quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:50 schreef worldpimber het volgende:
m3
th4
4nu5
4
l1fe
quote:
begin eerst maar eens met het halen van een rijbewijsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef zBus het volgende:
Ik zou ook graag willen beginnen met motor rijden. Weet alleen niet wat het allemaal gaat kosten?
Per les +- 40 euro (per uur)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef zBus het volgende:
Ik zou ook graag willen beginnen met motor rijden. Weet alleen niet wat het allemaal gaat kosten?
Wat loop je nou uit je nek te hijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef firestorm_99 het volgende:
motorrijes kost meer dan auto rijles omdat je in blokken van anderhalf uur lest.
het is wel verstandig om te doen.
maar ik zou eerst een paar lessen nemen voordat je een pak koopt
het kan altijd zo zijn dat je er geen aanleg voor hebt of het toch helemaal niks vind en dan zit je met zo'n duur pak.
als het goed is heeft de rijschool ook beschermende kleding.
Prijzen verschillen ook per rijschool en regio (concurrentie ed) Vandaar ook de +- Ook is het mogelijke een les pakket te nemen, maar ook dat is per school verschillend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef zBus het volgende:
Die kosten per les zijn best hoog? Kosten motorrijlessen meer dan autorijles? Het is denk ik ook verstandig om eerst een pak te kopen voor dat je begint met lessen?
bij alle 3 rijscholen die ik ken doen ze alleen lessen van anderhalf uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat loop je nou uit je nek te hijgenNet alsof iedere motorrijles anderhalf uur duurt. Ligt gewoon aan je rijschool. Verder is een eigen pak wel relaxed.
Als je voor 1,5 uur betaald mag je er toch echt wel vanuit gaan dat je dat krijgt ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat loop je nou uit je nek te hijgenNet alsof iedere motorrijles anderhalf uur duurt. Ligt gewoon aan je rijschool. Verder is een eigen pak wel relaxed.
Congratsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Meeh het volgende:
De meeste (alle?) rijscholen hebben wel beschermende kleding. Alhoewel ze volgens mij niet altijd laarzen hebben. Ik heb gewoon m'n eigen spullen gekocht en ik heb er niet echt spijt van gehad.
Ben wel 1 keer op m'n plaat gegaan tijdens lessen. M'n broek is naar de knoppen. M'n laarzen waren nog wel ok, beetje gehavend. 1 handschoen had een klein gaatje in de palm. M'n oma heeft m'n jas kunnen repareren. Al je eigen spullen zijn dus niet verzekerd maar een textiel pak kost ook niet zoveel. Een goed / mooi pak koop je wel voor rond de 350 euro.
Gisteren geslaagd btw![]()
ehm dit lijkt mij niet gehel verstandig.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef ConQuestator het volgende:
0,0 rijervaring.
In de aanstaande zomer 7-daagse rijopleiding doen, examentje doen. En daarna rond herfst/winter een Kawakie ZX-7R Ninja.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Geerd het volgende:
Zo eerste bekeuring is ook binnen.
Iets met doorgetrokken streep en inhalen
Lijkt me dat het duurder is omdat er 2 voertuigen in gebruik zijn, hier worden natuurlijk de nodige kosten voor verrekendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef firestorm_99 het volgende:
motorrijes kost meer dan auto rijles omdat je in blokken van anderhalf uur lest.
het is wel verstandig om te doen.
maar ik zou eerst een paar lessen nemen voordat je een pak koopt
het kan altijd zo zijn dat je er geen aanleg voor hebt of het toch helemaal niks vind en dan zit je met zo'n duur pak.
als het goed is heeft de rijschool ook beschermende kleding.
congratzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Meeh het volgende:
De meeste (alle?) rijscholen hebben wel beschermende kleding. Alhoewel ze volgens mij niet altijd laarzen hebben. Ik heb gewoon m'n eigen spullen gekocht en ik heb er niet echt spijt van gehad.
Ben wel 1 keer op m'n plaat gegaan tijdens lessen. M'n broek is naar de knoppen. M'n laarzen waren nog wel ok, beetje gehavend. 1 handschoen had een klein gaatje in de palm. M'n oma heeft m'n jas kunnen repareren. Al je eigen spullen zijn dus niet verzekerd maar een textiel pak kost ook niet zoveel. Een goed / mooi pak koop je wel voor rond de 350 euro.
Gisteren geslaagd btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |