Ik kan er niet opkomen...Grrrr
Hoezo dure kak-naam
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 14:03 schreef Cybart het volgende:
Coen Van Vrijberghe de koning?
Op het podium viel hij dood neer net als tommy cooper
quote:En ook dood.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:18 schreef Cybart het volgende:
Koen Flink is / was opa in Oppassen!
COEN VDK viel dood neer tijdens een opvoering bij het openen van een winkel ofzo, als Johny Flodder idd.
quote:Als ik 't me goed herinner was het niet bij een winkelopening, maar bij een presentatie voor het nieuwe Flodder-seizoen. Hij moest over de motorkap van een sportauto springen oid en kreeg een acute hartstilstand. Een bepaalde hartafwijking kwam veel in zijn familie voor en is ook hem uiteindelijk fataal geworden.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:25 schreef SunChaser het volgende:
COEN VDK viel dood neer tijdens een opvoering bij het openen van een winkel ofzo, als Johny Flodder idd.
quote:Idd... grijp ze, Johnny!
Op zaterdag 26 januari 2002 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Huub Stapel wilde alleen niet Johny blijven spelen. De oorspronkelijke Kees vond ik trouwens ook beter.
quote:Ik vind anders de 2e Kees met een ontwikkelingsachterstand beter. Meer lachen enzo.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Huub Stapel wilde alleen niet Johny blijven spelen. De oorspronkelijke Kees vond ik trouwens ook beter.
Maar jammer dat hij gestorven is, het hadden nog leuke afleveringen kunnen worden.
Ze waren btw sowieso gestopt met de serie, iedereen was er inmiddels wel zat van. Dus als ie nog had geleefd waren er ook geen nieuwe afleveringen meer geweest.quote:Op zondag 27 januari 2002 12:04 schreef Freak187 het volgende:
Maar jammer dat hij gestorven is, het hadden nog leuke afleveringen kunnen worden.
Ben jij misschien Kees uit de serie?quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef christof het volgende:
de flodders zijn afff,ma zou die huub stapel nog leve omdat ik niets van hem vind of die nog leeft ofzo die kees steffan de walle is een slechte kees die is zo stomm die rene van t'hof is een betere kees die is cooler en die johnny is ok een coole gast jammer da er geen nieuwe series en films uit kome die fims en series zijn echte te gek![]()
Ik gok de opa.quote:Op zondag 16 april 2006 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ben jij misschien Kees uit de serie?![]()
Rofl .. volgens mij ben je deze dingen vergeten: " . " en " , "quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef christof het volgende:
de flodders zijn afff,ma zou die huub stapel nog leve omdat ik niets van hem vind of die nog leeft ofzo die kees steffan de walle is een slechte kees die is zo stomm die rene van t'hof is een betere kees die is cooler en die johnny is ok een coole gast jammer da er geen nieuwe series en films uit kome die fims en series zijn echte te gek![]()
Ik vond die nieuwe Johnny ook leukerquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nieuwe Johhny (wijlen CVVDC) was echt een sjaak, en ik vond hem geweldig. Die nieuwe Kees was ook echt een ranzig ventje, en geweldig wat een acteerwerk/grappen/karakter!!!
Jammer dat ze niet in Flodder 1 en 2 speelden, anders keek ik die ook nog es. Vind het nu weinig aan met die sukkel Huub Stapel...
Wat?quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef christof het volgende:
Klopt ja hij deed een gastrol al weet ik niet precies in welke aflevering en in welke rol dat wasquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Muzzie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Huub Stapel nog een keer een gastrol in de Flodder-serie had? Hij was er toch mee opgehouden omdat het niet politiek-correct genoeg was?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef christof het volgende:
waneer komt flodder 2 es op tv flodder 1 en 3 is op tv geweest ma flodder 2 nie ik wil floder 2 ook zien
Shakspeare zei het al:quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef christof het volgende:
dat is niet waar, ik heb laatst nog gelezen dat Flodder zo succesvol was dat ze nog veel meer seizoenen konden maken, alleen uit respect voor Coen van Vrijberghe de Koningh hebben ze geen nieuwe "Sjonnie" meer gezocht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze waren btw sowieso gestopt met de serie, iedereen was er inmiddels wel zat van. Dus als ie nog had geleefd waren er ook geen nieuwe afleveringen meer geweest.
Toch jammer, ik ben er nog es op de set geweest vlak nadat Coen was overleden. En er zit veel werk in.
ja dat klopt inderdaad en hij komt ook nog eens voor in de series als klant in de episode "egotrip" (seizoen 5) In deze aflevering zit ook Huub Stapel als Paolo (en ook Theo van Gogh aan het biljart)quote:Op zondag 16 april 2006 23:50 schreef Nielsch het volgende:
Hmm de nieuwe Kees vond ik echt stom. Geef mij de oude maar. Qua Johnny heb ik niet echt een voorkeur. Trouwens, de eerste Henkie uit de films werd gespeeld door Horace Cohen geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |