quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is weer zo'n 'oh ja'-vraag...
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:46 schreef rene29 het volgende:
![]()
![]()
Te veel topics open.....
En niet opletten......
2 punten gemist al....![]()
De vraag is Vrouw of Neger....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat het hilary tegen guliani wordt
Te laatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef broer het volgende:
Stephen King.
Of ze worden het geen van beide en de republikein(blanke man) wintquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:48 schreef rene29 het volgende:
[..]
De vraag is Vrouw of Neger....
Hoop persoonlijk op Obama,
maar met amerikanen weet je t toch nooit.
Jij zegt 't.quote:
Dat denk ik ook, de stemming is wel omgeslagen in de VS.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, het wordt een Democraat.
Laten we dat maar niet hopen.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of ze worden het geen van beide en de republikein(blanke man) wint
Gore doet het trouwens niet
Hoop het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, het wordt een Democraat.
Ik dachtwel dat hij wel een gematigde republikein is pro homo en abortusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las dat Guliani het gesprek altijd zo snel mogelijk op 11 september brengt om zijn eigen rol te benadrukkenNiemand is vergeten hoe onsympathiek hij eigenlijk is, hoor.
Want een vrouw of een neger kan natuurlijk niet in preuts amerikaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:55 schreef rene29 het volgende:
(maar zeker realistische mogelijkheid....)
Oh, ik las juist dat hij tegen is. Maar hij schijnt na zijn scheiding bij een homostel te hebben ingewoond.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht wel dat hij wel een gematigde republikein is pro homo en abortus
Het verscheen destijds eerst in zes kleine boekjes. Dat was wel een goeie actie, want ook behapbaar voor een niet-King-liefhebber. Het is een van de weinige boeken van King die ik ook daadwerkelijk mooi vond. Verder kan ik niet al te veel met de beste man.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moet eigenlijk het boek eens halen, kijken of het zo goed is als wordt gezegd.
Zal overmorgen trouwens zijn film in de bios bekijken. Nu het gratis is toch maar ff heen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Gore zou wel gek zijn. Hij krijgt nu meer applaus dan ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |