Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Kan zijn dat het kabeltje een beetje loszit. Wriemel daar eens mee, gebeurt het dan ook?
droger.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat mijn vinger openligt, en ik heb geen idee hoe of wanneer dat gebeurd is...
Heb je al gebeld naar het servicenummer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.
Welk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je al gebeld naar het servicenummer?
Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaanquote:
Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaan
Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Suikerloos eten en iets opzoeken over HPU.
Doen!
Ik kreeg 10 jaar geleden de diagnose, net als jij, en nu werk ik bijna fulltime
Door een diep dal een langzaam stijgende lijn naar boven. Dat laatste gun ik jou zeker ook!
Welke doe (deed) je nu?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.
HPU idd, ik zal eens aan het googlen slaan zo.
Ik ben ook aan het rondkijken naar andere studies (die lichamelijk minder zwaar zijn).
Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?
Die kun je dus weer opnieuw wassenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.
Eventmanagement.quote:
Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eventmanagement.
Maar m'n vermoeidheid is niet de enige reden dat ik me aan het orienteren ben op iets anders, het trekt me niet meer zoals toen ik begon. Eigenlijk moet ik er gewoon niet meer aan denken om later in de eventwereld te gaan werken.
Eigenlijk ben ik maar één studie tegengekomen die me toch wel heel erg trekt. Taal- en cultuurstudies aan de UU. Zaterdag ga ik dan ook naar een voorlichtingsdag en - ronde daarvan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?
Taal- en cultuurstudiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
Wat houdt dat in, taal- en cultuurstudies?
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
maedal, heb je die HPUtest ook aangevraagd bij het KEAC?
52,50 tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef maedel het volgende:
[..]
ja
Eerst die kleine, kostte iets van 40 euro geloof ik. Stelt niks voor om te doen, kan gewoon per post heen en weer.
Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies
Je bent een culturele alleseter, vindt eigenlijk alle letterenstudies wel leuk, maar je kunt (of wilt) er niet slechts één kiezen. Bij taal- en cultuurstudies hoeft dat ook niet.
Taal- en cultuurstudies is een studievorm waarin je op basis van je eigen interesses vakken kiest uit het aanbod van de hele Letterenfaculteit. Je hebt dus de keuze uit geschiedenis, talen, letterkunde, kunstgeschiedenis, muziek en theater-, film- en televisiewetenschap.
Je eerste jaar kun je grotendeels zelf invullen en bereid je je voor op het kiezen van een hoofdrichting in het tweede jaar. Er zijn onder andere richtingen als communicatiekunde, filmwetenschap, mediastudies, internationale betrekkingen en kunst- en cultuurgeschiedenis. En wie na de bachelorfase meer wil, kan kiezen uit ruim vijftig masterprogramma´s.
Maar meer weet ik ook nog niet, vandaar dat ik naar de voorlichtingsdag ga.
ah, ok, die online test heb je gedaan dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
52,50 tegenwoordig.
Voor mij een boel geld. Maar toevallig kan ik volgende week aardig wat geld verdienen, dus dan kan ik zo'n test wel betalen. Die online test was ook wel handig om na te gaan of die HPUtest nuttig is om te doen (en dat is het wel)
Bedankt voor de tip
Geen idee, vandaar de voorlichtingsdag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerd
Wat kun je er later mee?
Nouja, eerst die urinetest maar eens. En daarna zien we wel weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
ah, ok, die online test heb je gedaan dus
Er is ook nog een uitgebreide bloedtest, en die kun je in je lokale ziekenhuis laten doen (nou ja, het bloed laten tappen) en dan sturen ze dat naar KEAC op.
Is veel duurder, maar wordt vergoed door de verzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |