Ik ben de geheime zus van Jaap ( niet verder vertellen hoor)quote:
Ik dacht precies hetzelde... toevalligquote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet nog steeds aan Huub's eerste binnenkomst denken. We vonden hem allemaal zo'n enorm guppie..... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iemand zo enorm verkeerd heb ingeschat.
Tis mij een raadsel. Hij heeft een hoop problemen en dat kan best aardige tv opleveren, maar de kans dat hij daar lang genoeg voor in die groep zit is miniscuul. De redaktie wist toch ook wel dat hij niet de sociale vaardigheden heeft om zich in de bestaande groepjes te vechten.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus, nou... het is ook wel een enorme súkkel ook zeg.![]()
Wat heeft hij, behalve zijn omvang, waardoor hij bewoner mocht worden..
In 1 op 1 gesprekken is hij wel sterk, hij kreeg Brian gisteren zelfs stil.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
De redaktie wist toch ook wel dat hij niet de sociale vaardigheden heeft om zich in de bestaande groepjes te vechten.
En hij heeft je stiekem het huis in gesmokkeld, vandaar dat hij zo'n berevel aanheeft.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben de geheime zus van Jaap ( niet verder vertellen hoor)
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat iedere ochtend op de wc bij Huub en Eric poepen
ja het is een schatje he,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Das lief van Jaap.
Als hij de slaapkamer krijgt, gunt hij het Brian.
Hij keek nauwelijks naar het programma, zo bleek al snel. Hij moét dus haast ook wel gecast zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef voyeur het volgende:
Misschien was het idee dat Natasia over hem kon gaan moederen en zo een blok kon vormen én een extra backup had? Iig milsukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |