]quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wisselt wel lekker snel van account![]()
Iedereen op Fok die geen Oldbie is, is een Newbie, en Oldbie zijn alleen de eerste 5000 FOK!kers...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dutchguy zei zelf een newbie te zijn...
Ik verdenk ELKE newbie ervan een kloon te zijn![]()
Nu echt hé!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen op Fok die geen Oldbie is, is een Newbie, en Oldbie zijn alleen de eerste 5000 FOK!kers...
Vrijwel heel DGK bestaat dus uit Newbies
En nu echt m'n nest in, truste![]()
Zit je me nu uit te lokken om meer offtopic in de COS te gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, van jou kan ik het hebben hoor, en achteraf een beetje zoenen in de SC is ook nooit mis natuurlijk![]()
Ik zie nogsteeds het nut van een kloon niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
]
Vroeger postte ik onder Maggieblokje maar dat is eeuwen geleden. Stomme naam, weet ut.
Daar ziet het wel naar uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je me nu uit te lokken om meer offtopic in de COS te gaan![]()
Ben mijn inloggegevens kwijt van Maggieblokje van eeuwen terug en passmailer deed het niet. Dus dan maar nieuw account aangemaakt. Ben hier hele tijd weggeweest en registreerde alleen voor DGK eigenlijk. Vraag me af ok ik kloon ben maar dat maggie account gebruik ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie nogsteeds het nut van een kloon niet...![]()
Leg eens uit![]()
Ik gebruik dit account alleen om huub te bashen, voor de rest ben ik zo pro-huub als de pestquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie nogsteeds het nut van een kloon niet...![]()
Leg eens uit![]()
Oh, okee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ben mijn inloggegevens kwijt van Maggieblokje van eeuwen terug en passmailer deed het niet. Dus dan maar nieuw account aangemaakt. Ben hier hele tijd weggeweest en registreerde alleen voor DGK eigenlijk. Vraag me af ok ik kloon ben maar dat maggie account gebruik ik niet.
Ik dacht dat je daar Peter6000 voor had?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gebruik dit account alleen om huub te bashen, voor de rest ben ik zo pro-huub als de pest![]()
Slaap je stiekum onder een Huub dekbed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gebruik dit account alleen om huub te bashen, voor de rest ben ik zo pro-huub als de pest![]()
Yup daar lig ik nu onder.... NON STOP FOKKENquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Slaap je stiekum onder een Huub dekbed?![]()
Wel spannend als je niet weet van wie je een kloon bent!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, okee...
Ik dacht dat je Maggieblokje "erbij" had ofzo...
Ik ben wel voor kloon uitgemaakt![]()
Door Bright_side_of_life![]()
Ik vond het een hele eer, maar was voornamelijk geïnterresseerd van WIE ik dan een kloon zou moeten zijn...
Dat wist hij me helaas niet te vertellen...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup daar lig ik nu onder.... NON STOP FOKKEN![]()
Oehoew! Inderdaad!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wel spannend als je niet weet van wie je een kloon bent!![]()
Ik gok van nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben Maggieblokje, misschien ben jij Kruidenbuiltje?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef Dutchguy het volgende:
Maar ik ga nu echt maar eens slapen, slaappil doet zich gelden.
Je ligt zeker te slapen nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, non-stop fokken tochquote:
Eyhhquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, non-stop fokken toch
Ik schakel alleen wel bijna over op mijn andere account
Hoiquote:
En bij jou lukt het nog niet zo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Eend iedereen slaapt nu
Ho ho!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Eend iedereen slaapt nu
wij ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho ho!
Ik ben gewoon nog wakker hoor!
Ik ben zo pro-mod...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen kijken enzo![]()
Ow vertel eens danquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo pro-mod...
Dat wil je niet weten...![]()
Word me door menig user niet in dank afgenomen trouwens![]()
Moet dat!?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mij stalker on coke![]()
Vind het wel een beetje eng hoor
Nu wordt ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet dat!?![]()
Het is vrij pijnlijk!
Ik ben zo'n tragische usert die ook echt luisterd als een mod zegt dat het vanaf nu weer ontopic moet...![]()
Voorbeeldje?quote:
Schatje, je bent pas 2 maanden op Fokquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorbeeldje?
de_kolonel heeft nu een hekel aan me omdat ik heel hard meedeed met offtopic gelul, tot een modje iedereen tot orde riep en ik mensen naar de SC begon te verwijzen...![]()
Ik lees al zolang mee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, je bent pas 2 maanden op Fok![]()
ach dat valt toch meequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorbeeldje?
de_kolonel heeft nu een hekel aan me omdat ik heel hard meedeed met offtopic gelul, tot een modje iedereen tot orde riep en ik mensen naar de SC begon te verwijzen...![]()
quote:
Nu wel, ik moet gaan, mijn kloon wil ff fokken nuquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu wel, ik moet gaan, mijn kloon wil ff fokken nu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |