Verder dan washari en yuko kom ik niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Mark_V het volgende:
Oh ik had helemaal niet gezien dat ik opeens het punt had gekregen, sorry.....
Geef de 4 typen punten die binnen judo zijn te behalen van hoog naar laag
Als iemand anders de andere 2 weet en ze op goede volgorde zet, ben je er.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verder dan washari en yuko kom ik niet!![]()
Oeh koka is er nog......., ik kom er wel, nog ff denken.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als iemand anders de andere 2 weet en ze op goede volgorde zet, ben je er.
Wel grappig dat je de volgens mij twee minst bekende typen punten noemt
koka washari yuko en nippon?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wasari en nippon
Washari koka yuko en ippon?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Mark_V het volgende:
ze moeten ook nog van hoog naar laag worden gezet.
Iedereen heeft 1 kans, ik heb geen zin in geraad
Als niemand het goed heeft, gaat het punt naar jojo voor het volmaken van de serie...
Ze moeten dus van hoog naar laag en kaaharin mag 2x omdat ze begon voordat ik de "nieuwe regel" aangaf.... het antwoord is fout
in wedstrijden die ik gejudoed heb:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Mark_V het volgende:
Helaas allemaal fout....
Een ippon (japans voor 1 punt) beeindigt de wedstrijd direct
Twee wasaris (japans voor half punt) ook
Yukos kunnen nooit een wedstrijd beindigen, maar wel de eindstand bepalen
Kokas idem, maar zijn lager dan yukos
Jojo +1
Score in AKQ 653:
DaviniaHR 1
Suzanne 1
Mark_V 1
Its-Jojo-4you 1
Tussen het AKQ-en door moet ook nog wel eens het werk worden bijgehouden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, moest even iets werk achtigs doen
vraag is er zo
haha, zoietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Tussen het AKQ-en door moet ook nog wel eens het werk worden bijgehouden...![]()
Tussen het werken door moet ook nog wel eens AKQ worden bijgehouden![]()
Ellen Mac(Mc)Arthur moet het dan zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |