kom op.. serieus zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:54 schreef Lariekoek het volgende:
Eerst je tietjes posten.. hihi
Verspilde moeite.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh even buitenspel ook uitleggen!
Prum is een gozerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:31 schreef Bos81 het volgende:
Altijd geweldig dit soort topics, die zo nu en dan worden geopend![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:54 schreef Lariekoek het volgende:
Eerst je tietjes posten.. hihi
ik ben geen gozer en ook geen kloon!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prum is een gozerLees zn posthistorie eens door
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en? Het is gewoon "grappig" om zo nu en dan een anti-voetbal topic te zien verschijnen hier. Of het nu door een man of vrouw geopend wordt, maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prum is een gozerLees zn posthistorie eens door
![]()
Anti-voetbal topic? Prum is gewoon een irritante kloon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en? Het is gewoon "grappig" om zo nu en dan een anti-voetbal topic te zien verschijnen hier. Of het nu door een man of vrouw geopend wordt, maakt mij niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |