Herkenbaar Pluphy, Ook hier de afgelopen week veel met Thijs bezig geweest, tijdens dromen, of als ik even rustig op de bank ging liggen overviel het mij gewoon.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef phluphy het volgende:
Het gaat wel redelijk Bar.Ik heb afgelopen week heel vaak over Danyel gedroomd, niet echt leuk, ook niet echt vervelend. Wel raar dat het opeens zo vaak gebeurde.
Heel herkenbaar omschreven dit, pluphy.quote:Dat gevoel van "druk in je hoofd" herken is goed, ik raak het maar niet kwijt. Ik heb het gevoel alsof mijn linker hersenhelft een doorlopend "things to do" lijstje is, en de rechter helft een opeenhoping van herinneringen. Beide kanten komen maar niet tot rust.
Wat jij nu schrijft Pluphy is idd zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef phluphy het volgende:
Stom is dat hé, soms willen de radertjes gewoon niet stoppen. Wat je ook doet, er is altijd een verband te leggen met alles dat gebeurd is. Een datum, een handdoek, een zak knikkers in de winkel, een afgedankte kinderwagen bij de ijzerhandel. Dan doet echt alles aan Danyel denken.
Dat gevoel van "druk in je hoofd" herken is goed, ik raak het maar niet kwijt. Ik heb het gevoel alsof mijn linker hersenhelft een doorlopend "things to do" lijstje is, en de rechter helft een opeenhoping van herinneringen. Beide kanten komen maar niet tot rust.
Vanochtend had ik -eindelijk- eens een hele fijne droom over Danyel, maar werd ik bruut gewekt door de wekker die niet af had hoeven gaan, maar die Jeroen vergeten was uit te zetten....![]()
Met als gevolg dat ik al de hele dag supersjachie ben. De achterlijke drukte in de supermarkt maakte het er niet beter op.
Goed dat je gehoor geeft aan je gevoel Bar, en een paar dagen niet bent gaan werken. Hebben ze daar gewoon begrip voor op je werk? Anders krijg je dat gezeik ook nog...
Phluph je bent liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef phluphy het volgende:
mvp, je hoeft niet te reageren als je het niet trekt, alle begrip. Wil wel even laten weten dat ook ik me afvroeg hoe het met je gaat. Sterkte weer!
Heel mooi, kreeg deze ooit eens via mail, samen met het volgende verhaal:quote:
Aan het eind van volgend jaar gaat een groot gedeelte verhuizen naar Polen in het kader van alles moet goedkoper en daardoor is het een vrij onrustige omgeving om in te werken omdat er veel verloop is. Ze hadden het idee dat ik daar niet de juiste persoon voor benquote:
Poeh heey mooi en ook heel erg herkenbaar en waar. (iig voor mij was dat wel zo)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef Vivi het volgende:
Nog een mooie tekst van de site van een oud vriendinnetje van mij die helaas haar zoontje is verloren door vroeggeboorte;
I Lost My Child Today
I lost my child today
People came to weep and cry
As I just sat and stared, dry eyed
They struggled to find words to say
To try and make the pain go away
I walked the floor in disbelief
I lost my child today.
I lost my child last month
Most of the people went away
Some still call and some still stay
I wait to wake up from this dream
This can't be real, I want to scream
Yet everything is locked inside
God, help me, I want to die
I lost my child last month.
I lost my child last year
Now people who had came, have gone
I sit and struggle all day long
To bear the pain so deep inside
And now my friends just question Why?
Why does this mother not move on?
Just sits and sings the same old song
Good heavens, it has been so long
I lost my child last year.
Time has not moved on for me
The numbness it has disappeared
My eyes have now cried many tears
I see the look upon your face
"She must move on and leave this place"
Yet I am trapped right here in time
The songs the same, as is the rhyme
I lost my child.........Today
~ Netta Wilson 1996 ~
Heel fijne vakantie toegewenst phluphy!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop dat het een goed teken is dat het hier zo rustig is.
Hier praktische huis-tuin-en-keuken drukte i.v.m. vakantievoorbereiding. Overmogen vertrekken we voor een weekje naar Gran Canaria, de eerste keer weer op vakantie sinds de zwangerschap (eind 2003).
Alles is geregeld, inclusief een tante die het weer (qua regen) in de gaten houdt, ik had namelijk net wat gras bijgezaaid rondom het grafje.
Ik heb er zin in, ook het vliegen, dan ben ik eventjes dichterbij Danyel.![]()
Liefs voor jullie.![]()
ff-ies dikke kus en knuffels voor jou!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Viev, na een vervelende aanvaring met een oud vriendin van mij vandaag, doet dit de tranen over mijn wangen rollen.
Bah vandaag heb ik geen zin om 'vooruit te kijken'. Let me be en in mijn sop gaar koken ofzo maar ga me niet bekritiseren omdat we 'al' 2 jaar verder zijn.
Ik heb de half af zijnde lantaarn van William laten vallen. Ik voel me zo'n oelewapperen 't voelt alsof samen met het glas mijn hart ook weer in honderd scherven ligt
Bah
Bah
Bah
Had ik al bah gezegd vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |