Ja. Daarom dat ik als voorzorg de huidige OP in mijn eerste post hier heb gekopieerd. Soms ben ik best bij de pinken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef M.I.B. het volgende:
Ben je ook zo benieuwd wat voor OP morgen in dit topic staat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:47 schreef soylent het volgende:
Wat boeit het jou want je bent toch een ho-mo-fiel..
Gewoon lek-ker naar de "fit-ness" blijven gaan.
Vergeet je dan niet je mede-posters in het voorwoord te bedanken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef M.I.B. het volgende:
Als TS dit tempo van posten volhoudt, heb ik over een jaartje wel genoeg om een dagboek te schrijven over man en zijn ex de body-buildster, die zich op internet als man voordeed om zijn vrouw te versieren zodat zij hem weer in haar macht kreeg om vervolgens ...
As the world turns is er niets bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef M.I.B. het volgende:
Als TS dit tempo van posten volhoudt, heb ik over een jaartje wel genoeg om een dagboek te schrijven over man en zijn ex de body-buildster, die zich op internet als man voordeed om zijn vrouw te versieren zodat zij hem weer in haar macht kreeg om vervolgens ...
Ik zou zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:59 schreef watte het volgende:
Toen ik gisterenavond thuis kwam uit de fit-ness, lag er een brief in mijn brievenbus. Mijn partner heeft laten weten dat zij een advocaat heeft benaderd om de echtscheiding te regelen.
Is het nou slim dat ik ook een advocaat neem? Ik heb toch niet echt onmisbare spullen in mijn bezit, za mag alles zo van me hebbn, ben ik tenminste van die troep af.
Nee joh, een overdosis nemen. In je mooiste jurk op bed gaan liggen, zodat zij je levenloze lijf vindt. Dát zal d'r leren. Moet je alleen niet, zoals die Amerikaanse actrice van lang, lang geleden, opeens enorm moeten kotsen terwijl je daar in je mooiste jurk op bed ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Lod het volgende:
Ik zou die pillen op feesten verkopen als XTC of zo. Kun je misschien nog genoeg verdienen voor een nieuwe vriendin.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef MUUS het volgende:
Met je ex aanpappen, die komt immers ook bij de fit-ness.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |