Ja, jullie veel plezier met cam geilenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hahaha nou truste Bartje en groetjes aan je vriendje fokkerdefokfok he![]()
Daarmee praat je het goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer gemist..... daarbij, een user wil zijn eigen kloon ook nog wel eens beledigen om daarmee de schijn te voorkomen![]()
PC eend tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik link iedereen aan LS, het is er niet uit te krijgen
He jammer danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik link iedereen aan LS, het is er niet uit te krijgen
Het was allemaal de schuld van pinbaalquote:
Tsja.... ik moet ook toegeven dat ik vooral afging op de reacties op jouw eerste posts......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daarmee praat je het goed voor jezelf.
de dgk = de de gouden kooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:57 schreef dvunz het volgende:
wat is ernu zo leuk aan de dgk ????
of zitte julie te w8en tot er geneukt word ofsjow ?
Nee joh, ben je gek, vannacht wordt er niet geneukt, dat was gisteren... en zaterdagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:57 schreef dvunz het volgende:
wat is ernu zo leuk aan de dgk ????
of zitte julie te w8en tot er geneukt word ofsjow ?
Nee het gaat niet op bestelling, maar wij die-hards weten gewoon dat het vannacht niet meer gaat gebeuren, ik gok persoonlijk op woensdag weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:00 schreef dvunz het volgende:
dus al1 zodag en zadag word er geneukt??
rest vd week dan ???doe ut zelf service ofzo ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, vannacht wordt er niet geneukt, dat was gisteren... en zaterdag![]()
Soms gaat het best wel op bestelling...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het gaat niet op bestelling, maar wij die-hards weten gewoon dat het vannacht niet meer gaat gebeuren, ik gok persoonlijk op woensdag weer.
Sssssssssssssttttttt anders willen ze nog een PM ook wanneer het neuken begintquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms gaat het best wel op bestelling...![]()
Je hoeft niet meteen de slaan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttt anders willen ze nog een PM ook wanneer het neuken begint![]()
dan krijgen ze er zomaar 3 aangebodenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms gaat het best wel op bestelling...![]()
Ja, zo gaat het preciesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
dus julie die hards..sluiten weddenschappen af op waneer er geneukt word
en daar verdien je wat extras mee terwijl je zit te kwijle op live neukparty???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |