wat een kut sitequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
damn, kijk wat ik nou uit een ander topic vis![]()
http://members.home.nl/berdam/index.htm
baus eat your heart out, dit is een echte hacker![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
damn, kijk wat ik nou uit een ander topic vis![]()
http://members.home.nl/berdam/index.htm
baus eat your heart out, dit is een echte hacker![]()
hij legt alleen maar wat uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan er wel leren hacken men!![]()
http://members.home.nl/berdam/index%20hack.htm
Dacht eigenlijk dat het jouw website was: sitowaties ipv situaties en bevijliging ipv beveiligingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef dekkered het volgende:
hij legt alleen maar wat uit
leren doe je der niet van![]()
Goh ik sta op de 21ste plaats op de lijst van heel 2007quote:
Mag niet he bausjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef Mr_Baus het volgende:
100% kansloos.. Hij vraagt eigenlijk om een deface. "hacken"
De echte shit leer je hier http://www.hackthissite.org/
Have fun with the challenges!
quote:dit is het makelijkste hack in de lijst
als jij zeg maar deze text wilt kopieeren (dan kan dat niet kijk maar)
dan selecteer jij de text en dan druk je op ctrl+c
en als je dan wild plakken dan druk je ctrl+v
(dit is de meest voorkomende bevijliging)
er zijn ook selecteer bevijligingen zo als dit
Ik wilde het ook al posten maar kon het afgelopen half uur niet uit m'n stoel komen. Ik was zo onder de indruk van deze skillsquote:
hej en ik danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar zijn onze überspammers? IJs, FJD, Ursel?
zo schiet het natuurlijk niet op...
het net biedt geen 360 toegangquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:39 schreef Viro het volgende:
Jorrit een vraagje over de 360.
K heb een router, met 2 vrije poorten. Als ik me 360 wil aansluiten op het net, moet ik em dan rechtreeks aansluiten op me modem of kan ik em aansluiten op de router![]()
Heb jij ook al een zwak voor kassameisjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik moet natuurlijk wel binnen de top 5 van spammers blijven, dus bij deze post ik dan maar even dat ik naar de supermarkt ga.
KASSAMEISJES!!!!![]()
Moet je eens in Rozenburg komen winkelenquote:
Nou jongens je hoort het! Allemaal erop duiken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef Sickert het volgende:
Kassameisjes
in Renesse staat 1x per 2 weken een hele leuke in het Delta warenhuisbij het speelgoed
representquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor sommige wel jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb jij ook al een zwak voor kassameisjes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou jongens je hoort het! Allemaal erop duiken!
als je dat doet en filmt hang ik een poster van je boven mn bedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Net ook, zit zo'n grietje me aan te kijken met van die geile oogjes.. het lag op het puntje van mijn tong; PIK OMHOOG!!!![]()
Okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Anyway. Opmerkingen voor de Fight Night kunnen nog gedurende een half uur anders gaat ie op Karkand met voertuigen.
Mental note to self: Stoppen met klikken op linkjes! Je weet nu toch onderhand wel wat er van komt!quote:
moet hij dat doen om een poster boven je bed te verdienen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je dat doet en filmt hang ik een poster van je boven mn bed![]()
![]()
jij bent een sloeriequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
moet hij dat doen om een poster boven je bed te verdienen?
Baus is held genoeg en hangt daarom al maanden boven mn bedje![]()
Ik was per ongeluk aan het werk het laatste uur..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze lachen nog harder omdat je hem nog betaald hebt ook..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je eens in Rozenburg komen winkelen
Of in RoemenieDaar kijken ze je echt de winkel uit. Alhoewel de halve winkel nu moet lachen als ik binnen kom omdat ik vorige week een fles bier uit m'n klauwen liet vallen
Anyway. Opmerkingen voor de Fight Night kunnen nog gedurende een half uur anders gaat ie op Karkand met voertuigen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
moet hij dat doen om een poster boven je bed te verdienen?
Baus is held genoeg en hangt daarom al maanden boven mn bedje![]()
nee joh, je moet niks zeggen, beetje schuchter kijken enzo, als ze dan op die 27 euro vraagt ga je gigantisch uit je dak, beetje springen enzo. knetterhard PIK OMHOOG!!!! schreeuwen en DAS OOK NIET DUUR VOOR NEUKEN!!! schreeuwen enzoquote:
Kheb hier een goede canon printer.. Maar alleen nog geen scanner..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
op zon wehkamp ding van een paar tietjes wil ik echtniet printen![]()
ik heb wel een scanner voor je, een canon, kan ook dia's scannen enzo, mag je zo hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb hier een goede canon printer.. Maar alleen nog geen scanner..![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee joh, je moet niks zeggen, beetje schuchter kijken enzo, als ze dan op die 27 euro vraagt ga je gigantisch uit je dak, beetje springen enzo. knetterhard PIK OMHOOG!!!! schreeuwen en DAS OOK NIET DUUR VOOR NEUKEN!!! schreeuwen enzo
![]()
Ja maar.. ja maar.. ja maar.. Wat moet ik nu met 2 scanners..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb wel een scanner voor je, een canon, kan ook dia's scannen enzo, mag je zo hebben
turf turf turf
whehehe we doen het samen wel in belgie tijdens het knallenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Juist hem!!! jij begrijpt het helemaal!
Ik lig helemaal dubbel!
is goed, ding werkt prima, denk dat je wel zelf de drivers moet zoeken want weet niet of ik cdtje nog heb, misschien als ik deze week ga opruimenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Mocht het met Wehkamp niet doorgaan, hou ik me graag aangeboden..![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe we doen het samen wel in belgie tijdens het knallenin camo etc
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |