Aan je minimap te zien, zijn er weinig mensen aan het winkelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef Renesite het volgende:
Als medewerker van de AH is dit toch erg lachen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar ik dan altijd werk:
[afbeelding]
Dat nieuwe winkelcentrum is gaaf nagemaakt!
Link bron en vooral SCREENSHOTS !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef longinus het volgende:
Ik ben gisteravond nog even in de wereld van fantasy, dungeons en dragons beland, daar zijn werkelijk kunstobjekten neergezet door die gasten.
En er zijn ook zeer mooie freebie's verkrijgbaar.
Het maakt wel de romantische ik in mij los, zeker met al die mooie (geklede) dames die daar rondlopen
En als iemand leuke plekken zoekt voor niet alledaagse avatars, gewoon mij even aanspreken.
Volgens mij ben je er erg goed in!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef EvilDucky het volgende:
Ik maak van mijn hobby mijn werk op SL!![]()
Binnenkort meer hierover!
quote:
Ik heb je even toegevoegd op mijn werk msnquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Metsel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er erg goed in!Als ik tenminste hetzelfde in gedachten heb als jij.. En je bent me gisteren erg goed van dienst geweest ..
![]()
![]()
![]()
Hahaha, ja ik had hetzelfde in gedachten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Metsel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er erg goed in!Als ik tenminste hetzelfde in gedachten heb als jij.. En je bent me gisteren erg goed van dienst geweest ..
![]()
![]()
![]()
Lijkt me goed! Ik ben er op tijd, dus heb je de hele avond om het af te maken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik had hetzelfde in gedachten.
Vanavond weer? Ik was nog niet helemaal klaar met je namelijk..
nee, dat weet ik nu ook niet meer. Dat je dat durft bij hem!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet niet of long het nog wel met me eens is
Ik had niet echt goed gelezen wat er bij het balletje stondquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef Metsel het volgende:
[..]
nee, dat weet ik nu ook niet meer. Dat je dat durft bij hem!
Wat zij zegt! Koppijnbier..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef Troel het volgende:
HEINEKEN?????
Dat ga je niet menen! Ik hou niet van Heineken
Avatar draak kopen en op de grond pleuren ... delen aan elkaar en rekken maar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik wil dus een grote draak, alleen geen avatar draak
*zwaait* even naar zussie
Bij bewitched op hun sim hebben ze hele mooiquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Avatar draak kopen en op de grond pleuren ... delen aan elkaar en rekken maar.
Voila : grote draak die je ook als avatar kunt gebruiken
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef Troel het volgende:
HEINEKEN?????
Dat ga je niet menen! Ik hou niet van Heineken
Ja, maar het is toch ons bierquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef lizzyames het volgende:
![]()
nee nee allemaal fout, Amstel moet het worden![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef longinus het volgende:
blablabla...
Nu moet ik eigenlijk nog een wit paard hebben, en dames uit de armen van schurken en draken gaan redden.![]()
Basin is er niet meer Edap, dat was jouw terreinquote:
Ik ben bij Grolsch in Boekelo geweest en ik heb me zelden zo vermaakt en genoten van hetgeen ze daar hebben staan. Dat was echt super. Ik geloof niet dat het bij HJ of welk merk dan ook mooier is dan daarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef longinus het volgende:
Ik stel voor om met een groep fokkers naar de Hertog Jan brouwerij te gaan (Biermeet), veel foto's te nemen van hun proeflokaal en deze na te bouwen in SL als Fok!Café.
Al moet ik er meteen wel bij zeggen dat het bier drinken mij beter af gaat als het in SL bouwen van een biertent.
Mensen mensen... discussies over een biermerk. Voorstel van Long is aardig maar dan blijft het weer BIER.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef longinus het volgende:
Ik stel voor om met een groep fokkers naar de Hertog Jan brouwerij te gaan (Biermeet), veel foto's te nemen van hun proeflokaal en deze na te bouwen in SL als Fok!Café.
Al moet ik er meteen wel bij zeggen dat het bier drinken mij beter af gaat als het in SL bouwen van een biertent.
Het ging over het bierbord buiten het cafe, niet wat er virtueel beschikbaar isquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:12 schreef Edap het volgende:
Hoe kan ik nu stemmen? Ik ben geen bier drinker. En "overig" of "Weet niet" staat r niet bij..![]()
Dat het om het bord ging was mij duidelijk en juist DAAROM kan ik niet stemmen omdat ik geen bier drinker ben. Daarom zou ik voor het woord: DRANK kiezen, maar die keuze is er gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef longinus het volgende:
[..]
Het ging over het bierbord buiten het cafe, niet wat er virtueel beschikbaar is![]()
Al kan je straks best een virtueel wijntje van me krijgen hoor, ik wil het zelfs virtueel samen met je drinken.![]()
Dat weten ze bij Grolsch ook wel hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Marty het volgende:
Volgens mij kun je het beste een Heineken bord laten hangen.
Op die manier weten buitenlanders die toevallig bij het Fok!Cafe komen meteen dat het om een hollands cafe gaat![]()
Het staat er net, geef het de tijdquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef subbeding het volgende:
dank broer voor de foto staat toch leuker met een plaatje erbij kus
Vrouw naar mijn hart!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Troel het volgende:
En anders Grolsch
Het bevenstadium ben ik al voorbij. Ik zit hier in mijn appartement allemaal ballen.. en als ik er op klik dan word ik in een of andere positie gedwongen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef subbeding het volgende:
en ik wil ook sl want ik begin te beven, maar ik ben niet verslaafd ik blijf ontkennen
Bonke.. Erg mooi dat pak. Gaaf!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef lizzyames het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar hij wilde dan ook graag een handsome foto erbij![]()
Dus Bonke, bij deze!!
Gewoon: Drinksquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef lizzyames het volgende:
huh staat daar nou??
Een voorstel waar ik mij helemaal in kan vinden!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef longinus het volgende:
Kunnen we niet beter een SL downtime slowchat topic maken
En edap, goed gephotoshopped, maar het moet toch echt bier zijn
![]()
Losse reclame bij de deur voor wijn zou wel mogen![]()
ps:) die bovenste was gewoon voor de fun hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef lizzyames het volgende:
Ow trouwens op een der laatste Basindagen, heb ik nog een leuk setje aan Bonke gegeven, lees sexy black outfit en een setje lingerie. Nou hij was er helemaal happy mee!!
[afbeelding]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar hij wilde dan ook graag een handsome foto erbij![]()
Dus Bonke, bij deze!!
[afbeelding]
Ik heb 4 of 5 setjes met kleren. Ik bewaar de shapes dan ook gelijk in mapjes.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef bonke het volgende:
waar staan eigenlijk de opgeslagen shape`s ? want ik zocht me gister rot nadat ik een klein schorpioentje was geweest
ben verdorie ruim een half uur bezig geweest om mezelf weer een klein beetje in model te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |