quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ben ik geen normale kerel![]()
![]()
Wees trots dat jij er wel van kotst.
met nadruk op grapjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
HDEGPEISGTIDZP maakt een leuk drugsgrapje.
Ik heb Huub maandenlang gigantisch gepusht op de 10 topics. Vele benamingen en uitdrukkingen die ook hier worden gebruikt komen van mij. Hij verpest zijn imago als man nu.quote:
Kolere, kan je geen topic openen voor de meest gave pics?quote:
Wat wil je horen dat je geweldig bent ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Huub maandenlang gigantisch gepusht op de 10 topics. Vele benamingen en uitdrukkingen die ook hier worden gebruikt komen van mij. Hij verpest zijn imago als man nu.
Thanks for the warningquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef milk-shake het volgende:
gaat jaapiejoo weer eten???
Nee gaf reactie op jouw luchtopmerking dat ik geen Huub fan zou zijn....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef joop24 het volgende:
[..]
Wat wil je horen dat je geweldig bent ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je ook niet anders zet je hem zo niet neer loserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee gaf reactie op jouw luchtopmerking dat ik geen Huub fan zou zijn....
Hij gaat er gewoon vriendschappelijk mee om, hij heeft toch geen sex met hem dus wat doet ie verkeerd FLAPDROLquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:46 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ben je ook niet anders zet je hem zo niet neer loserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als jij denkt dat Huub met dat nichterige gedoe op de lange duur scoort, vergis je je Jopie de winnerrrr Jansen. Huub was leuk omdat hij de enige echte kerel WAS in DVK..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:46 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ben je ook niet anders zet je hem zo niet neer loserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja, wat een viezerik hè. Huub is echt een vieze flikker. Wat een tegenvaller zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:47 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Kijk ze daar nou liggen.
Huub heeft zo ontzettend afgedaan.............
Beetje een Eric dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef milk-shake het volgende:
nou ja ...ik ben best vaak on-line en mensen in me omgeving snappen er geen hol van dat ik dit (dgk ) nou zooooo leuk vind...........nou jullie haha mijn vrienden ook ....zodoende wil ik weten ....wie zit hier nou nog meer!!!!!!!!!!! ik werkende partime vrouw 35![]()
![]()
zo eentje bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kolere, kan je geen topic openen voor de meest gave pics?
Stel je toch niet zo aan, homofoobje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Huub met dat nichterige gedoe op de lange duur scoort, vergis je je Jopie de winnerrrr Jansen. Huub was leuk omdat hij de enige echte kerel WAS in DVK..
Yeah right, nog ff en je gaat claimen dat de afkorting zdngmw ook van jou komtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb Huub maandenlang gigantisch gepusht op de 10 topics. Vele benamingen en uitdrukkingen die ook hier worden gebruikt komen van mij. Hij verpest zijn imago als man nu.
Van zulke relnichten word ik nou ziek, alle goede dingen komen van hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, nog ff en je gaat claimen dat de afkorting zdngmw ook van jou komt![]()
Excuses schattiequote:
fdw bedoel ik daar dus meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef joop24 het volgende:
[..]
Van zulke relnichten word ik nou ziek, alle goede dingen komen van hem![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja als je een jaar of 13 bent dan is het van froger en anders is het van Aznavour of heeft een ander het gescheven?quote:
bullshitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef FdW het volgende:
Huub maakt momenteel een persiflage van zichzelf. Dat gaat hem helaas de kop kosten in DVK. Hoop niet dat het zo'n weggooiert wordt als Joop Jansen.
Huub heeft gewoon een hele goeie klik met Eric, net als met Syl. Het mooie van deze 3 mensen is dat ze zich bij elkaar op hun gemak voelen, elkaar steun, troost, warmte, vriendschap, gezelligheid en humor kunnen, durven en willen geven. En dat Huub zich geen donder aantrekt van homofobe vooroordelen zoals jij hier uit pleit alleen maar heel erg in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Huub met dat nichterige gedoe op de lange duur scoort, vergis je je Jopie de winnerrrr Jansen. Huub was leuk omdat hij de enige echte kerel WAS in DVK..
Zo'n weggooier als jij kan ie nooit wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef FdW het volgende:
Huub maakt momenteel een persiflage van zichzelf. Dat gaat hem helaas de kop kosten in DVK. Hoop niet dat het zo'n weggooiert wordt als Joop Jansen.
Ach welnee, dat hij een persiflage van zichzelf maakt geeft juist aan dat hij zichzelf niet altijd serieus neemt en dat wij dat dus ook niet moeten doen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef FdW het volgende:
Ach ja, verschil in forum-niveau moet er nou eenmaal zijn...quote:
Een grote taart met de letters SHE, van het Talpa-forum.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef maikel112 het volgende:
wat zit er in
Juistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon een hele goeie klik met Eric, net als met Syl. Het mooie van deze 3 mensen is dat ze zich bij elkaar op hun gemak voelen, elkaar steun, troost, warmte, vriendschap, gezelligheid en humor kunnen, durven en willen geven. En dat Huub zich geen donder aantrekt van homofobe vooroordelen zoals jij hier uit pleit alleen maar heel erg in zijn voordeel.
Dat is niet nieuw, alleen het verschil is dat het meestal wat later begint.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé wat is hier aan de hand ik voel één en al vijandigheid tegenover Huub en Eric
![]()
De toekomst zal het leren! Ik hoop dat jij gelijk hebt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon een hele goeie klik met Eric, net als met Syl. Het mooie van deze 3 mensen is dat ze zich bij elkaar op hun gemak voelen, elkaar steun, troost, warmte, vriendschap, gezelligheid en humor kunnen, durven en willen geven. En dat Huub zich geen donder aantrekt van homofobe vooroordelen zoals jij hier uit pleit alleen maar heel erg in zijn voordeel.
Alsof twee vrienden niet normaal naast elkaar meer kunnen liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé wat is hier aan de hand ik voel één en al vijandigheid tegenover Huub en Eric
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |