Ja ja, ikke kijken en jij en Saskia jullie 1-2tje afmaken zeker!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef gday het volgende:
Voor diegenen die zich afvragen hoe een Theremin klinkt is dit een leuk filmpje trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=e6bSRcRAhnc
Hahaha lolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ja, ikke kijken en jij en Saskia jullie 1-2tje afmaken zeker!![]()
Ulbrichtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef gday het volgende:
Onder het bewind van welke bebaarde man is Die Mauer opgetrokken?
quote:
Die was toen burgemeester van West-Berlijn en ik doelde eigenlijk op het bewind van de DDR.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:07 schreef SaskiaR het volgende:
willy brandt?
Och, gaat lekker zo!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik wat moeilijkere vragen gaan bedenken.
Nee, wel goede werelddeel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef SaskiaR het volgende:
amazone
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef SaskiaR het volgende:
el salvador?
OA + 1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef OA het volgende:
Orinoco
Dat heb ik nou de hele dag al... bijna alle vragen weet ik gewoon, maar ik kom er steeds niet opquote:
Waar gaat dit over?quote:Het apparaat heeft een extern waterreservoir waarvan het waterniveau wordt gepeild met een magnetische vlotter. Als de vlotter de bodem van het reservoir bereikt wordt dat gedetecteerd door een sensor
Jij en gday waren me net voor, dat is ook bestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou de hele dag al... bijna alle vragen weet ik gewoon, maar ik kom er steeds niet op
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |