Nou denk ik elke keer dat Ursel wat postquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Woohoo!!!1!!one!!!!eleven!!
Baus heeft een nieuwe avatar!![]()
Khad hem alleen nog niet ff af kunnen wassen voor je..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Woohoo!!!1!!one!!!!eleven!!
Baus heeft een nieuwe avatar!![]()
Whehe.. en dan ga je kijken bij de statistieken en dan valt het nog best wel mee opeens hoeveel ik post..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou denk ik elke keer dat Ursel wat post
geen probleem, daar moet ie tegen kunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Khad hem alleen nog niet ff af kunnen wassen voor je..![]()
Kan zijn dat er nog wat vlekken op zitten..![]()
ik ben er vrijdag niet (Incubus in HmH)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef staticdata het volgende:
als degene die met tanks willen spelen vrijdag dan ook de server vullen heb je mijn zegen. ik ben dan toch in een war bezig
"plek" is bedden.. ik kan overal pitten, Rambo je weet.. Probleem daar is denk ik dat we niet met zijn allen in 1 zaal zitten.. Camping is een optie.. maar hebben we genoeg tenten? En daarbij, zijn er sanitaire faciltieiten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef FJD het volgende:
Goed dat wordt nog watLittle Creek heeft slechts plek voor 24 man en we mogen er niet zelf een BBQ houden.
Kosten voor BBQ+Slapen zijn ongeveer 26,- in totaal. Samen met de 59,- van AA komt dat op 85,- en dan moet er nog gezopen worden. Vrees dat we ons eigen bier ook niet mee mogen nemen dus tjaWe gaan even verder zoeken naar een camping ofzo
ik kom er zo aan, ouwe pik ouwe pijp!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef IJsmuts het volgende:
tja kev, frank en ferdi waren helemaal niet van die gekke modjes, gewoon gemod volgens fok policy![]()
zo, ik ga maar eens BF opstarten, er is helemaal niemand op TS, dus dat wordt gezellig
Vlak bij ursel is nog wel een leuke camping..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef FJD het volgende:
Goed dat wordt nog watLittle Creek heeft slechts plek voor 24 man en we mogen er niet zelf een BBQ houden.
Kosten voor BBQ+Slapen zijn ongeveer 26,- in totaal. Samen met de 59,- van AA komt dat op 85,- en dan moet er nog gezopen worden. Vrees dat we ons eigen bier ook niet mee mogen nemen dus tjaWe gaan even verder zoeken naar een camping ofzo
whehe op naar de homo meet!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik kom er zo aan, ouwe pik ouwe pijp!
ik zit altijd op een prive ts samen met diamond. maar ja die wil me niet meer sinds hij zaterdag een vibrator heeft gekochtquote:
Slaapzaal van 16 (zelf slaapzak) en dan nog vier stapelbedden in losse kamers oid. Kortom, niet eens echt bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:28 schreef Mr_Baus het volgende:
"plek" is bedden.. ik kan overal pitten, Rambo je weet.. Probleem daar is denk ik dat we niet met zijn allen in 1 zaal zitten.. Camping is een optie.. maar hebben we genoeg tenten? En daarbij, zijn er sanitaire faciltieiten?
Mij maakt het echt geen moer uit, hoe meer hardcore des te beterMaar niet iedereen is zo gek
![]()
Ik zou even zoeken naar iets van een jeugdherberg ofzo![]()
Pssst, 0906-0123quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zit altijd op een prive ts samen met diamond. maar ja die wil me niet meer sinds hij zaterdag een vibrator heeft gekocht
philips troepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
IJs.. je hield van retro he..
[TK] Retro spelcomputers
Daarnaast is 16 man op 1 slaapzaal een algemeen goed daar.. die gasten houden geen rekening met een groep knusse homo'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef FJD het volgende:
Na intern overleg gaan we Little Creek toch wel redden. Vooral de mannen die met vrouw komen gaan om onverklaarbare redenen 's avonds naar huis. De enige man die dapper stand wist te houden is onze carnavalskraker: Jean PierreUiteindelijk gaan we de 26 dan ook zeker niet halen in LC.
dat lijkt me ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Sickert het volgende:
http://www.spore.com/
hier kijk ik naar uit![]()
lijkt me erg vet
hehe maar wie weet ivm brandveiligheid dat ze dat niet willen. Je weet t maar nooit. Heb ze zojuist terug gemaild met de vraag tot hoe lang we kunnen beslissen, of we een kampvuur mogen maken en of we wel ons eigen bier mee mogen nemen (en dan vooral als hun kroeg dicht is).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Daarnaast is 16 man op 1 slaapzaal een algemeen goed daar.. die gasten houden geen rekening met een groep knusse homo's![]()
Je hebt er toch wel bij gezegd dat we een brandweer mannekke bij ons hebben heh? En ik mag mijzelf toch wel survival expert noemen (dont ask) en ben ook niet geheel achterlijk, dus met veiligheid zit het wel in orde!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef FJD het volgende:
[..]
hehe maar wie weet ivm brandveiligheid dat ze dat niet willen. Je weet t maar nooit. Heb ze zojuist terug gemaild met de vraag tot hoe lang we kunnen beslissen, of we een kampvuur mogen maken en of we wel ons eigen bier mee mogen nemen (en dan vooral als hun kroeg dicht is).
Ben benieuwd, vrees dat ze t kampvuur idee niet super zullen vinden
IJs ging toch ook mee?? Dus of het met de veiligheid goed zit..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel bij gezegd dat we een brandweer mannekke bij ons hebben heh? En ik mag mijzelf toch wel survival expert noemen (dont ask) en ben ook niet geheel achterlijk, dus met veiligheid zit het wel in orde!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IQvswZ39vq0&mode=related&search=
filmpje van spore
Was inderdaad even schrikkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef ursel het volgende:
Nog bijna vergeten te melden..
Zit ik eindelijk weer eens op de server met alleen karkand, denk je, mja, ok, vooruit, tis dan wel alleen IO, maar hoef geen mappen meer te laden.. Heb ik van het unieke moment mogen genieten dat het dus toch wel gebeurd..![]()
![]()
L85 is Britse rommel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:
vandaag elmo laten zien dat ik kan vliegen en l85 een beetje onder de knie gekregen
Zo idd ik ging lekker vandaag met de jet. 15 om 1quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef Stefan740 het volgende:
vandaag elmo laten zien dat ik kan vliegen en l85 een beetje onder de knie gekregen
ja terwijl ik commander was homoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef IJsmuts het volgende:
was mooi knallen vanavond![]()
zelfs nog een gouden plakkie gewonnen![]()
quote:
Ursel deed het ook goed! Dat viel wel op...quote:
ursel was goed, bugsy was bar en bar slecht....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ursel deed het ook goed! Dat viel wel op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |