Ja natuurlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef tylerdurden22 het volgende:
hoor je ook bepaalde papieren mee te krijgen? of krijg je alleen de autosleutels?
Tenzij je naar een zeer onscure verhuurder gaat, is dat altijd wel goed geregeld en krijg je autopapieren mee. Ik heb in div buitenlanden al zo'n 15 a 20 auto's gehuurd en nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef tylerdurden22 het volgende:
hoor je ook bepaalde papieren mee te krijgen? of krijg je alleen de autosleutels?
Dit had ik ook, bij "autoeurope"... Alleen dat duurde een half jaar, kostte erg veel moeite, en uiteindelijk kreeg ik zo'n 80 i.p.v. 100 % vergoed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Slasher het volgende:
Als ik bijvoorbeeld de auto total-loss zou rijden moest ik het aan europcar het eigen risico betalen, en die kon ik dan weer declareren bij mijn reisorganisatie
Als er niks over verzekeringen staat, kan je er van uit gaan dat er standaard GEEN verzekering is......... Oftewel: alle risico voor jou!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef tylerdurden22 het volgende:
als er niks over eigen risico staat, kan ik er dan vanuit gaan dat er standaard GEEN eigen risico is
Eigenlijk knap ik hier al op af... Zo heb ik het inderdaad meegemaakt, met als enige uitzondering National in Schotland. Daar hadden ze alle bekende schades gewoon op het uitgeprinte formulier staan! En zo hoort het ook, want afhankelijk van de lichtval zie je lang niet alle krassen/deukjes meteen zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef Onno_Quist het volgende:
En natuurlijk goed kijken of er schade aanwezig is voordat je de auto instapt. Het liefst met een medewerker er omheen lopen en alles op formulier invullen en tekenen. Meestal een standaard procedure.
Gewoon een beetje opletten en zorgen dat je niet in een valkuil rijdtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef Sjummie het volgende:
Let idd op de kleine lettertjes. Met name eigen risico bij schade is een grote valkuil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |