Wederom zeer slecht ge-edit.
Waar was het janken van Tanimara gebleven?
Stomme oefeningen van Yfke. Like we care, bitch!
Yfke was weer vol van zichzelf "ik ben sexy ook al is het koud! Ik heb een mooie huid omdat ik niet rook, denk dat zeer VEEL modellen rokem om de honger weg te houden"
Rosalie: teringwijf, nooit echt de top gehaald met modellenwerk, ook niet eens middenmoot. Won de miss Panorama verkiezing. Daar moet je een lekker wijf voor zijn en niet een model. Alleen bekend omdat ze neukte met Alain Delon. Irritante trut
Mariana..lelijk, uitgezakt, sjacherijn in de overgang. Tyfustrut moet een pak rammel krijgen.
Die fotograaf: maakte vorig jaar echt kutfoto's. Onsympathiek, ouwe geilaard.
Die doos van Elle heeft zelf geen verstand van mode, uitgebluste ouwe lijken kop. "oh je laat de strik mooi zien"...whatever trut.
Yfke: neptanden, neptieten, een internationale carriere die minder goed verloop als voorheen, geen grote campagnes meer. Blijft maar opscheppen over zichzelf. Bitch als je zo hard werkt werk dan aan je uitspraak.
Voorspelling:
1. Kim (zij heeft echt de modellenlook die nu hot is, die wenkbrauwen zorgen dat ze gaat winnen, die maken haar apart)
2. Maan (lelijk maar echt haute couture, en zo grappig, wow wat een transformatie, moet wel haar mond dicht houden want die tanden zijn afgrijselijk)
3. River. 10 x leuker dan die stomme zus
4. Sabrina (mooi op de foto, wel je mond houden)
5. Christa (Sanne kloon alleen kin is te breed, net een paard....HIHI)
Eerstvolgende die eruit vlieg Tanimara: geen model
Hierna gaat Bengu (geen markt hiervoor), dan hopelijk Lois.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!