Apekoek het volgende:
wat wel leuk is is de cruise check voor 95 euro naar newcastle, dat is nog wel eens leuk, zoiets had ik ook al in de planning, dus dat is ok!
Ik heb hier nog wel een lege printerdoos + een oude printer staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef covie het volgende:
Gaan we nu dozen naar wehkamp versturen.
In de brief zetten we dan: WIJ BEZORGEN ARTIKELEN WEL! ofziets
Of heel veel bestellen en alles weer retouneren![]()
of bedenk een andere leuke (matige) grap als wehkamp ons geen printer wil bezorgen.
cheque danquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:48 schreef covie het volgende:
[..]
Voor ¤95,- wil ik ook best iets checken hoor![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef covie het volgende:
Gaan we nu dozen naar wehkamp versturen.
In de brief zetten we dan: WIJ BEZORGEN ARTIKELEN WEL! ofziets
Of heel veel bestellen en alles weer retouneren![]()
of bedenk een andere leuke (matige) grap als wehkamp ons geen printer wil bezorgen.
hah, daar kun je wel naar fluiten, ik weet gewoon zeker dat we het niet krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef DJKoster het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat die printer pas morgen komt, als ie komt uiteraard. Bj iedereen is het een dag later verzonden.
Dus even afwachten nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |