Triest figuur!!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub en Eric Brian gaan pesten (hem wakker houden), gaat Brian Sylvia wakker maken.
Ik zag net toch echt een aantal positieve posts, hierboven. Het tij begint te keren? (zeker na vanmiddag in het zwembad)quote:Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft de redactie waarschijnlijk ook zijn theorie verhaaltjes verkocht en daar zijn ze ingetrapt.
dan doet de volgende dag syl gewoon lekker mee met plagen, probleem opgelostquote:Op maandag 12 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub en Eric Brian gaan pesten (hem wakker houden), gaat Brian Sylvia wakker maken.
Sylvia krijg je met geen mogelijkheid wakker dan wens ik hem sterktequote:Op maandag 12 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Proost. Dat over Billie is hoop ik een grapjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...
*leunt achterover, trekt een biertje open, wacht op scan met een bijl voor de deur*
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sylvia krijg je met geen mogelijkheid wakker dan wens ik hem sterkte
Als je even terugscrollt naar '99 zul je zien dat ik als een van de eerste op Fok jou tipte als winnaar (en steeds verdedigde dat je niet zo dom was als men je gek genoeg inschatte), dus een zekere profetische kracht heb ik ook wel, maar Jaap een kijkcijferkanon????quote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...
*leunt achterover, trekt een biertje open, wacht op scan met een bijl voor de deur*
duidelijk jaquote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef Clank het volgende:
Jaap stuurt er op aan dat hij de lange termijn dekking voor Brian kan zijn.
Ik zie het als een logische "straf" voor pestgedrag van Huub en Eric.quote:
wat is jaap dan erg he, want brian is al een rat.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat lijkt Brainless trouwens een leuke en aardige oprechte gozer, vergeleken met Jaap.
Met wel HEEEEEL ERG de nadruk op lijkt hoop ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat lijkt Brainless trouwens een leuke en aardige oprechte gozer, vergeleken met Jaap.
Ja... iig de vriend van haar moeder.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef vliegende_dutchman het volgende:
HUH?
Heeft Amanda's familie geld
Natasja ook en dat wist de redactie vast ook wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:23 schreef Dark het volgende:
[..]
-knip-
De redactie wist dus idd dat Jaap een gebrek heeft aan een aantal sociale vaardigheden.
Als je mijn posting bedoelt... ik vergeleek hem met Nathanael, en dat bedoelde ik dus niet positief. Maar eigenlijk had die eenzelfde soort probleem met laten zien van echte menselijkheid als Jaap lijkt te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een aantal positieve posts, hierboven. Het tij begint te keren? (zeker na vanmiddag in het zwembad)
http://www.tien.tv/web/sh(...)006/typeofpage=51230quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hebben we geen cos van de eerste entree van Huub? En pic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |