Tot nu toe zie ik weinig autisme, aspergeer of PDD trekken bij Jaap,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
Jaap is toch een echt aspergergevalletje hoor
Zit wat in, we zullen zien hoe het er over 4 weken voorstaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alles wijst er op dat Jaap daar nog heel lang gaat zitten. Kijk maar naar die peperdure fiets en z`n onderzoeken. Ze gaan echt niet zoveel geld uitgeven als ze verwachten dat ie snel weg is...
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vaseline heeft een goede klant aan jou he![]()
huup is gewoon die verkoper die ons van alles weet aan te smeren wat we niet nodig hebben, en later spijt van krijgen. Hij is gewoon heel handig in alles naar zijn hand zetten, en bespeeld alles en iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen: Huub is (op zijn rellen na) toch gewoon een rete-irritant figuur met zijn standaard-zinnetjes en zijn domme quasi-gevoelige gelul?
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet andersquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
Truste bq!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
Als je geen last hebt van humor, zoals Brian.........kan je proberen wat je wil, maaruhhhh...........quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is ook gespeend van elke soort humor...........hij probeert het maar het wil maar niet lukken![]()
Wibra?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef Gigageil het volgende:
Die ouwe oma-jurkjes van Natasia.......Waar kun je dat soort troep nog kopen vandaag de dag ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Tijd dat je eens de stad in gaat...........je ziet niet anders![]()
Truste Bee-tjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken voor vanavond, veel plezier Fokkers en tot morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |