Mn hoofd, mn schouder en mn pols... Stomme automobilisten die lieve kleine vampjes van dr fietst rijden!quote:
waar ben je dan van je fiets geredenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn hoofd, mn schouder en mn pols... Stomme automobilisten die lieve kleine vampjes van dr fietst rijden!
ok dan heb je wel een ijsje verdiendquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn hoofd, mn schouder en mn pols... Stomme automobilisten die lieve kleine vampjes van dr fietst rijden!
In Noord..... Vlak bij t industrieterein waar al die autobedrijven zittenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
waar ben je dan van je fiets gereden
Vind ik ook....quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan heb je wel een ijsje verdiend
ow autoboulevardquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
In Noord..... Vlak bij t industrieterein waar al die autobedrijven zitten
Ik reed vandaag bijna een of andere debiel aan die midden op de weg ging stil staanquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
In Noord..... Vlak bij t industrieterein waar al die autobedrijven zitten
was het niet vamperoticaquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik reed vandaag bijna een of andere debiel aan die midden op de weg ging stil staan![]()
Als ze ineens uit een afrikaans land kwam, in eindhoven rond reed en een gammele 206 had, dan jaquote:
+ ombouwoperatie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Als ze ineens uit een afrikaans land kwam, in eindhoven rond reed en een gammele 206 had, dan ja
ow ok, en dat zal wel nietquote:
little devil ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef seilram het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar de little devil?
Kijken naar Static Noise en Interrobang!?
Zit in de straat tegenover het station, langs de ING.quote:
Chambre.quote:
o okquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Zit in de straat tegenover het station, langs de ING.
Nope...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef seilram het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar de little devil?
Kijken naar Static Noise en Interrobang!?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw! jullie hebben gewoon door gedaan! ik ben trots op jullie!
Goed hequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
zijn wij nu geen brave tilburgersquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |