Toch wel cola LIGHT he?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef Heathen het volgende:
Hoppa halve liter cola weg.
En waar we brainles dus helemaal niet meer horen in de discussies.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat DGK_REDAKTIE een hartaanval heeft nu. Een discussie waarin Sylvia verreweg de sterkste wasWie had dat ook gedacht. Maar Jaap is dus eindelijk een persoon die weet haar oprecht kwaad te maken, Natasja heeft daarin gefaald de afgelopen 5 maanden...
Met de hulp van 87 tentstokken, wellicht.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan Jaap technisch gezien Cora penetreren?
Nah...eerst gaat ie effe slijmen bij Jaap van "Je hebt je sterk verweerd" etc, en dan gaan ie nog effe Huub bashen...en dan pas gaat ie slapen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Volgens mij gaat Brian z'n slaap bewerkstelligen.
Neem nou voortaan 3 seconden de tijd om je kleine berichtjes door te lezen, dan kan je de spelfoutjes d'r makkelijk uit halen....quote:
Ik wil daar niet over nadenkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Dàt is bijzaak...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
? hou eens op man anders ga ik kwark etenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee en daarom gaat hij ook afvallenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, maar het probleem is dat Huub minstens twee liter alcohol nodig heeft om zijn mond open te trekken en dat werkt niet op lange termijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Absoluut!
Elke bewoner weet dat als hij hier z'n bek open trekt het hoogstwaarschijnlijk op TV komt!
Dat neemt niet weg dat ik denk dat de bewoners echt wel hun eigen mening hier dumpen...
Schapen en koalaberen?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
schaapswatte?
![]()
[/quote
Schaapskoalere (=Amsterdams)
kan hij echt nietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef noekje het volgende:
Huub gaat z'n mond houden.
Jaap zei volgensmij dat ze langs zou komen .. dat word nog wat samen in de nacht in bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |