Wat moet er op de plaats vanquote:Eenis een smalle, erg diepe kloof in de zeebodem, die ontstaat bij destructieve plaatranden. Hierbij duikt de ene tektonische plaat onder de andere (subductie). De zwaardere subducerende plaat verdwijnt in de aardmantel. Aan het oppervlak ontstaat een diepe langgerekte depressie die men een
noemt.
De laagste bekende punten in de wereld zijn diepzeemet de Marianen
als diepste
: 11.035 m onder zeeniveau.
Was ook niet zo lastig he?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef suzannne het volgende:
trog
Kip, lang leve discovery travel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:05 schreef suzannne het volgende:
Wat is de munteenheid van Laos?
Nou, je krijgt toch een punt want dat bedoelde ik wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef gday het volgende:
Niet met 'na zdorovje' heb ik geleerd tijdens mijn lessen Russisch op het VWO.
Oh, weer wat geleerd, ga je nog een vraag bedenken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef gday het volgende:
Ik weet zo gauw niet hoe ze dat wel doen, maar ik meen me nog wel vaag te herinneren dat er niet één uitspraak is daarvoor, zoals wij dat hebben. Maar goed, het is inmiddels vele jaren geleden dat ik Russisch heb gehad dus ik weet het allemaal niet zo goed meer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:25 schreef OA het volgende:
kolossos van rhodos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |