zeikerdquote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef senseo_ het volgende:
arno op internet post kan je gen rechten ontlenen niemand niet ook fok.nl/fok bv niet
Ah je bent niet genoemdquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! Radio!!!!!!! Incrowd bullshit. Mensen bij nickname noemen. Hoofdsplijtende kut zachte g
![]()
FOK!Radio
Dat is wel het aller-allerlaatste van mijn zorgenquote:
Je kan ook niet luisterenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! Radio!!!!!!! Incrowd bullshit. Mensen bij nickname noemen. Hoofdsplijtende kut zachte g
![]()
FOK!Radio
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
FOK!Radio
Vond ik een pluspunt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
zachte g
Een kwartier na uitzending?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
FOK!Radio
Zeer goed! Ik ben in perfecte harmonie met mijn haat voor het misbaksel dat FOK!radio isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:41 schreef FOKradio het volgende:
Maar verder alles goed?
Okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeer goed! Ik ben in perfecte harmonie met mijn haat voor het misbaksel dat FOK!radio is
Doe ff normaal, gek.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef senseo_ het volgende:
IK WIL nog steeds andwoord
welke zwakzinnige heeft geroepen dat je copyright rechten kan hebben op een post op het internet gedaan door een usernaam/acount/virtieel ding
welke zwakzinnige heeft geroepen dat je rechten kan hebben op een internet acount
Ow, het is niet de eerste prutser van een of andere internetzender die komt zuigen hier. Dat heb je met pubertijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |