abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47476577
als je moet huilen, huil dan, hou het niet in.
wat mij zelf helpt is verhalen lezen over mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, of hoe ze het hebben verwerkt.
bijv.
Verlies huisdier
je zal je nog lang rot voelen, maar echt het slijt.
het gemis zal blijven, maar het verdriet word minder.
heel veel sterkte ermee.
heb het er zelf ook nog steeds moeilijk mee dat mijn lieve kat 1 week terug is ingeslapen.....
> Be Yourself; everyone else is taken <
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:36:59 #52
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_47476770
Heel veel sterkte jullie beide, maar jullie hebben het beste gedaan voor jullie poezekindje
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_47509572

pi_47697770
Nu een week geleden,

zaterdag haar as gehaald ik heb nog niet helemaal besloten wat ik ermee wil dus het staat in huis en dat voelt, tegen verwachting, helemaal niet eng. Ik wil haar iig uitstrooien op een mooie dag (ze hield van bakken in de zon) en in de buurt... maar goed dat kan altijd nog.

blijft vreemd, verwacht nog steeds haar van de trap af te komen horen huppelen, of liggend aan te treffen op mijn laptop wat ja ze woog zo weinig en die laptop was zo lekker warm...

moet wel zeggen dat er idd een "last" afgevallen is; niet meer steeds luisteren of alles goed gaat, niet meer steeds meer medicijnen in de weer, gevechten leveren om het erin te krijgen, zorgen maken....

maar vooral mis ik haar nadat ze 9 jaar bij me gewoond heeft, waarvan ze 4 jaar een flink zorgenkindje was, maar bovenal een dame met karakter en een flinke eigen wil... en een dame met een nare geschiedenis die met de jaren steeds liever werd...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 maart 2007 @ 07:29:38 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47700366
Ik hoop dat je een mooi plekje voor haar vindt... het mooiste plekje heeft ze al: in je hart
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:14:58 #56
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47701414
Mijn nichtje (inmiddels 16) heeft al een paar jaar een beetje van de as van het hondje dat ze vroeger hadden in zo'n zilveren kokertje aan een halsketting. Voor haar voelt dat heel goed, misschien voor jou ook een optie. Gewoon, voor als je het een rotgedachte zou vinden dat straks dat laatste beetje "tastbare" ook nog weg is.
... ♥ ik mis je ♥
pi_47932161
gisteren hebben we eefje uitgestrooid op de oesterdam hier in de buurt (zeeland)

een plek waar ik graag kom, mooi daar en rustgevend, en het leek me een mooie manier zo met al dat water..

het voelde allemaal goed en daar was ik blij om.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47932197
DE, ik heb dit topic om de een of andere reden helemaal gemist
Gelezen, je hebt echt de goeie keus gemaakt voor die lieve arme eva.
Sterkte

Rtificial : hoe jij de kennismaking etc beschrijft, echt zo leuk

[ Bericht 22% gewijzigd door Blues op 02-04-2007 17:52:52 ]
pi_47932330

Laatste foto hier op fok van Eva lekker in de zon

heb de mooiste altijd wel geplaatst al en de laatste waren alleen maar dat ze er slecht uitzag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47932445
Dag lieverd.
De tranen zitten hoog hier
pi_47932521
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
DE, ik heb dit topic om de een of andere reden helemaal gemist
Gelezen, je hebt echt de goeie keus gemaakt voor die lieve arme eva.
Sterkte

Rtificial : hoe jij de kennismaking etc beschrijft, echt zo leuk
ja he? Dat deed me wel wat ja, en heb ook goeie herinneringen aan die twee samen

en verder ja, ik heb het juiste gedaan al is het wel moeilijk hoor. Maar goed zorgen voor en verantwoordelijkheid nemen voor een kat (of welk dier dan ook) houdt ook in die laatste keus kunnen maken als het echt niet meer gaat denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47935148
Je hebt helemaal gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')