Leuk stukje, thnxquote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Lollifant het volgende:
Leuk stukje! Ik wist niet dat Sylvia ook zo goed ging! Ik zou haar trouwens wel eens willen zien met blond haar, lijkt me totaal niet staan bij haar.
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
wel vaag gedoe van dat loon zeg....dus voor alle shoots die ze nu doen krijgen ze pas in oktober (ofzo) betaald?
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensquote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...
Danku!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensje bent echt enorm gegroeid
Dankje, erg leuk om te lezen dat het zo goed met ze gaat!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Er blijft toch enig tokkie-gehalte over, ietsje ordi blijft ze atijd wel vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.
Hoezo? ze zijn juist mooi en apart, Sanne slaagt erin om telkens een andere uitstraling aan een foto te geven en dat is best knapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vind ze.... eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |