abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47223902
Hallo! Ik werk voor RSVO (een onderzoeksbureau) en ben op zoek naar studenten die fiscale economie studeren aan de HAN.

Ik heb namelijk een opdracht gekregen om 10 studenten die in het derde of vierde leerjaar zitten zover te laten krijgen om een enquete in te vullen dat tussen de 10 en 15 minuutjes in beslag zal nemen. Aangezien ik nog steeds op het rooster zit te wachten die deze studenten hebben zodat ik ze persoonlijk kan lastig vallen ( ) leek het mij wel handig om het ook via deze manier te proberen.

Zoals gezegd neemt het niet veel tijd in beslag, en je kan mij er heel erg blij mee maken Er worden trouwens twee keer een vakantiewaardebon verloot ter waarde van 400 euro.

Ik zou het echt ontzettend op prijs stellen, want dit is mijn erste onderzoeksopdracht

Als je interesse hebt, kan je contact met mij opnemen via mijn mail of via msn. Mijn hotmailadres is: a_de_kogel@hotmail.com

Ik zou het echt ontzettend op prijs stellen
pi_47227206
*HAN-Fiscale Economie-vierdeklasser Meldt
Ik mail je wel even. Het is toch niet erg dat ik de deeltijd-variant doe? Verder vraag ik me af of er wel 10 HAN FE-ers op Fok! zitten, ik ken er in elk geval geen..

(ook niet zo gek, mijn klas bestaat meestal uit een man of 7 en er is maar 1 deeltijdklas per jaar. Voltijd wellicht iets meer, maar een echte publiekstrekker is het niet)
pi_47227316
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef Logitik het volgende:
Aangezien ik nog steeds op het rooster zit te wachten die deze studenten hebben zodat ik ze persoonlijk kan lastig vallen ( )
http://inter.heao.han.nl/(...)o-arnhem/rooster.asp

Als je het kan ontrafelen heb je er wat aan
pi_47229452
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:46 schreef DonJames het volgende:
*HAN-Fiscale Economie-vierdeklasser Meldt
Ik mail je wel even. Het is toch niet erg dat ik de deeltijd-variant doe? Verder vraag ik me af of er wel 10 HAN FE-ers op Fok! zitten, ik ken er in elk geval geen..

(ook niet zo gek, mijn klas bestaat meestal uit een man of 7 en er is maar 1 deeltijdklas per jaar. Voltijd wellicht iets meer, maar een echte publiekstrekker is het niet)
Super! You've got mail

Deeltijd is geen probleem trouwens..
pi_47268973
kickje
pi_47271445
helaas, ik ben 2e jaars.

edit:

voor het rooster van de 3e en 4e jaars is het trouwens de FEA-Exx FEA-Fxx FEA-Gxx FEA-Hxx in de eerder genoemde link (ef 3e jaar gh 4e jaar, en FE word de laatste jaren van de opleiding alleen maar in arnhem te kijken dus nijmegen kan je skippen)
/
X
/
pi_47289516
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:37 schreef Mr-X- het volgende:
helaas, ik ben 2e jaars.

edit:

voor het rooster van de 3e en 4e jaars is het trouwens de FEA-Exx FEA-Fxx FEA-Gxx FEA-Hxx in de eerder genoemde link (ef 3e jaar gh 4e jaar, en FE word de laatste jaren van de opleiding alleen maar in arnhem te kijken dus nijmegen kan je skippen)
Jammer idd
  donderdag 15 maart 2007 @ 03:08:08 #8
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_47289805
Is economie in rotterdam ook goed?
pi_47291480
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 03:08 schreef Vincenski het volgende:
Is economie in rotterdam ook goed?
Nee helaasch Alleen HAN-studenten mogen deelnemen aan deze enquete..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')