Ah, je bent er bekent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Witte Raaf, daar hebben ze een pooltafel.
Ik heb er wel 8 jaar vlakbij gewoont en er dagelijks doorheen gereden. Bovendien heb ik ook nog een jaar in de wijk gewerkt dus ik heb wel een aardig beeld van de wijk hoor. En voor elkaar opkomen door met hooivorken en honkbalknuppels iemand in elkaar te slaan en buurthuizen in de fik steken, heeft wel een hoog tokkie gehalte. Je kan elkaar ook elkaar steunen door de nabestaanden proberen te steunen in emotioneel opzicht en je gelijk via de jurische weg te krijgen.quote:En hoe weet jij dat allemaal?
Volgens mij weet jij helemaal niet waar je over praat vriendelijke vriend.
Ik heb er 9 jaar gewoond en heb nog nooit problemen meegemaakt in die wijk.
Het is gewoon een normale buurt zoals alle anderen, alleen iets volkser.
En ja dan komen ze voor elkaar op, ben je dan gelijk een tokkie? De mensen die daar rellen schoppen zijn niet de ondiepers, dat zijn gewoon sensatie zoekers die van de gelegenheid gebruik maken en die komen uit heel utrecht, niet alleen uit ondiep.
Tegelijk dan maar een paar wietplantages oprollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:28 schreef KansloosForEver het volgende:
Ze zijn de wijk aan het afsluiten nu
Straks komen er nog tanks aanrijden![]()
Zal wel, Ondiep is allang afgesloten natuurlijk hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef KansloosForEver het volgende:
Gaat leuk worden. Zelfs ADO-supporters zijn van plan te komen volgens de Telegraaf![]()
Mensen zijn nou eenmaal emotionele en licht ontvlambare wezens, en nogmaals, een volksbuurt is geen tokkiebuurt, ik vind dat sowieso een debiele uitdrukking. Geef het een dag of 2-3 de tijd, en dan ebt de woede vanzelf weg. Business as usual.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ik heb er wel 8 jaar vlakbij gewoont en er dagelijks doorheen gereden. Bovendien heb ik ook nog een jaar in de wijk gewerkt dus ik heb wel een aardig beeld van de wijk hoor. En voor elkaar opkomen door met hooivorken en honkbalknuppels iemand in elkaar te slaan en buurthuizen in de fik steken, heeft wel een hoog tokkie gehalte. Je kan elkaar ook elkaar steunen door de nabestaanden proberen te steunen in emotioneel opzicht en je gelijk via de jurische weg te krijgen.
En dat niet alleen, laat die kuthagenezen lekker thuisblijven, het gat in de ozonlaag is al groot genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel, Ondiep is allang afgesloten natuurlijk he
Naah dan is de lol er allang vanaf johquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Tvp om te kijken of ik morgen even de ramptoerist moet spelen
Je bedoeld dat mensen uit Ondiep licht onvlambaar zijn. Ik zie dit nog niet gebeuren in Blaricum of Wassenaar. De kans is klein dat daar horden mannen in het shirt van hun hockeyclub op de politie inrammen met hun golfclubs.quote:Mensen zijn nou eenmaal emotionele en licht ontvlambare wezens,
Nou noem je ook net twee plaatsen op zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat mensen uit Ondiep licht onvlambaar zijn. Ik zie dit nog niet gebeuren in Blaricum of Wassenaar. De kans is klein dat daar horden mannen in het shirt van hun hockeyclub op de politie inrammen met hun golfclubs.![]()
Hij had het dan ook over volksbuurten, die hebben ze nu ook niet echt in Blaricum of Wassenaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat mensen uit Ondiep licht onvlambaar zijn. Ik zie dit nog niet gebeuren in Blaricum of Wassenaar. De kans is klein dat daar horden mannen in het shirt van hun hockeyclub op de politie inrammen met hun golfclubs.![]()
Als een halve wijk daar in puin ligt wil ik na school wel even genieten daarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dan is de lol er allang vanaf joh
Wedden om een kratje Grolsch dat ik er hier in noord geen ruk van merk ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Octaafdebolle het volgende:
zometeen. Het zal overslaan naar de rest van de stad.
Met dat HU gebouw net aan de andere kant schiet het al aardig op tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als een halve wijk daar in puin ligt wil ik na school wel even genieten daar![]()
Ok ok beetje niet helemaal representatief. je hebt een puntje hierquote:Nou noem je ook net twee plaatsen op zeg.
En om nog zo'n kratje voor mij in Oost?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wedden om een kratje Grolsch dat ik er hier in noord geen ruk van merk ?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Octaafdebolle het volgende:
zometeen. Het zal overslaan naar de rest van de stad.
Wel in de wijk, maar die kunnen geen verslag doen. Geen Wifi in de schuilkelders he, zondequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef tybalt2 het volgende:
zitten er ook fokkers in de wijk die live verslag kunnen doen?
Kijk vanavond maar op hart van nederland ofzo. Die besteden er vast een live uitzending aan.quote:zitten er ook fokkers in de wijk die live verslag kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |