abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47307210
Devon Aoki (volgens mij was ze ook die Alien in de PS2 commercial, maar 100% zeker weet ik niet, maar ze is ook bekend van Sin City als Mi Ho) heeft wel zo'n alien hoofd. Ze is tevens ook het bewijs dat je niet lang hoeft te zijn, want ze is maar 1.65m.

[ Bericht 12% gewijzigd door wizarddragon op 15-03-2007 17:31:51 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:55:02 #152
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47308135
En vergeet vooral deze niet:
Gemma Ward

In me Burberry......
pi_47309416
Die Kim mag haar wenkbrauwen ook wel eens laten epileren zeg. Niet bepaald aantrekkelijk als je het mij vraagt.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:22:56 #154
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_47310990
ik heb alleen het laatste stuk gezien, ik dacht dat het volgende week pas zou beginnen...
Maar wat een goedkope aankleding... en Yfke briefke kom op zeg
Zo op het eerste gezicht hebben ze geprobeerd een sylvia lookalike erin te zetten...

Rare jury ook... die vent die alleen engels spreekt maar wel reageerd op nederlands...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_47318885
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb alleen het laatste stuk gezien, ik dacht dat het volgende week pas zou beginnen...
Maar wat een goedkope aankleding... en Yfke briefke kom op zeg
Zo op het eerste gezicht hebben ze geprobeerd een sylvia lookalike erin te zetten...

Rare jury ook... die vent die alleen engels spreekt maar wel reageerd op nederlands...
Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:09:41 #156
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47319958
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.
Filmen ze niet Monteren ze niet, bedoel je
Alsof ze stoppen met filmen tussendoor.

Maar vond het idd ook vreemd.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_47320564
Kost je film en camera werk en geld logisch dat ze zoiets niet filmen want je hebt er zowiezo niks aan.....
Alles wat je kan gebruiken filmen ze en later monteren ze het,

Aan iemand iets uitleggen wat ze hebben gezegt in een andere taal daar heb je dus echt niets aan he
Dat leggen ze hem uit tijdens de het make-up doen ofzo
pi_47320785
Christa heeft al professionele modellenervaring en het is een schatje, ik hoop wel dat ze ver komt
Ik ben niet zo weg van de modellen die ze hebben geselecteerd; heb vooral de indruk dat ze de meisjes hebben gekozen om een leuk programma te maken. Kim is ook mooi (maar ze komt wel dommig over).
Maan vind ik ook wel interessant, op foto dan. En ze is lekker nuchter. Maar gek wel dat ze er met haar maten doorheen is gekomen.

Oh: Mariana Rosalie ("wel een beetje lachen hoor" zei ze met haar chagrijnige kuttekop )
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:42:18 #159
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_47321209
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kost je film en camera werk en geld logisch dat ze zoiets niet filmen want je hebt er zowiezo niks aan.....
Alles wat je kan gebruiken filmen ze en later monteren ze het,

Aan iemand iets uitleggen wat ze hebben gezegt in een andere taal daar heb je dus echt niets aan he
Dat leggen ze hem uit tijdens de het make-up doen ofzo
Ah, het was geen foutje, je was serieus

Ontopic, misschien verstaat die man wel nederlands, maar is hij te beroerd of lui om ook in het nederlands te antwoorden.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_47321313
Philip RIches werkt in Nederland. Hij verstaat het heus wel!
pi_47342450
Sylvia bij TMF nu. Ze zegt dat ze Anne Marie het liefst een enkeltje naar de maan zou toewensen (omdat ze haar achterbaks vindt), dat ze Gisele Bunchen het meest overgewaardeerde model vindt, Dat ze waarschijnlijk nooit live gaat optreden en dat er het meest gephotoshopt is aan d'r heupen.
pi_47343103
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Lollifant het volgende:
Sylvia bij TMF nu. Ze zegt dat ze Anne Marie het liefst een enkeltje naar de maan zou toewensen (omdat ze haar achterbaks vindt), dat ze Gisele Bunchen het meest overgewaardeerde model vindt, Dat ze waarschijnlijk nooit live gaat optreden en dat er het meest gephotoshopt is aan d'r heupen.
Dat laatste is op de foto op de vorige pagina ook wel erg goed te zien
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_47344768
Ik denk dat Anna Marie Sylvia precies hetzelfde toewenst.
pi_47347735
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat Anna Marie Sylvia precies hetzelfde toewenst.
wow, je foto's worden steeds mooier
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_47376226
de herhaling komt vanavond al
pi_47376629
hoelaat?
antm is leukk!!!
pi_47376777
8 pm - rtl5
pi_47379423
Kim is net een parodie op Sylvia zeg...

Ook frappant trouwens dat er binnen de jury consequent tegengestelde meningen zijn.

"je straalt van energie"
"ik vond je energiepijl juist klote"

Lekkere kritiek, wat moet je dr mee

[ Bericht 80% gewijzigd door pietje008 op 17-03-2007 21:00:52 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:06:36 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47380477
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef pietje008 het volgende:

Ook frappant trouwens dat er binnen de jury consequent tegengestelde meningen zijn.

"je straalt van energie"
"ik vond je energiepijl juist klote"

Lekkere kritiek, wat moet je dr mee
bijelkaar geraapt zooitje idd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_47385914
Typisch trouwens dat de voice-over zei dat er maar liefst 7000 aanmeldingen waren; alsof die meisjes ook echt allemaal aanwezig waren...op de uiteindelijke castingdag waren natuurlijk 'maar 'iets van 400 meiden. De scouts hadden zelfs nog een stuk strenger kunnen selecteren want er liepen een hoop alledaagse typjes die direct al rood licht kregen voordat ze uberhaupt aan het einde van de catwalk waren aangekomen Echt sneu, geef ze dan geen valse hoop
Gelukkig was het allemaal niet op zo'n Idols manier in beeld gebracht. Maan was trouwens ook al vantevoren geinterviewd en toen dachten veel meisjes dat net zoals in Idols alle 'freaks' er tussen uit werden gepikt
pi_47390568
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:04 schreef Signorina het volgende:
Typisch trouwens dat de voice-over zei dat er maar liefst 7000 aanmeldingen waren; alsof die meisjes ook echt allemaal aanwezig waren...op de uiteindelijke castingdag waren natuurlijk 'maar 'iets van 400 meiden. De scouts hadden zelfs nog een stuk strenger kunnen selecteren want er liepen een hoop alledaagse typjes die direct al rood licht kregen voordat ze uberhaupt aan het einde van de catwalk waren aangekomen Echt sneu, geef ze dan geen valse hoop
Gelukkig was het allemaal niet op zo'n Idols manier in beeld gebracht. Maan was trouwens ook al vantevoren geinterviewd en toen dachten veel meisjes dat net zoals in Idols alle 'freaks' er tussen uit werden gepikt
Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen van en noteerde vanalles.

Ik ken héél veel meiden die zich hadden aangemeld maar uiteindelijk toch niet gegaan zijn, geen zin in de freakshow, geen zin in het contract. Denk dat er 300 of zo naar de uiteindelijke selectie zijn gekomen. Waarvan idd een hoop kanslozen. Nou moet ik wel zeggen, bij de eerste selectie zijn wel een paar meiden weggestuurd al. Meiden die duidelijk hadden gelogen over lengte en maten.
pi_47410922
quote:
Op zondag 18 maart 2007 07:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen van en noteerde vanalles.

Ik ken héél veel meiden die zich hadden aangemeld maar uiteindelijk toch niet gegaan zijn, geen zin in de freakshow, geen zin in het contract. Denk dat er 300 of zo naar de uiteindelijke selectie zijn gekomen. Waarvan idd een hoop kanslozen. Nou moet ik wel zeggen, bij de eerste selectie zijn wel een paar meiden weggestuurd al. Meiden die duidelijk hadden gelogen over lengte en maten.
Hmm ik ben wel blij dat ik toch gegaan ben, hoewel ik nog wel tot op de dag zelf twijfels had. Ik was wel al naar de screeningsdag in Aalsmeer geweest waar een hoop echt mooie meisjes waren. Maar eigenlijk was ik helemaal niet beschikbaar tijdens de opname-periode en wist ik ook helemaal niet of ik wel met m'n hoofd op tv wilde (indien ik door zou gaan natuurlijk). Aan de andere kant leek het me wel leuk om het hele circus mee te maken en vond ik het toch een leuke kans om te zien of ik het in me had.

De uiteindelijke opnamedag in de Beurs was overigens helemaal niet leuk; urenlang wachten zonder je tas, alleen een lullig flesje Cyrstal Clear ( ) krijgen en na geposeerd te hebben direct weer weg moeten... Yfke was er ook niet Ik kreeg uiteindelijk ook rood maar gelukkig niet omdat ik geen mooie foto's had.
En als ik bedenk wat voor mooie meisjes er rond liepen en wie er uiteindelijk in het programma zijn terechtgekomen denk ik dat het toch echt vooral om een leuk programma maken ging ('een tweeling ')

Ik was overigens een paar seconden voor de jury te zien
  maandag 19 maart 2007 @ 09:46:00 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47425740
foto!

zijn er trouwens al foto's van de make over?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47425872
hebben jullie de TV Weekeinde van de Telegraaf gezien met het interview met de bookers van Sanne en Sylvia oid? Zonee, iemand nog interesse in? Dan zet ik het even op de foto...
I had a signature once. It was awful.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:23:51 #175
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47426621
Niet gezien, dus plaats maar!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')