minpunt klopt nietquote:
Maar da duurt zo langquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
minpunt klopt niet
tegenover op parkeerplaats zetten
deed ik vorig jaar zo vaak
en geen 1 keer gevat
geen zin om elke keer om te draaien enzo daar! gewoon bij direct wonen op de stoep (ons komt uit tilburg dus dan doe je dat gewoon!) ga niet eerst de marathon lopen voor een ijsje!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
minpunt klopt niet
tegenover op parkeerplaats zetten
deed ik vorig jaar zo vaak
en geen 1 keer gevat
neeeee koop voor mij ook 1:Pquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef vamperotica het volgende:
Tralala... ik ga vanmiddag een ijsje eten!
tot hoe laat zijn ze open eigenlijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef vamperotica het volgende:
Tralala... ik ga vanmiddag een ijsje eten!
22:00quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tot hoe laat zijn ze open eigenlijk?
zal nu moeilijk gaan nu ze daar aan het werk zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
geen zin om elke keer om te draaien enzo daar! gewoon bij direct wonen op de stoep (ons komt uit tilburg dus dan doe je dat gewoon!) ga niet eerst de marathon lopen voor een ijsje!
jah inderdaad, maar dan maar op de stoep net voorbij de bocht en dan over de heuvel terugquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal nu moeilijk gaan nu ze daar aan het werk zijn
better be safe than sorry?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
wat is er nog aan de hand bij de lourdesplein?
al 2 keer vandaag een prio1 nacontrole brand.
prio 1 lijkt mij overdreve nvoor nacontrole want dat is met zwaailicht en sirenes
jij ook in DB ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
ja het wordt bewolkt in DB
mag gelukkig over 5 uurtjes weer terug naar tilburg
Neuj veel te zwaar "beladen"! Was net een pakezel! En met de bus enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En daardoor geen geld meer voor ijsjes?
nee stagequote:
hebbie nou al een ijsje gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
JIPPIE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet er morgen in de buurt zijn!
denk het nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebbie nou al een ijsje gehad?
kan gebeurenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik zag het gewoon zo maar over heen gelezen....![]()
Ksssst wegwezen... Naar t Apeldoorntopic jij!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebbie nou al een ijsje gehad?
en ik heb ook geen ijsje gehaaldquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ksssst wegwezen... Naar t Apeldoorntopic jij!![]()
Je zou he, je zou natuurlijk je auto kunnen parkeren op het parkeerterrein wat er bij in de buurt ligt. Al moet je dan natuurlijk wel die 20 verschrikkelijk lange meters te voet afleggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
Minpunten:
- ligging op zeer drukke kruispunt waardoor met de auto even snel ijs halen op een drama en boete kan uitlopen!
die naast het spoor tegenover intermezzo toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou he, je zou natuurlijk je auto kunnen parkeren op het parkeerterrein wat er bij in de buurt ligt. Al moet je dan natuurlijk wel die 20 verschrikkelijk lange meters te voet afleggen.
hmm fiets of auto ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef vamperotica het volgende:
Ow jee.... ik moet straks van Noord naar Zuid....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ksssst wegwezen... Naar t Apeldoorntopic jij!![]()
hey dan ga ik al ja !!!quote:
Auto... Kan nie auto rijden en ijsje eten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm fiets of auto ?
en wat is er ojee aan ?:P
Zou ik vroeg gaan anders is al t ijs op!quote:
om 12:00 is hij openquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zou ik vroeg gaan anders is al t ijs op!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAH
ik net tegen iemand uit Tilburg:
INTERMEZZO IS WEER OPEN
ik helemaal blij.
en die persoon lachte
ik de smaken uitleggen komt persoon aan:
ik kom nooit bij de intermezzo
Hoe is dat mogelijk :s een tilburger die niet naar intermezzo gaat :s is toch een cultuurbarbaar
wil ik die persoon morgen meenemen als ik morgen ga.quote:
Waarschijnlijk is hij er nog nooit geweest, anders zou hij er niet zo laks over doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAH
ik net tegen iemand uit Tilburg:
INTERMEZZO IS WEER OPEN
ik helemaal blij.
en die persoon lachte
ik de smaken uitleggen komt persoon aan:
ik kom nooit bij de intermezzo
Hoe is dat mogelijk :s een tilburger die niet naar intermezzo gaat :s is toch een cultuurbarbaar
is een zijquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij er nog nooit geweest, anders zou hij er niet zo laks over doen!
uhuh wel eens geprobeerd daar normaal te draaien enzo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou he, je zou natuurlijk je auto kunnen parkeren op het parkeerterrein wat er bij in de buurt ligt. Al moet je dan natuurlijk wel die 20 verschrikkelijk lange meters te voet afleggen.
NIETESquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:06 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb eik wel een ijsje verdiend
waar heb je au ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |