Och, als je je xcite maan aan hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:58 schreef ondeugend het volgende:
En ik loop heel de tijd naakt rond omdat ik mijn kleren kwijt ben.
Je moet ff voorbij de 5 minuten gaan. Daarna word het wel leuk(er)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:39 schreef WupselFrutsel het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, ik heb het even gedaan met iemand. het laden duurde heel lang, ging je naar een naaktstrand, allemaal grijze mensen. en na 5 minuten viel ik bijna in slaap. niks aan dus.
Tip voor mensen die slaap problemen hebben. kwartiertje voor het slapen gaan even second life doen.
Hoe kom je aan dat werkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ergens in een tattooshop ramen aan het wassen.
Via via he.... het namelijk geen werk wat iedereen maar even kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Via via he.... het namelijk geen werk wat iedereen maar even kan doen.
Vanmiddag trof ik een goede boom. 54 L$ eruit kunnen halen. Dat schiet op. En ik heb een uurtje gewerkt voor 6 L$ per 10 minuten bij een Take-Away Chinees restaurant. Toen ik later terugkwam was de rate maar 2 L$.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef longinus het volgende:
Ik zag een paar geldbomen met meer dan 60l$ erin, en ik ben te oud om zelf te plukken.
In het Fok!Cafe ook geen nieuwbe's, dus dat is jammer.
Gokken doe ik niet meer, nu al een paar keer meegemaakt dat een inzet verdwijnt en dat ik daarna win zodat ik niks krijgeerst moet SL maar eens goed werken want het systeem dat ik heb werkt alleen als de inzetten ook werkelijk aankomen.
En vandaag gecrashed nadat ik mijn Inventory voor de zoveelste keer heb opgeruimd, op de een of andere manier komen dingen steeds terug
Ik kom regelmatig in Club Arena. Typ 'techno' in het gedeelte 'All '.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef webreus het volgende:
wat is de locatie van de amsterdam arena
hij is neit met de serach te vinden
verbannen van Fok! noud?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef webreus het volgende:
als je club/huis whatever onder water bouwt heb je dan een club met water erin of watervrije club???
Vanmiddag zag ik hem (noud) staan in het Fok!Cafe... of was het meer hangen....quote:
Ook, maar ook de foto's aan de muur!quote:Op maandag 19 maart 2007 07:34 schreef Troel het volgende:
Leuk dat messageboard!
Maar die douche midden in het cafe doet het hem hoor
Als ik jouw verhaal lees, wil je dat de plaatjes automatisch veranderen? Het script dat je opgezocht heb, verandert elke keer dat je het schilderij aanraakt (touched). Als je het wel automatisch wil hebben, zul je een timer moeten plaatsen... Ik zit nu op mijn werk, dus kan er niet heel veel aan doe nu. Vanavond ben ik wel even online, dus misschien dat ik je dan kan helpen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand hoe ik een slideshow maak in Second life. we hebben morgen een beurs en we willen wat schilderijen plaatsen die verschillende plaatjes vertonen. Helaas lukt het natuurlijk niet om .gif te uploaden.
Ik heb wel iets gevonden, maar dat werkt niet. Of ik doe iets fout , of het script klopt niet.
http://www.oreilly.com/pub/h/5239
weet iemand een goeie oplossing?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ]integer invCount; integer invLoopCount; default { state_entry() { invCount = llGetInventoryNumber(INVENTORY_TEXTURE); llSetTimerEvent(timercount); } timer() { llSetTexture(llGetInventoryName(INVENTORY_TEXTURE, invLoopCount), ALL_SIDES); invLoopCount++; if (invLoopCount == invCount) { invLoopCount = 0; } } } |
Zal 'm zo eens even proberenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:05 schreef Metsel het volgende:
[ code verwijderd ]
Je zou dit kunnen proberen. Bovenin het script staat "integer timercount = 10;". Dit is na hoeveel seconden de plaatjes veranderen. In dit geval dus 10 seconden. Dit kun je uiteraard veranderen.
en meteen gezellig vol..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/Hottub.jpg]afbeelding][/url]
Hottub in het Cafe
Mooi.. dat scheelt me vanavond weerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
IM me in SL > Maringo Serrati. Zal ik je wat geven wat je denk ik nodig heb
thnx nog hequote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
IM me in SL > Maringo Serrati. Zal ik je wat geven wat je denk ik nodig heb
Was gezellig tochquote:Op maandag 19 maart 2007 18:13 schreef lizzyames het volgende:
Hele ervaring rijker, dansen in een bubbelbad midden in een kroeg![]()
Na zorgvuldig overleg is de kans groot dat het een plekje krijgt in het FokCafequote:
Na jouw verhalen over Ginko heb ik toch mijn tegoed maar uit laten betalen en meteen mijn account gedowngrade.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Na zorgvuldig overleg is de kans groot dat het een plekje krijgt in het FokCafe
Nu de danspalen nog en de stoel.
Alsof SL alleen bestaat uit Ginkoquote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Na jouw verhalen over Ginko heb ik toch mijn tegoed maar uit laten betalen en meteen mijn account gedowngrade.
En toen vond ik er ineens niets meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |