heb je stiekem fotos genomen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
net even bij Intermezzo geweest en ik moet zeggen!
Het ijs is heerlijk, maar de dames achter de balie laten je ook de mond vol water lopen
ehm nee, ging voor het ijs en als ik dat al zou doen zou ik het gewoon vragen ehj mag ik je foto ipv sneaky met mijn telefoon ofzoquote:
aah okquote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ehm nee, ging voor het ijs en als ik dat al zou doen zou ik het gewoon vragen ehj mag ik je foto ipv sneaky met mijn telefoon ofzo
net ook sneeuw en hagel!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
ALLE TILBOS OPGELET
Lekker onweer op dit moment hier al flink aan donderen
en regenen
mja en nu weer droogquote:
Ja, bliksem?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef existenz het volgende:
Het was ff licht.
door de bliksem zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef existenz het volgende:
Het was ff licht.
Die van ons wel, net als vuurwerkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
ik hou niet van onweer
en mn honden al helemaal niet
Ja, fijn... Nu is het gewoon grijs... Bedankt!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef liefie_ het volgende:
ik raak hier helemaal van in de war
zon sneeuw zon sneeuw
Tja, nu is het weer kutweerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef vamperotica het volgende:
De ijsjeswinkel was dicht
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De Trappers kampioen van Nederland! Alleen jammer dat Casey van Schagen met zijn hoofd niet goed kon uitwijken, las ik in de krant. Zware hersenschudding. Zal hem op mn werk even moeten missen geloof ik
saltijd op maandagquote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef vamperotica het volgende:
De ijsjeswinkel was dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |