En jij wilt bij deze solliciteren ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:59 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Maar misschien kan maaike wel op zoek gaan naar een jongen die als huisman wil werken![]()
Haha ach.. maar vind het helemaal niet erg om mijn eigen kamer te onderhouden.. deed het ook eerst altijd bij mij ouders.. muziekje op en komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:59 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Jaag er toch niet de kast op, ze is pas bijna 20 en volgens mij niet geheel toe aan de gedachte van trouwen momenteel laat staan alle andere dag vullende activiteiten.
Maar misschien kan maaike wel op zoek gaan naar een jongen die als huisman wil werken![]()
Dat denkt een huisgenote van me denk ik ook, laatst was ik sjago als stront, komt ze mijn kamer in.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha ach.. maar vind het helemaal niet erg om mijn eigen kamer te onderhouden.. deed het ook eerst altijd bij mij ouders.. muziekje op en komt allemaal wel goed![]()
En over trouwen en zo.. daarvoor heb je een man nodig.. en voorlopig wil ik die alleen maar als vrienden![]()
Voor seks heb ik speeltjes, voor knuffelen heb ik vrienden, en voor huishoudelijke problemen heb ik huisgenoten en vrienden![]()
geen man nodig dus![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat denkt een huisgenote van me denk ik ook, laatst was ik sjago als stront, komt ze mijn kamer in.
Lucky, kan jeij de andere batterij uit mijn vibo halen, ik krijg m er niet uit![]()
Klinkt nogal ongeloveloos, maar helaas wel waar, ze is redelijk blont
Dus r maar geholpen toen ik eenmaal weer van mijn absolute lachkik afwas
Whehehe..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Dat denkt een huisgenote van me denk ik ook, laatst was ik sjago als stront, komt ze mijn kamer in.
Lucky, kan jeij de andere batterij uit mijn vibo halen, ik krijg m er niet uit![]()
Klinkt nogal ongeloveloos, maar helaas wel waar, ze is redelijk blont
Dus r maar geholpen toen ik eenmaal weer van mijn absolute lachkik afwas
Taalvaardigheid is idd niet mijn sterkste punt, maar kan me gelukkig in irl wel duidelijk uitdrukken, en achter fok ga ik niet al te hard op spel/tik fouten lettenquote:
zozoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef BeeDee het volgende:
Dit moet 'm gaan worden. Ik heb al een akoestische gitaar, maar wil graag een wat betere kwaliteit.![]()
Ik denk dat ik 'm eind van de maand ga aanschaffen.![]()
[afbeelding]
Gewoon voor thuis, heb geen ambitie om in een band te spelen. Tenminste..zou het wel fulltime willen, maar dan had ik heel wat jaren heel wat meer uurtjes per dag aan oefenen moeten besteden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:41 schreef lucky_m3 het volgende:
Ziet er mooi uit.
Voor in een bandje, of voor thuis?
Ik zal m'n dochter eens in haar gewone kleertjes hijsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef Tezz het volgende:
Zo, kind heeft boterham in de buik en zit weer op school. Mama kan weer fokken.
Hoi Beedee, lekker geslapen??
Joepie werken!!!!!!!!!!quote:
Ja idd. Het gaat weer iets beter, maar dat komt ook omdat een automatische klik in mijn hoofd dat vanmorgen aangaf. Manlief is namelijk ziek nu. Zat vannacht ineens in het donker naar de paracetamol te zoeken en ligt nu megaflink te zweten in bed. En als manlief ziek is, moet ik voor hem zorgen he. Dus ineens kun je dan zelf niet meer ziek zijn......................quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zal m'n dochter eens in haar gewone kleertjes hijsen![]()
Ja, prima geslapenEn jij, TT is actueel heb ik begrepen ?
![]()
Die klacht hoor ik in mijn "omgeving" ook welleens..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja idd. Het gaat weer iets beter, maar dat komt ook omdat een automatische klik in mijn hoofd dat vanmorgen aangaf. Manlief is namelijk ziek nu. Zat vannacht ineens in het donker naar de paracetamol te zoeken en ligt nu megaflink te zweten in bed. En als manlief ziek is, moet ik voor hem zorgen he. Dus ineens kun je dan zelf niet meer ziek zijn......................![]()
Nou, als ik terug kom kan ik niet meer lopen, maar in de loop van de avond geeft het zeker verlichting! Ik weet alleen niet hoe vaak ze zoiets mogen doen. Wordt nu de tweede keer in een week. Zal het eens vragen straks.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die klacht hoor ik in mijn "omgeving" ook welleens..![]()
![]()
Sterkte bij de kraker btw, of voel je je niet gekraakt na een bezoek ?![]()
Oww...shoot me !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde SUBforum schat.
oh wat een luxe! 'Zomaar even naar het strand' (ik ben jaloers). Nou, schiet op, hup, qualitytime met je dochter!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oww...shoot me !![]()
Zo, dochter aangekleed. Het zonnetje begint lekker te schijnen. Ik denk dat we ff lekker met z'n tweeën naar het strand gaan.![]()
Er zal toch een verbeterende trend merkbaar moeten zijn lijkt me. Anders zou het alleen maar symptoombestrijding zijn toch ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, als ik terug kom kan ik niet meer lopen, maar in de loop van de avond geeft het zeker verlichting! Ik weet alleen niet hoe vaak ze zoiets mogen doen. Wordt nu de tweede keer in een week. Zal het eens vragen straks.
Ben mede om die reden hier gaan wonen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh wat een luxe! 'Zomaar even naar het strand' (ik ben jaloers). Nou, schiet op, hup, qualitytime met je dochter!
Het doel van die sessies is om de beknelde zenuw los te laten 'schieten'. Dus er moet ook zeker verbetering optreden. Maar naast het kraken moet ik ook een strak regime volgen van oefeningen, lopen, zwemmen, rusten etc. etc. en dat heb ik de afgelopen vijf dagne niet gedaan ivm griepje! Vandaar de terugslag. Ik heb weer goede hoop voor eind deze week! Misschien zit er zaterdag wel een een feestje in en hoef ik voor de verandering eens niet thuis te blijven!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er zal toch een verbeterende trend merkbaar moeten zijn lijkt me. Anders zou het alleen maar symptoombestrijding zijn toch ?
Veeeeeeeeel plezier! geniet van je kind, ze worden zo snel groot........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben mede om die reden hier gaan wonen.Gister trouwens ook even geweest, spiegelgladde zee en dan lekker even aan de waterkant. Dochter een beetje schelpjes in het water gooien, lekker ongecompliceerd genieten.
![]()
![]()
Nou, ik ga...en jij zet 'm op hè !Gewoon terugkraken als ie het te gek maakt. Groetjes !
![]()
![]()
Je moet aardig gedisciplineerd te werk gaan zie ik al, geen kattepisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het doel van die sessies is om de beknelde zenuw los te laten 'schieten'. Dus er moet ook zeker verbetering optreden. Maar naast het kraken moet ik ook een strak regime volgen van oefeningen, lopen, zwemmen, rusten etc. etc. en dat heb ik de afgelopen vijf dagne niet gedaan ivm griepje! Vandaar de terugslag. Ik heb weer goede hoop voor eind deze week! Misschien zit er zaterdag wel een een feestje in en hoef ik voor de verandering eens niet thuis te blijven!
doeiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet aardig gedisciplineerd te werk gaan zie ik al, geen kattepisMaar zwemmen is lekker
![]()
En feestjes ook btw !![]()
![]()
Groetjes !![]()
och, ik rook genoeg hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Pff het lijkt hier met de dag meer op het zeikershoekje ipv het Rokershoekje.
Mooi ding.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef BeeDee het volgende:
Dit moet 'm gaan worden. Ik heb al een akoestische gitaar, maar wil graag een wat betere kwaliteit.![]()
Ik denk dat ik 'm eind van de maand ga aanschaffen.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef Tezz het volgende:
wat een prachtige dag is het toch weer !
ik ben baldadig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |