quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef maaike1987 het volgende:
geen kwaaltjes voor mij![]()
net lekker buiten op het balkon peukie gedaan in de zon![]()
krijg alleen last van mijn hormonen, dat is mijn enige kwaal nu![]()
nou ik vind het niet grappig, eerder aandoenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.zizone.tv/?cid=AOaQNCM24qxcX6IC5KUNJ
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.zizone.tv/?cid=AOaQNCM24qxcX6IC5KUNJ
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat, mijn beste BeeDee, is iets om trots op te zijn!quote:
Zoiets dus ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat, mijn beste BeeDee, is iets om trots op te zijn!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hij is goed he!!!!![]()
![]()
![]()
Hoe was het op het strand ?
Nou, maak je..ehh..borst..maar nat !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga vanavond lekker chocoladefonduen![]()
Oh! Ben jaloers........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga vanavond lekker chocoladefonduen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef BeeDee het volgende:
Helpt iemand even met deze ?
[afbeelding]
For old times sake danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
joepie!!!!! Heerlijk BeeDee, da's lang geleden!
aaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
For old times sake dan![]()
![]()
* BeeDee past joint naar Tezz [afbeelding]
sowieso met aardbeien en koekjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Ben jaloers........
met verse ananas, aardbeien en banaan enzo??
was nie nodig. Hij heeft niets hardhandigs gedaan, omdat het allemaal zo klem zat door de spierpijn van de griep dat ie niet durfde (watje), was bang dat ie wat zou forceren. Ik mag overmorgen weer terugkomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef BeeDee het volgende:
Hebbie die chiropractor nog bij z'n noten gepakt Tezz ?
Onder het mom van "laten afspreken dat we elkaar geen pijn doen"![]()
Klopt, of volgens deze aanstekerwijsheid:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaah
goed voor mijn griep ook!
lekker hoor. Ik ben echt jaloers. Tis zo lang geleden dat ik dat gehad heb.....quote:
Dat "watje" heb je daar heel erg binnensmonds gemompeld ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
was nie nodig. Hij heeft niets hardhandigs gedaan, omdat het allemaal zo klem zat door de spierpijn van de griep dat ie niet durfde (watje), was bang dat ie wat zou forceren. Ik mag overmorgen weer terugkomen.
ja heeeeeeeeel erg binnensmonds jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat "watje" heb je daar heel erg binnensmonds gemompeld ?![]()
Er is nooit iets goeds op tv.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
komt weer geen donder op tv vanavond, of kijk i niet goed?
Nou, noem een overzicht van de 25 meest sexy TV momenten allertijden maar geen donderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
komt weer geen donder op tv vanavond, of kijk i niet goed?
ja krijgen we zeker weeeeeeer dat idiote filmpje van Bart en Sabine onder een dekbed!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, noem een overzicht van de 25 meest sexy TV momenten allertijden maar geen donder![]()
Zal wel herhaling zijn![]()
Boeie iigIk kijk niet vaak TV
RTL5 20:30 CSI: Miamiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja krijgen we zeker weeeeeeer dat idiote filmpje van Bart en Sabine onder een dekbed!
Ik ga de gids ff zoeken, kijken of er geen csi of zo opkomt, da's dan nog wel leuk
De bank roept me...............maar ik wil nog ff fokken. Nog een half uurtje en dan is ie de mijne!quote:
Weinig animo verder in het rokershoekjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
De bank roept me...............maar ik wil nog ff fokken. Nog een half uurtje en dan is ie de mijne!
een dioloog met jou vind ik altijd prettig BeeDee....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weinig animo verder in het rokershoekje![]()
en jij...........jij zegt altijd 1 woord (soms, als we geluk hebben 2 of 3) en dan ben je weer pleite! Kun je ook meer woordjes achter elkaar typen??? (dan kun je namelijk zinnen vormen en met die zinnen kun je weer met een ander communiceren. Heel handig is dat!)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
klopt.
Dat is dan wederzijds..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
een dioloog met jou vind ik altijd prettig BeeDee....
BeeDee, nu wordt het eng....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds..![]()
Ludo daarentegen....een man van weinig woorden.![]()
Ja maar, zie je hoeveel woorden jij typt in dezelfde tijd. Je typt tuuk veel voor je werk.quote:
ik ben directiesecretaresse, tis mijn vak he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja maar, zie je hoeveel woorden jij typt in dezelfde tijd. Je typt tuuk veel voor je werk.![]()
Ik hou 't meestal kort omdat 't anders nog langer duurt voordat ik reageer![]()
Hoi !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben directiesecretaresse, tis mijn vak he.
Maar dat is ook altijd klote op msn. Zit ik hele verhalen te typen en is mijn gesprekpartner pas bij hoi.
daarom zit ik ook nooit meer op msn. Ik kreeg teveel commentaar dat ik te snel typte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoi !![]()
Maar idd, eenzijdig gesprek wordt 't dan![]()
Ludo vliegt af en toe naar binnen om te zeuren over taalvaardigheid en de zinnigheid van bepaalde posts..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
daarom zit ik ook nooit meer op msn. Ik kreeg teveel commentaar dat ik te snel typte.
Is Ludo ineens weer gevlogen??
maar ik ben ook weg, csi miami kijken met manlief (die na een dagje zweten in bed nagenoeg rechtop op de bank zit nu)quote:
Veel kijkplezier, beterschap voor je ventje en tot laterz !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar ik ben ook weg, csi miami kijken met manlief (die na een dagje zweten in bed nagenoeg rechtop op de bank zit nu)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Veel kijkplezier, beterschap voor je ventje en tot laterz !![]()
![]()
Ja, zeggen ze dat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'T is kort maar krachtig...as they say![]()
![]()
Potverdikkeme.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doorgaans geloof ik ook niet alles, maar.... ja![]()
Ah...heb ik je toch nog even gezien !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef oranjekoek het volgende:
hallooo! Nu ik het druk heb ben je steeds hier, BeeDee!Ik ga nu lekker naar bed, morgen Tim weer naar de peuterspeelzaal brengen!
Sterkte Tezz, ook voor je mannetje! Welterusten BeeDee, slaap lekker straks! voor de rest ook natuurlijk![]()
![]()
iemand steelt ze..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef maaike1987 het volgende:
middag iedereenzo eerst wat eten en dan lkker peukie doen..
hoe komt dat toch dat als je uitgaat je sigaretten opeens verdwijnen![]()
Ze gaan in rook op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef maaike1987 het volgende:
zijn er volgens mij ook die gewoon sigaretten van mij hebben gepakt jaquote:
Ik weet niet, ben ze nog nooit kwijtgeraaktquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef maaike1987 het volgende:
Haha nou kwijt.. er verdwijnen gewoon altijd peuken uit mijn pakje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben ze nog nooit kwijtgeraakt![]()
Wel eens met een ander pakje thuis gekomen![]()
dat is helemaal waarquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef Sebasser het volgende:
Die automaten aanbid ik juist.
Want waar wil je anders zo rond 4 uur snachts je peuken vandaan halen.
Vorige week ben ik zelfs om half 5 ofzo nog vanuit huis naar de stad gegaan, alleen om peuken te halen bij die automaat.
Neuh, dat lijkt zo omdat er posts van anderen tussen die van mij ontbrekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:03 schreef Broekpaling het volgende:
BeeDee, je neemt het rokershoekje over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |