Vertel, jij weet dan vast ook wat er gaat gebeuren!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Natasia speelt de schijnheil, heeft geeeeeeen idee wat er gaat gebeuren
top ook dat moet kunnen..........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Heathen het volgende:
Ik heb er over nagedacht. Alles wat ik over de zus van Amanda heb gezegd neem ik terug. Ik weet er te weinig over tot nu toe..dus sorry.
Respectquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Heathen het volgende:
Ik heb er over nagedacht. Alles wat ik over de zus van Amanda heb gezegd neem ik terug.
Da's klassequote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Heathen het volgende:
Ik heb er over nagedacht. Alles wat ik over de zus van Amanda heb gezegd neem ik terug. Ik weet er te weinig over tot nu toe..dus sorry.
Ik heb ook het idee dat het nu over de stemming gaat waar zij het vanmiddag over had.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Speelt?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
In een halve liter zit waarschijnlijk voldoende kcalorieen voor een normaal mens per dagquote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef Mika25 het volgende:
Hoeveel calorien zitten er in ben & jerry's? Hij eet elke dag 1 bak nadat hij gesport heeft...
optimel magere kwark eet hij...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:08 schreef Mika25 het volgende:
Hoeveel calorien zitten er in ben & jerry's? Hij eet elke dag 1 bak nadat hij gesport heeft...
Koekje aanpakken en weer wegleggen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Jaap gewoon nee. ALs ie met ferme toon zegt dat Huub op moet zouten is ie er in 1 keer vanaf...
Testen!? Die rat is gewoon ziek.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Darklight het volgende:
Huub test Jaap gewoon, kijken of die zo zwak is om dat koekje op te eten
Jaap heeft geen ruggegraatquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Jaap gewoon geen nee. ALs ie met ferme toon zegt dat Huub op moet zouten is ie er in 1 keer vanaf...
Sinds wanneer ben jij voor die SITA-vuilcontainer?quote:
gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Heathen het volgende:
Mee eens. Maar ja, dat doet niemand in het huis...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:10 schreef Darklight het volgende:
Jaap reageert zo triest
Zeg gewoo dat Huub moet opzouten
Absoluut niet, maar ik zou het fijn vinden als hij nou eens VOOR EEN KEER IN ZIJN ELLENDIGE LEVEN voet bij stuk houdt...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:11 schreef Judah het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor die SITA-vuilcontainer?![]()
neeeeeeeeee, want een begrafenis is niet gunnen, dat is gewoon normaal menselijk gedrag!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef Lieve het volgende:
Als Sylvia nu Natasja's leuke ding niet meestemt... is dat dan oneerlijk?
Want Natasja gunde haar haar vaders begrafenis.
Maar Natasja gunde Sylvia verder nooit iets. Zeker niets leuks. Zeker geen carnaval.
Dus... is het oneerlijk als Sylvia nu nee zegt?
Ik had 'm allang opgehad...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:12 schreef milk-shake het volgende:
geef mij het koekie maar
Als je het op zo'n manier zegt geniet Huub er juist meer van. Jaap handelt juist correct: rustig en alsof het hem weinig doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Jaap gewoon geen nee. ALs ie met ferme toon zegt dat Huub op moet zouten is ie er in 1 keer vanaf...
Kan kloppen, over het algemeen negeer ik jouw postsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Nou dan heb je niet goed opgelet. Huub is rat en ziek o.n.
Kan niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Cora???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |