nou, kap er eens mee dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Ik moet stoppen met mijn duimnagels kortwieken. Het gaat ALTIJD pijn doen
bind eens een week een washandje om je handen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, makkelijker gezegd dan gedaanIk moet ook al vierentwintig jaar stoppen met het krabben aan mijn duimen
Werkt ook niet
Oh shit, ik was boodschappen doen. Where's the partyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hee reltommy, ik zit lekker te rellen in het HOMO-topic,
Kom je meedoen?
Jah, ditmaal ik versus DM.quote:
Ach, 't was niet in 't geheel serieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
ja, ik durfde er niet meer tussen te springen...![]()
Zijn dat altijd van dat soort rellen? Hoe onaangenaam zeg...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn dit najaar 25 jaar getrouwd, en ik wil er eigenlijk een schilderij voor maken, op doek enzo. Zouden ze dat leuk vinden?
Ik ben niet verrast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hetis natuurlijk wel zo dat ik mezelf wel een beetje vertrouw met een kwast, en zelfs mijn tekenlerares zei dat ik echt talent had, dus het is niet totaal een gok of eht überhaupt wel iets wordt.
morgen/vandaag dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
Blaffen we hem vanavond nog vol of wachten we tot morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |