abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47310601
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Kan zijn dat het kabeltje een beetje loszit. Wriemel daar eens mee, gebeurt het dan ook?
Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_47310671
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat mijn vinger openligt, en ik heb geen idee hoe of wanneer dat gebeurd is...
droger.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:13:27 #178
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_47310684
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.
Heb je al gebeld naar het servicenummer?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_47310758
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef maedel het volgende:

[..]

Heb je al gebeld naar het servicenummer?
Welk?
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:31:22 #180
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47311276
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

droger.
Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47311330
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaan
Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?
pi_47311352
Dat is niet 1 woord he?
pi_47311667
Geweldig hoe je bui van een liedje kan omslaan
pi_47311807
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef maedel het volgende:

[..]

Suikerloos eten en iets opzoeken over HPU.
Doen!
Ik kreeg 10 jaar geleden de diagnose, net als jij, en nu werk ik bijna fulltime
Door een diep dal een langzaam stijgende lijn naar boven. Dat laatste gun ik jou zeker ook!
Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.
HPU idd, ik zal eens aan het googlen slaan zo.

Ik ben ook aan het rondkijken naar andere studies (die lichamelijk minder zwaar zijn).
pi_47311884
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.
HPU idd, ik zal eens aan het googlen slaan zo.

Ik ben ook aan het rondkijken naar andere studies (die lichamelijk minder zwaar zijn).
Welke doe (deed) je nu?
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:52:31 #186
71919 wonderer
pi_47312030
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?
Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47312086
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.
Die kun je dus weer opnieuw wassen
pi_47312123
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Welke doe (deed) je nu?
Eventmanagement.
Maar m'n vermoeidheid is niet de enige reden dat ik me aan het orienteren ben op iets anders, het trekt me niet meer zoals toen ik begon. Eigenlijk moet ik er gewoon niet meer aan denken om later in de eventwereld te gaan werken.
pi_47312200
maedal, heb je die HPUtest ook aangevraagd bij het KEAC?
pi_47312245
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Eventmanagement.
Maar m'n vermoeidheid is niet de enige reden dat ik me aan het orienteren ben op iets anders, het trekt me niet meer zoals toen ik begon. Eigenlijk moet ik er gewoon niet meer aan denken om later in de eventwereld te gaan werken.
Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?
pi_47312296
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:58 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?
Eigenlijk ben ik maar één studie tegengekomen die me toch wel heel erg trekt. Taal- en cultuurstudies aan de UU. Zaterdag ga ik dan ook naar een voorlichtingsdag en - ronde daarvan.
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:02:40 #192
71919 wonderer
pi_47312369
Wat houdt dat in, taal- en cultuurstudies?
pi_47312723
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
Wat houdt dat in, taal- en cultuurstudies?
Taal- en cultuurstudies

Je bent een culturele alleseter, vindt eigenlijk alle letterenstudies wel leuk, maar je kunt (of wilt) er niet slechts één kiezen. Bij taal- en cultuurstudies hoeft dat ook niet.

Taal- en cultuurstudies is een studievorm waarin je op basis van je eigen interesses vakken kiest uit het aanbod van de hele Letterenfaculteit. Je hebt dus de keuze uit geschiedenis, talen, letterkunde, kunstgeschiedenis, muziek en theater-, film- en televisiewetenschap.

Je eerste jaar kun je grotendeels zelf invullen en bereid je je voor op het kiezen van een hoofdrichting in het tweede jaar. Er zijn onder andere richtingen als communicatiekunde, filmwetenschap, mediastudies, internationale betrekkingen en kunst- en cultuurgeschiedenis. En wie na de bachelorfase meer wil, kan kiezen uit ruim vijftig masterprogramma´s.

Maar meer weet ik ook nog niet, vandaar dat ik naar de voorlichtingsdag ga.
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:16:46 #194
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_47312806
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
maedal, heb je die HPUtest ook aangevraagd bij het KEAC?
ja
Eerst die kleine, kostte iets van 40 euro geloof ik. Stelt niks voor om te doen, kan gewoon per post heen en weer.
Oh, heb je die online vragenlijst al gedaan?
pi_47312826
Klinkt leuk
pi_47312860
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef maedel het volgende:

[..]

ja
Eerst die kleine, kostte iets van 40 euro geloof ik. Stelt niks voor om te doen, kan gewoon per post heen en weer.
52,50 tegenwoordig.
Voor mij een boel geld. Maar toevallig kan ik volgende week aardig wat geld verdienen, dus dan kan ik zo'n test wel betalen. Die online test was ook wel handig om na te gaan of die HPUtest nuttig is om te doen (en dat is het wel)

Bedankt voor de tip
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:19:19 #197
71919 wonderer
pi_47312887
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Taal- en cultuurstudies

Je bent een culturele alleseter, vindt eigenlijk alle letterenstudies wel leuk, maar je kunt (of wilt) er niet slechts één kiezen. Bij taal- en cultuurstudies hoeft dat ook niet.

Taal- en cultuurstudies is een studievorm waarin je op basis van je eigen interesses vakken kiest uit het aanbod van de hele Letterenfaculteit. Je hebt dus de keuze uit geschiedenis, talen, letterkunde, kunstgeschiedenis, muziek en theater-, film- en televisiewetenschap.

Je eerste jaar kun je grotendeels zelf invullen en bereid je je voor op het kiezen van een hoofdrichting in het tweede jaar. Er zijn onder andere richtingen als communicatiekunde, filmwetenschap, mediastudies, internationale betrekkingen en kunst- en cultuurgeschiedenis. En wie na de bachelorfase meer wil, kan kiezen uit ruim vijftig masterprogramma´s.

Maar meer weet ik ook nog niet, vandaar dat ik naar de voorlichtingsdag ga.
Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerd

Wat kun je er later mee?
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:20:54 #198
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_47312946
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

52,50 tegenwoordig.
Voor mij een boel geld. Maar toevallig kan ik volgende week aardig wat geld verdienen, dus dan kan ik zo'n test wel betalen. Die online test was ook wel handig om na te gaan of die HPUtest nuttig is om te doen (en dat is het wel)

Bedankt voor de tip
ah, ok, die online test heb je gedaan dus
Er is ook nog een uitgebreide bloedtest, en die kun je in je lokale ziekenhuis laten doen (nou ja, het bloed laten tappen) en dan sturen ze dat naar KEAC op.
Is veel duurder, maar wordt vergoed door de verzekering.
pi_47312963
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerd

Wat kun je er later mee?
Geen idee, vandaar de voorlichtingsdag.
pi_47313045
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef maedel het volgende:

[..]

ah, ok, die online test heb je gedaan dus
Er is ook nog een uitgebreide bloedtest, en die kun je in je lokale ziekenhuis laten doen (nou ja, het bloed laten tappen) en dan sturen ze dat naar KEAC op.
Is veel duurder, maar wordt vergoed door de verzekering.
Nouja, eerst die urinetest maar eens. En daarna zien we wel weer.

Anyway dames, ik ben er weer vandoor, ik ga me even rustig neervleien na deze redelijk heftige dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')