Mijn bloed kookt als ik hoor dat een of andere oetlul een meisje compleet in elkaar mept.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Wat stond er op het scherm bij Jaap?
on topic maarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?
dan moet je weg wezen ..........................1 klap = 1klap te veelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Zou er een nieuwe komen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Judah het volgende:
Iedereen 10 over elf in de woonkamer...
Weleen joh, zoals ze we haar binnen de groep zien, is ze een absolute hork en spijkerhard. Des te meer reden om te geloven dat ze in bed, 1 op 1, een absoluut dotje isquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Ik hou me mond wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind algemene woorden ook vrij makkelijk navigeerbaar. Zullen we er nog een paar bedenken?
Jaap is een heleboel dingen-loos.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..![]()
negeren maar lijkt mij het beste!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
vind dat altijd heeeeeeeeeeel moeilijk te begrijpen..........ik denk dat ik dit noooit zou toestaan en bij de eerste beste klpa weg zou zijn ....................maar goed.........heb het niet meegemaakt dus...........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik weet wat het is om klappen te krijgen. Klappen waar ik niet om gevraagt heb
of terugslaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |