abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52535065
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je begint een beetje eentonig te worden met altijd dat ophemelen van PSV in alle topics en het afkraken van alles wat met Ajax te maken heeft. Kom nu maar eens met argumenten waarom Huntelaar faalt als het belangrijk is.
Hoef ik niet, hij faalt al 2 jaar lang als het belangrijk is.

Kezman kon zo een transfer naar Chelsea af dwingen, dus dikke kans dat hem dat ook lukt.

En dan eindigt hij ook bij een obscuur clubje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52535249
wat een dwaas ben je ook
AFC AJAX
pi_52535268
Waarom hoef je dat niet? Doe nu maar lekker wel, je kan het best.

Die bekende oneliners van jou (Afellay is beter dan Seedorf, Huntelaar faalt al twee jaar lang, Benítez is geen goede coach, Van Marwijk is geen goede coach) kennen wij zo langzamerhand wel. In elk topic plant je één of andere stomme gedachte neer waarin Ajax-spelers worden afgekraakt, waarin PSV-ers worden opgehemeld en over Argentinië niets meer dan lof. Wordt een beetje eentonig allemaal zonder een fatsoenlijke uitleg.

Je weet wat een discussie is? Ik heb het heel vriendelijk even voor je opgezocht. Lees het een keer of drie door en pas het toe. Moet je vast wel lukken, toch?
quote:
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling
Dus nog een keer. Waarom faalt Huntelaar al twee jaar lang? Of ga je Kezman er weer bijhalen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52535385
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef RayMania het volgende:
Dus nog een keer. Waarom faalt Huntelaar al twee jaar lang? Of ga je Kezman er weer bijhalen?
Faalt KJH dan? Als je 2 jaar geleden topscoorder word vd Eredivisie en het jaar daarop topscoorder wordt van je club dan faal je toch niet? Of heb ik mn Ajax-bril op?
pi_52535393
Omdat hij alleen scoort tegen kutclubjes en faalt tegen goede clubs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52535409
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:43 schreef toma het volgende:

[..]

Faalt KJH dan? Als je 2 jaar geleden topscoorder word vd Eredivisie en het jaar daarop topscoorder wordt van je club dan faal je toch niet? Of heb ik mn Ajax-bril op?
Jawel, dan faal je. En ik leg het niet uit. Het is gewoon zo.
pi_52535421
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:43 schreef toma het volgende:

[..]

Kezman werd het beide een keer of 4
pi_52535471
Kezman die zit nu ergens in turkije heeft het niet gered bij Chelsea en Atletico madrid

Huntelaar scoorde tegen Psv heel vaak, en tegen Inter milaan in de Champions League. Je hebt gelijk man wat een klote clubs.
AFC AJAX
pi_52535486
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ah, dus als iemand in Nederland scoort tegen PSV of AZ (goede clubs) is het een goede speler?
pi_52535495
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kezman werd het beide een keer of 4
Zeg ik dan dat Kezman faalt? Kezman is een goede spits die het goed gedaan heeft. Ik heb het nu alleen over Huntelaar niet over Kezman.
pi_52535509
quote:
Inter Milaan, psv, feyenoord, az...

Tegen welke topclubs heeft hij nog meer gespeeld waar hij tegen had moeten scoren?
pi_52535519
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:46 schreef BonJovi het volgende:
Kezman die zit nu ergens in turkije heeft het niet gered bij Chelsea en Atletico madrid

Huntelaar scoorde tegen Psv heel vaak, en tegen Inter milaan in de Champions League. Je hebt gelijk man wat een klote clubs.
Dat bedoelt hij ook. Kezman scoorde ook alleen maar in Nederland, in de CL faalde hij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52535528
quote:
Inter Milan blijft een klein clubje he
pi_52535580
quote:
Ja, maar toen deed Samuel niet zijn best. Telt niet!

Net zoals de twee doelpunten tegen PSV in de bekerfinale 2006, want Huntelaar werd niet goed aangepakt door Ball. Het doelpunt in de bekerfinale van 2007 telt ook niet tegen AZ, en ook de twee doelpunten tegen PSV in de 1-5 zege mogen niet meegenomen worden in de statistieken.
pi_52535645
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, maar toen deed Samuel niet zijn best. Telt niet!

Net zoals de twee doelpunten tegen PSV in de bekerfinale 2006, want Huntelaar werd niet goed aangepakt door Ball. Het doelpunt in de bekerfinale van 2007 telt ook niet tegen AZ, en ook de twee doelpunten tegen PSV in de 1-5 zege mogen niet meegenomen worden in de statistieken.
Nog 58 goals om te verklaren
pi_52535688
volgens mij ben je een geflipte persoon die altijd moet vluchten naar Argentinie
AFC AJAX
pi_52535742
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee hoor, jouw stelling is nu gewoon onderuit gehaald. Ajax speelt relatief natuurlijk veel meer tegen 'kutclubjes' dan grote clubs, dus dit is logisch. Wel is het zo dat hij dit jaar eens in de CL zou moeten spelen, dus eerst mag hij kutclubje Slavia Praag opzij zetten en dan zullen we zien of hij faalt.
Klik dan als je durft
pi_52535765
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beantwoord eerst eens mijn vraag. Wat zijn naast PSV, Feyenoord en AZ de grote clubs in Nederland, oftewel, tegen wie moest Huntelaar nog meer scoren? Heerenveen, FC Twente toevallig? Juist...daar heeft Huntelaar allemaal tegen gescoord, en veel. Of ga je nu alle doelpunten die Huntelaar heeft gemaakt tegen Heracles of RBC of De Graafschap niet meetellen omdat het tegen kleine clubs is? Laat me niet lachen.
pi_52535817
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee hoor, jouw stelling is nu gewoon onderuit gehaald. Ajax speelt relatief natuurlijk veel meer tegen 'kutclubjes' dan grote clubs, dus dit is logisch. Wel is het zo dat hij dit jaar eens in de CL zou moeten spelen, dus eerst mag hij kutclubje Slavia Praag opzij zetten en dan zullen we zien of hij faalt.
Dat is ie niet. Hij faalt als het belangrijk is en scoort als het niet belangrijk is

Voor Kezman ging dat ook op ondanks dat hij meer scoorde in de CL dan Huntelaar, meer scoorde in de UEFA en vaker scoorde tegen Feyenoord en Ajax
pi_52535826
Ja wat een onzin, als Messi scoort tegen de lage clubs is het geweldig maar als Huntelaar het doet opeens niet ofzo
AFC AJAX
pi_52535851
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Beantwoord eerst eens mijn vraag. Wat zijn naast PSV, Feyenoord en AZ de grote clubs in Nederland, oftewel, tegen wie moest Huntelaar nog meer scoren? Heerenveen, FC Twente toevallig? Juist...daar heeft Huntelaar allemaal tegen gescoord, en veel. Of ga je nu alle doelpunten die Huntelaar heeft gemaakt tegen Heracles of RBC of De Graafschap niet meetellen omdat het tegen kleine clubs is? Laat me niet lachen.
Bovenste 9 en onderste 9 is redelijk en dan is de balans ongeveer

20% tegen 80%
pi_52536045
ach Huntelaar zal wel slagen bij een topclub en Kezman niet, waar hebben we het dan over?
AFC AJAX
pi_52536069
= Normaal en ontopic reageren =

[ Bericht 94% gewijzigd door RayMania op 20-08-2007 19:08:52 ]
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52536090
Zijn broertje is al net zo'n Nijntje trouwens.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52536150
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is ie niet. Hij faalt als het belangrijk is en scoort als het niet belangrijk is

Voor Kezman ging dat ook op ondanks dat hij meer scoorde in de CL dan Huntelaar, meer scoorde in de UEFA en vaker scoorde tegen Feyenoord en Ajax
Is een bekerfinale niet belangrijk? Is een 1/8e finale van de Champions League niet belangrijk? Zijn wedstrijden in de playoffs (tegen Feyenoord vorig jaar, nu tegen Heerenveen) niet belangrijk? Zijn wedstrijden in de slotfase van de competitie niet belangrijk (Twente, PSV)? Is een geniale omhaal in de halve finale van de beker in de 92e minuut een punt van falen?

Trouwens, Kezman heeft niet meer gescoord tegen Feyenoord dan Huntelaar. Allebei evenveel, namelijk vijf keer. Als je de doelpunten van Huntelaar namens Heerenveen meetelt (een mindere club, moeilijker scoren?) heeft Huntelaar zelfs meer doelpunten dan Kezman gemaakt tegen Feyenoord.
pi_52536155
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef Ordinair het volgende:
Zijn broertje is al net zo'n Nijntje trouwens.
Al die VI's thuis onder die matrassen, je zou er medelijden mee krijgen.
pi_52536187
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Is een bekerfinale niet belangrijk? Is een 1/8e finale van de Champions League niet belangrijk? Zijn wedstrijden in de playoffs (tegen Feyenoord vorig jaar, nu tegen Heerenveen) niet belangrijk? Zijn wedstrijden in de slotfase van de competitie niet belangrijk (Twente, PSV)? Is een geniale omhaal in de halve finale van de beker in de 92e minuut een punt van falen?

Trouwens, Kezman heeft niet meer gescoord tegen Feyenoord dan Huntelaar. Allebei, evenveel, namelijk vijf keer. Als je de doelpunten van Huntelaar namens Heerenveen meetelt (een mindere club, moeilijker scoren?) heeft Huntelaar zelfs meer doelpunten dan Kezman gemaakt tegen Feyenoord.
Nog 58 goals om te verklaren, zoals ik al eerder zei
pi_52536230
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Zie Suijk zijn post. Als er geen andere grote clubs zijn, wat moet Huntelaar dan doen om wél goed te zijn?
pi_52536263
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Scoorde de doelpunten tegen FC Kopenhagen (Hoewel Ajax het uiteindelijk niet haalde waren deze doelpunten zeker wel belangrijk)
Scoorde in de beker tegen Roda JC met een omhaal in de laatste minuten van de wedstrijd, wat resulteerde in de verlenging (Belangrijk moment dus)
Was topscoorder op het EK -21 en was er dus op de belangrijke momenten.
Scoort in de competitie meestal de openingstreffer,aansluitingstreffer of de gelijkmaker.
Vaker dan dat hij zijn eerste doelpunt van de wedstrijd maakt op een onbelanrijk moment, ergo de 4-1 of 5-1.
pi_52536283
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe wil je ze verklaard hebben dan? Klopt, hij scoort veel tegen kleine clubs. Daarintegen scoort ie ook vaak tegen de grote clubs waar Ajax tegen speelt. Als ie niet tegen andere grote clubs speelt, kan ie er ook niet tegen scoren, of wel soms?
pi_52536342
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Zie Suijk zijn post. Als er geen andere grote clubs zijn, wat moet Huntelaar dan doen om wél goed te zijn?
Scoren tegen grote clubs

Hij scoort ongeveer 80% van zijn goals tegen kutclubjes. Maar ook dan kan je een 5 jarig contract verdienen bij Chelsea dus ik neem hem het niet kwalijk.
pi_52536344
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Scoorde de doelpunten tegen FC Kopenhagen (Hoewel Ajax het uiteindelijk niet haalde waren deze doelpunten zeker wel belangrijk)
Scoorde in de beker tegen Roda JC met een omhaal in de laatste minuten van de wedstrijd, wat resulteerde in de verlenging (Belangrijk moment dus)
Was topscoorder op het EK -21 en was er dus op de belangrijke momenten.
Scoort in de competitie meestal de openingstreffer,aansluitingstreffer of de gelijkmaker.
Vaker dan dat hij zijn eerste doelpunt van de wedstrijd maakt op een onbelanrijk moment, ergo de 4-1 of 5-1.
Tel daarbij doelpunten op tegen PSV, Az, Inter ect ect en we kunnen concluderen dat Huntelaar doet wat ie moet doen, en DiegoArmandoect poep lult
pi_52536395
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Scoren tegen grote clubs
Als je driekwart van je wedstrijden speelt in de eredivisie, met maar 3/4 grote clubs, kun je weinig scoren tegen echt grote clubs. Heb jij ipv bord een betonnen muur voor je kop ofzo?
pi_52536414
Nee, dat lult ie niet en hij heeft de pech dat de grote clubs na Kezza wakker zijn geworden en alleen nog scouten tegen goede clubs en daar is een doelpaal vaak waardevoller dan KJH
pi_52536416
Ik verdenk Van Nistelrooij er ook van altijd te falen. In 1998/1999 scoorde hij heel veel, maar werd niet kampioen met PSV . Helemaal niet gescoord op belangrijke momenten . Altijd maar dat scoren tegen de kleintjes, ik zie maar acht doelpunten tegen Feyenoord en Ajax. Verder alleen maar gescoord tegen de kleintjes. Heel veel doelpunten tegen Sparta, tegen Fortuna, tegen Den Bosch, tegen MVV. Matige spits, brrrrrr.
pi_52536418
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Scoren tegen grote clubs

Hij scoort ongeveer 80% van zijn goals tegen kutclubjes. Maar ook dan kan je een 5 jarig contract verdienen bij Chelsea dus ik neem hem het niet kwalijk.
Tegen welke clubs had hij dan moeten scoren, clubs waar Ajax daadwerkelijk ook tegen heeft gespeeld.
pi_52536439
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Ik verdenk Van Nistelrooij er ook van altijd te falen. In 1998/1999 scoorde hij heel veel, maar werd niet kampioen met PSV . Helemaal niet gescoord op belangrijke momenten . Altijd maar dat scoren tegen de kleintjes, ik zie maar acht doelpunten tegen Feyenoord en PSV. Verder alleen maar gescoord tegen de kleintjes. Heel veel doelpunten tegen Sparta, tegen Fortuna, tegen Den Bosch, tegen MVV. Matige spits, brrrrrr.
Is de laatste 6 jaar wel gebleken
pi_52536465
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen welke clubs had hij dan moeten scoren, clubs waar Ajax daadwerkelijk ook tegen heeft gespeeld.
Top 9 clubs, Werder bijvoorbeeld
pi_52536471
Anyway, je bent in dit topic keihard omver geluld en de enige die dat niet wilt zien ben jijzelf. Succes ermee, held.
pi_52536491
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Ik verdenk Van Nistelrooij er ook van altijd te falen. In 1998/1999 scoorde hij heel veel, maar werd niet kampioen met PSV . Helemaal niet gescoord op belangrijke momenten . Altijd maar dat scoren tegen de kleintjes, ik zie maar acht doelpunten tegen Feyenoord en Ajax. Verder alleen maar gescoord tegen de kleintjes. Heel veel doelpunten tegen Sparta, tegen Fortuna, tegen Den Bosch, tegen MVV. Matige spits, brrrrrr.
Inderdaad, en iedereen weet dat er van Van Nistelrooy ook niks terecht is gekomen. Real Madrid is toch maar een club van niks, want komt niet uit Argentinië
pi_52536512
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef RayMania het volgende:
Anyway, je bent in dit topic keihard omver geluld en de enige die dat niet wilt zien ben jijzelf. Succes ermee, held.
Door jou met je sterke Ruud argument?
pi_52536539
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Top 9 clubs, Werder bijvoorbeeld
Die strepen we weg tegen Inter, 50%. Ga eens door.
Klik dan als je durft
pi_52536549
Wat ga ik hard lachen als Huntelaar nu voor 20mil of meer vertrekt naar bijvoorbeeld Chelsea, en daar asskicked
pi_52536580
Huntelaar moet gewoon niet scoren tegen Sparta en De Graafschap omdat dan ze het aantal doelpunten tegen goede clubs stijgt

DAM
pi_52536590
Van Persie ook al zo een slechte voetballer maar die Argentijnen zijn zo goed hey tering
AFC AJAX
pi_52536598
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Door jou met je sterke Ruud argument?
Nee, door de som van alle argumenten hier van mij, Suijk en sjimz.

Maar gooi er gerust weer een oneliner tegenaan, daar ben je wel goed in.
pi_52536615
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
Van Persie ook al zo een slechte voetballer maar die Argentijnen zijn zo goed hey tering
En Robben, Sneijder, al dat volk, is ook niks.
pi_52536622
quote:

Kezman maakte PSV kampioen.
Kreeg PSV er 1 tegen dan schoot KEzman er wel 2 tegen de netten

Huntelaar maakt je geen kampioen want hij moet het hebben van de mensen om hem heen
pi_52536667
Maar goed, hopen dat Ajax de CL haalt, dan kan hij wat structureler laten zien wat hij tegen de top van Europa kan.
Klik dan als je durft
pi_52536686
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die strepen we weg tegen Inter, 50%. Ga eens door.
9 wedstrijden tegen serieuze tegenstanders in Europa - 4 goals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')