quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Xennia het volgende:
Maak je huis schoon
Als het goed is heeft z'n vriendin toch al een poes?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:04 schreef MiestOr het volgende:
koop een kat?
Dat wil je echt niet, rattengif.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:28 schreef GoldenBatt het volgende:
Pindakaas met iets rattengif? Zo was mijn buurman zo van mijn 2 muizen in huis af.
op het moment dat die beesten door hebben dat ze aan het dood gaan zijn, rennen ze naar een donker hoekje waar je ze nooit vindt waarna ze daar langzaam wegrotten en jij die graflucht in huis hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:28 schreef GoldenBatt het volgende:
Pindakaas met iets rattengif? Zo was mijn buurman zo van mijn 2 muizen in huis af.
Nou, ik heb ook een muizenfobie maar de rat-in-een-kooi-truc werkt echt! Ieder jaar op de camping gaat het huisdier van vrienden mee (in die kooi dus) en sinds dat gebeurt heb ik echt werkelijk nooit meer een muis in mijn tent/onder de tafel/achter bij het kraantje gezien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef brood_korst het volgende:
als ik zijn vriendin was en hij nam een rat in huis had ik echt gezegt
Krijg het rattenkanker ik verlaat je
Geen idee, vond het wel een leuk principe, aangezien het geen geur heeft, en het gelijk dodelijk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:24 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wil je per se lijm ipv gewoon vallen zetten?
Ja tuurlijk, we hebben het huis net 2 wekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef brood_korst het volgende:
als ik zijn vriendin was en hij nam een rat in huis had ik echt gezegt
Krijg het rattenkanker ik verlaat je
Ja maar ik ben geen katten mens, en het is weer een beetje TE om een kat te nemen, die muizen laten vangen en daarna weer weg te doen he... of kan dat gewoon allemaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:22 schreef Vhiper het volgende:
Zoals een aantal mensen al zeiden: Neem een kat. De simpele aanwezigheid van een kat is al vaak voldoende om muizen ver uit de buurt van je huis te houden![]()
Weet iemand of deze Debello Muizen Lijm ook werkt op de vriendin van Simra?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:49 schreef simra het volgende:
Grrrr helemaal gek word ik er van, muizen... of eerder gezegd een vriendin die bang is voor muizen en dus dag en nacht loopt te gillen...![]()
Weet iemand of ik Debello Muizen Lijm gewoon bij de dierenwinkel kan kopen, want ik word gek van mn vriendin !!![]()
![]()
Ik heb wel eens twee handdoeken in mn kat zn mandje gelegd en na een dag of 10 gegeven aan een vriend die last had van muizen, die legde de ene op zolder en de andere ergens in de keuken ofzo, weet niet meer waar ie nog meer last had. Maar dat hielp ook, het gaat om de geur van de kat, niet om de aanwezigheid. Kattenpoep wordt daar ook voor gebruikt maar dan heb je weer poep in huis in plaats van muizenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef simra het volgende:
Ja maar ik ben geen katten mens, en het is weer een beetje TE om een kat te nemen, die muizen laten vangen en daarna weer weg te doen he...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:31 schreef trabant het volgende:
Huur dan een kat. Of neem er een in huis van iemand die een tijdje weg is.
Nog makkelijker; ruil vriendin in voor een muizenproof exemplaar.
haha idd ! maar ja wil ook echt van ze af, en ze niet laten schrikken, vooral met de "zomer" in het vooruitzicht, wil wel graag mn balkon deuren open hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb wel eens twee handdoeken in mn kat zn mandje gelegd en na een dag of 10 gegeven aan een vriend die last had van muizen, die legde de ene op zolder en de andere ergens in de keuken ofzo, weet niet meer waar ie nog meer last had. Maar dat hielp ook, het gaat om de geur van de kat, niet om de aanwezigheid. Kattenpoep wordt daar ook voor gebruikt maar dan heb je weer poep in huis in plaats van muizen![]()
ja tamme wel, deze komen niet eens als ik ze roepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Neem een andere vriendin, muisjes zijn lief.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat muizen niet van kaas houden.quote:
Ja, je vriendin ook niet neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:00 schreef simra het volgende:
[..]
ja tamme wel, deze komen niet eens als ik ze roep![]()
En dan zijn vriendin: "Hey, heb je een boterham met pindakaas voor me gemaakt? Wat liefquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:28 schreef GoldenBatt het volgende:
Doodsverwensing, dat wordt een banquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
En dan zijn vriendin: "Hey, heb je een boterham met pindakaas voor me gemaakt? Wat lief"
Ja of ik neem gewoon een paar tijgers in huis, dan is het ook klaar toch ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef brood_korst het volgende:
Muizen zijn ook bang voor tijgers ! Dus als je een paar bakken tijger stront in je huis rond strooit komen die muizen zeker niet meer terug![]()
Waarom is het raar? Omdat jij wél last van muizen hebt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef simra het volgende:
[..]
Ja of ik neem gewoon een paar tijgers in huis, dan is het ook klaar toch ?![]()
Toch raar dat zo weinig mensen er ervaring mee hebben... of is het schaamte ? Ik heb er in iig schijt aan ( toepasselijk voor sommige reacties ) aangezien die krengen er al waren toen we hier kwamen wonen. Tis alleen zo hinderlijk, en moet er niet aan denken dat ze aan mn kabels gaan zitten, dan ben ik pas fucked.... maar goed hopelijk staat er een deze dagen iemand op die gewoon eerlijk zegt dat hij/zij er ervaring mee heeft.![]()
ik ook niet, maar:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom is het raar? Omdat jij wél last van muizen hebt?Ik heb in 5 huizen gewoond en nog nooit een muis gezien
quote:En het mooiste van het verhaal is, vuilniszakken moeten we op het balkon bewaren aangezien den haag een mooie regelling heeft om 1 x per weer de zakken op te halen maar ff niet nadenkt dat er ook mensen in appartementen ZONDER containers wonen ( gaat niet echt werken op 1 hoog )
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef zquing het volgende:
is toch schattig als je vriendin bang is voor muizen?
JA ! sorry ! zal het nooit meer doen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef brood_korst het volgende:
Jongeee wij hebben ook wel is een muis in huis die hoor je dan tussen het plafond lopen, niet zo janken hor
Heel orgineelquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
ze heeft toch een poes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |