abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 13:42:48 #151
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_47670586
Mama van Pepijn..
Wanneer houd alle oneerlijkheid nou eens op!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_47671618
mama_van _pepijn veel sterkte in Ierland. Wat onzettend triest weer zeg
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 26 maart 2007 @ 14:25:20 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47671921
Wat een enorme klap voor jou en voor de familie
En ik vind het echt enorm knap van je dat je ernaar toe gaat om ze te steunen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:05:01 #154
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47673359
och mvp wat een rotnieuws. heel veel sterkte toegewenst, ook voor je familie.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:07:50 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47673471
heel veel sterkte in Ierland
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:46:19 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47679420
MVP sterkte.. krijg er kippevel van
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 26 maart 2007 @ 17:50:53 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47679592
Erg dapper van je dat je naar Ierland gaat om je familie te steunen. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je familie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_47680853
Tjeez, wat een verdriet zeg Hoe kan dat nou toch weer verd...... Sterkte MvP, het zal niet makkelijk zijn om je schoonzus te steunen als je zelf ook nogal wat steun kan gebruiken.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:58:59 #159
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47687213
mpv je bent waarschijnlijk al onderweg, maar hier wordt aan jullie gedacht de komende dagen.

Lewis, gisteren was ik met Snoopy en Sugar bij het grafje en ik heb ze nog even gewezen op de helling van het monument, waar jij het over had. Het helt inderdaad naar achteren, maar het zit wel heel diep en laag verankerd in een betonplaat, dus dat zit wel goed!

We hebben ook het magnoliaboompje geplant. Heel mooi ! Ik hoop dat ik morgen de foto's kan plaatsen.
Het was in elk geval een hele fijne dag met hele fijne mensen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_47706285
Lieve MVP, heel veel sterkte in Ierland!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:41:37 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47728037
Pluphy, hoe is het ondertussen met jou?
Nu alles "achter de rug is" niet teveel "last"van de vele begrafenissen, de emotonele bijzondere 1ste lentedag?

denk aan jullie
pi_47737528
Ok Phluph, het zal ook best wel blijven staan maar ik vond het echt zo eng achterover hangen. Ik ben benieuwd naar de foto's met het boompje. Als die eenmaal gaat bloeien wordt het helemaal prachtig in het voorjaar. Ben zelf helemaal dol op magnolia's.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:40:00 #163
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47756907
Het gaat eigenlijk heel goed Bar, thanks for asking.
Soms vind ik het beangstigend, hóe goed het eigenlijk gaat. Ik heb natuurlijk wel nog verdrietmomenten, maar ik vind op de een of andere manier altijd snel weer een troostende gedachte.
Het weer van de laatste dagen heeft natuurlijk ook wel een rol daarin, ik heb echt een energie-boost gekregen en ben continue bezig met sporten of buiten-activiteiten. Nadeel daarvan is wel dat ik nog geen gelegenheid had de foto's van het magnoliaboompje in te laden en te plaatsen. Shame on me.

Hoe gaat het met jou, en ook met de rest van de engeltjes-ouders? Merken jullie ook een positieve invloed van het weer? Volgens mij hebben we al lang niets van Humpeltje gehoord, niet? Ben benieuwd hoe het gaat.
Ook aan mvp wordt gedacht, ben erg benieuwd hoe het is gegaan in Ierland.
... ♥ ik mis je ♥
pi_47757097
Phluphy!! Wat een prachtig grafje! Het is echt zo ontroerend mooi met alle groene bloemetjes, en het monumentje zelf ook met de bloem! En nu zal het er helemaal stralend bij liggen in de lente zon! Wat zal Danyel blij zijn met het mooie plekje dat jullie daar speciaal voor hem hebben gemaakt!

En nu ook wat een verschrikkelijk bericht voor Mama van Pepijn
Ik hoop dat je de dagen door komt! Veel sterkte!
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:38:30 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47770460
Ja mag ook zeker niet klagen, heb idd net als jij ook zo nu en dan mijn dip momenten, maar die zijn steeds sneller weer weg.
Afentoe denk ik ook wel eens, wat appart maar aan de andere kant ben ik er ook wel "blij"om.
En ben ook wel van mening dat het goede weer zeker meespeelt.
Voor de rest ben ik weer regelmatiger aan het werk, ben echt opzoek naar hobby's maar dat komt ook allemaal wel goed.
Morgen weer even bij Thijs langs verse bloemen neerzetten en kijken hoe de knuffeltjes erbij staan.
En zondag is er weer een dienst voor Thijs.

En idd al heel lang niets meer van Humpeltje gehoord nee, Humpeltje hoe is het ermee?

En ik denk ook geregeld aan MvP gedacht.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:06:03 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47793026
Ik denk dat het weer regelmatig(er) werken wel fijn zal zijn Bar. Het is toch best prettig wanneer je soms min of meer gedwongen wordt aan andere dingen te denken. Dat geeft ongemerkt wat rust in je hoofd. Ik zelf vind het in ieder geval wel een heel verschil maken. Ik merk dat ik op dagen sommige dagen te veel "denktijd" heb, dan zijn meestal ook de wat moeilijkere dagen.

Dan nu nog even terug naar het magnoliaboompje. Even uitleggen: vorig jaar waren Sugar, Snoopy, Luchtbel, Merisse en Piglet op Danyel's begrafenis. Ze boden een magnoliaboompje aan, een boom die jaarlijks rond Danyel's sterfdag zal bloeien. Omdat we toen nog niet wisten waar we hem wilden plaatsen, kregen we een magnoliatak.
Naderhand hebben Jeroen en ik besloten dat we hem in de nabijheid van Danyel's grafje wilden plaatsen. Afgelopen zondag, precies 1 jaar na de begrafenis, heeft het boompje zijn bestemming gekregen.

Hier staat het boompje in een emmer met water, om de wortels vocht op te laten nemen:

Snoopy heeft het zware graafwerk verricht:

Hier staat het boompje op zijn bestemming:

De "ver-af" foto's zijn te onduidelijk. Door de vele schaduwen en het zonlicht door de bomen is het niet goed te zien. Waarschijnlijk is dit binnenkort beter, als de knoppen open zijn gegaan.

Wellicht volgen er nog enkele foto's over de verschillende plaatsings-fasen, maar hiervoor moet ik nog even overleg voeren met de dames.

Sugar, Snoopy, Piglet, Merisse, Luchtbel; super bedankt.
Jeroen en ik zijn er erg blij mee (en Danyel, en zijn "buurtjes" ook!)
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:17:52 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47793561
Idd die denktijd,ook dan krijg ik het hier moeilijker, of als ik snachts niet kan slapen.

Wat een prachtig boompje
pi_47793693
Wat leuk, zo'n boompje en dan vooral met die betekenis erachter dat hij bloeit rond de dagen dat jullie het extra moeilijk zullen hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator donderdag 29 maart 2007 @ 20:02:11 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47803965
Wat een prachtige gedachte dames, om een boompje te geven die in deze dagen bloeit. Heel mooi en heel ontroerend, wat bijzonder zijn jullie toch
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:04:22 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_47804038
wat prachtig zeg die boom
stormy waters...
sailin'
pi_47807790
Heel erg mooi, die gedachte achter het boompje. Erg attent

Afgelopen maandag heb ik toevallig bij mijn ouders in de tuin foto's gemaakt van de magnolia's in bloei. Deze is voor Danyel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_47811591
Inge Diepman is nu te gast bij Pauw en Witteman op Ned. 1
Samen met haar partner Sylia de Graaf schreef ze de roman 'Diep' over het verlies van hun zoontje David.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:26:15 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47812241
Tjee, wat een boek, althans, zoals ze er nu over verteld...
pi_47812562
Ja, ik wil het zeker lezen, er stond in de Esta van vorige week ook een interview met haar, wat ik niet in 1 adem uit kon lezen
pi_47819280
quote:
26-03-2007
Monument voor een verloren zoon

Zes jaar geleden verloren Inge Diepman en Sylia de Graaf hun zoon David. Hij werd vijf weken oud.

Ter nagedachtenis aan hem schreven de twee vrouwen de roman ‘Diep’, die in veel opzichten het verhaal van hun eigen leven vertelt. Over de verschillen, de overeenkomsten en over de wet van Murphy.

David noemden ze hun zoon, wat betekent: lieveling, geliefde, vriend. Deze David moest nog sterker zijn dan z’n naamgenoot die Goliath versloeg, want hij werd veel te vroeg geboren en begon meteen hierna aan een dapper gevecht in zijn couveuse.

In de roman Diep heten zijn moeders Britt en Paula en om beurten schrijven ze een hoofdstuk om de lezer te vertellen over het korte leven van hun geliefde zoon. De David uit het boek zal het gevecht verliezen, net als de David die Inge Diepman in 2001 ter wereld bracht. Samen met haar vriendin Sylia de Graaf schreef de televisiepresentatrice deze roman, ‘gekneed naar de werkelijkheid’ zoals ze beiden uitleggen.

Het is geen verwerkingsroman waarin ze hun verdriet van zich afschrijven, noch een pure autobiografie. ,,We wilden gewoon een mooi boek schrijven over David,’’ zegt De Graaf, ,,we voelden dat we in staat waren om boven ons verhaal te staan, dingen weg te laten. Als je de dood van je kind nog niet hebt verwerkt, is elk detail in jouw ogen belangrijk.’’ Diepman vult aan: ,,De werkelijkheid is veel rauwer dan ons boek, maar je wilt een roman schrijven die mensen vasthoudt en ook nog leuk is om te lezen.’’

Wel waren de ingrediënten uit hun eigen leven te mooi om te laten liggen. Zo begint als een soort running gag in een van de eerste hoofdstukken de verbouwing van hun huis die op den duur dramatisch - en heel herkenbaar - uit de hand loopt. Britt presenteert het televisieprogramma De Zondebok, de mannelijke variant op het echte programma Het Zwarte Schaap. Haar werk maakt het contrast zichtbaar tussen de zorgen die door haar hoofd spelen als haar zwangerschap niet van een leien dakje gaat en de knop die om moet om te kunnen stralen op de beeldbuis. Diepman: ,,Zo’n kijkje achter de schermen heeft natuurlijk extra attentiewaarde. Nadat David was overleden, heb ik een paar interviews over hem gegeven. Daar hebben we toen veel reacties op gekregen, onder andere van een vrouw die schreef dat zijzelf ook een kind had verloren. Ze kwam daar maar niet overheen, totdat ze las dat ik hetzelfde had meegemaakt en toen dacht ze: als zij het leven weer op kan pakken, kan ik het ook.’’ De Graaf: ,,Het verschil is dat wij nu de macht hebben gegrepen en ons verhaal in onze eigen woorden vertellen. Wij hebben dit keer bepaald wat er op papier kwam, niet de interviewer.’’

Net als in het echte leven hebben de twee vrouwen uit het boek al een dochter van drie als David wordt geboren. Paula is haar biologische moeder en ze weten dat het levensgevaarlijk is als zij nogmaals zwanger wordt. Dus besluiten ze dat Britt ditmaal aan de beurt is: We hebben gelukkig twee baarmoeders tot onze beschikking, laten we daar nou gebruik van maken. Maar dan wordt hun afspraak in het ziekenhuis afgezegd: het zou tegenover heterostellen niet eerlijk zijn om beide vrouwen het recht te geven op een zaaddonor. Pas na maanden bellen en soebatten krijgen ze hun zin omdat Britt wel alle vooronderzoeken heeft ondergaan en pas werd afgewezen nadat ze eerst was geaccepteerd.

Hoewel Diepman en De Graaf vinden dat hun partnerschap in dit verhaal niet verschilt van welk ander stel ook, moeten ze toegeven dat het ergens toch een extra laag geeft. ,,Voor ons is het vanzelfsprekend dat wij twee vrouwen zijn,’’ zegt Diepman, ,,Maar Sylia/Paula weet natuurlijk wel uit ervaring wat het is om een zware zwangerschap mee te maken en een kind te baren. Dat geeft ook frictie. Het doet Britt bijvoorbeeld extra beseffen dat háár lichaam haar in de steek laat, terwijl uit dat van Paula een gezond kind is voortgekomen.’’

Alle namen uit het boek zijn veranderd, behalve die van David. Dat brachten de schrijfsters niet op. De kleine Ingeborg werd gemodelleerd naar hun dochter Dagmar. Diepman: ,,Hoe hard het ook klinkt, als je al een kind hebt wanneer je een kind verliest, is dat een zegen: je blijft ouder voor je omgeving. Het lijkt me vreselijk wanneer zoiets gebeurt als je geen kinderen hebt. Want je bent voor de rest van je leven ouder, maar niet meer zichtbaar. Je kunt er geen uiting meer aan geven.’’

,,Een kind dwingt je ook om duidelijk te zijn,’’ vertelt De Graaf, ,,De eerste keer dat je moet zeggen dat je zoon doodgaat, is dat niet te doen. Die woorden zijn veel te hard. Maar onze dochter maakte het nodig dat je zoiets uitspreekt.’’

En zo kon het zelfs gebeuren dat de twee vrouwen, in afwachting van belangrijke onderzoeksuitslagen over David, samen met hun dochter in een pretpark belandden. De Graaf: ,,Thuis hadden we natuurlijk de verbouwing, dus daar konden we niet terecht. Britt en Paula wilden Ingeborg laten zien dat het leven ook leuk kon zijn, ondanks alles.’’

Wanneer de toestand van David toch nog onverwachts verslechtert, wordt duidelijk dat hij het niet gaat redden. Na vijf weken te hebben geleefd, wordt hij van de beademing gehaald. Zijn overlijden wordt ontroerend eenvoudig beschreven, net als de reactie van ‘Ingeborg’. Het lachwekkende gedrag van de begrafenisondernemer brengt enige verlichting.

Wat er na zijn dood volgt, valt volgens Diepman onder de wet van Murphy: alles wat mis kan gaan, gaat mis. Een van de meest bizarre momenten is de miskraam die Britt op vakantie krijgt, notabene op 11 september 2001. Ze zien op televisie hoe het vliegtuig de tweede WTC toren invliegt.

Diepman: ,,Ook dat is echt zo gebeurd. De wereld stortte in op macroniveau, het fundament onder onze westerse veiligheid werd weggeslagen. En heel micro, in mijn lichaam zelf, donderde er nog een torentje om. Iets waarvan we dachten dat het ons na David wel vergund zou zijn. Als je zoiets zou verzinnen, zouden de mensen zeggen dat het veel te ver gezocht is.’’

De titel van het boek, Diep, is afkomstig van tekstdichter en vriend Ivo de Wijs. De Graaf: ,,We hadden hem wat titels voorgelegd die hij niets vond. Toen zei hij: waarom noemen jullie het niet gewoon Diep? Hoe langer we daarover nadachten, hoe mooier we het vonden. Diep is een soort geuzennaam voor David, die uiteindelijk een Diepman was. En zo kort als de titel is, zoveel gedachten kun je eraan blijven wijden. Kort maar hevig. Het past bij hem, en bij de intense periode die we met hem beleefden.’’

‘Diep’ door Inge Diepman en Sylia de Graaf verschijnt 28 maart bij uitgeverij Archipel.
Bron
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:59:06 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47835859
Grmbl... heerlijk een dorp..

Kom terug van mijn werk en duik even de supermarkt in, kom eruit en word aangesproken door een mevrouw, die zicht afvroeg waar mijn kindje was, ze kwam ons niet meer tegen samen, alleen mij alleen, of op het werk.
en ze vond dat ik teveel werkte.
Affijn het gepsrek ging onveer zo:
Mevrouw goh u werkt toch wel veel?
Ik moah ik werk steeds meer ja, vooral de middagen
Ja ik zou dat niet fijn vinden hoor, als je een kindje hebt omzoveel te werken, en jou kindje vind dat allemaal prima van oppas naar oppas?
Ik nou ja denk niet dat het Thijs nog veel uitmaakt of mama veel of weinig werkt..
ze brak weer in voor in uberhoubt verder kon,
Nou ja vind het niet kunnen hoor, in mijn tijd ging dat niet door.
En toen vroeg ze hoe het met Thijs ging?
Ik Thijs is er niet meer voor ik kon zeggen overleden, brak ze opnieuw in
Ow ja dat vind ik niet gek als je samen zoveel gaat werken, want zie die vriend van je ook al lang niet meer....
En toen werd ik boos...
Mevrouw, weet niet of u het weet, maar mijn Thijs is vorig jaar in Juni overleden, heeft u nog een oordeel, of kan ik nu naar huis

Mevrouw werd stil... en mompelde tja dat gebeurd...

en toen ben ik weggereden, wat een K*t mens
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:19:43 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47836602

*kin op grond van verbazin valt wat een brutaliteit
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:23:18 #178
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_47836722
Jeutje! Wat een asociaal mens!
Dat zég je toch niet...
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:29:11 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47836934
Weet je ze wist hetecht niet, en tja ik werk idd steeds meer, kan haar ergens ook wel begrijpen
Voor de rest ik kan er nu wel om lachen
pi_47837337
Zo, dat is hard... Terwijl juist jij alles zou geven voor een minuutje extra met je kind...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:13:45 #181
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47842068
sommige mensen
gelukkig kan je het wel aardig relativeren. althans..dat idee heb ik, je lacht er weer om
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:19:49 #182
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47842327
Sjees ls je zo lomp bent kun je toch op z'n minst je excuses aanbieden achteraf
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 20:33:55 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47842904
Allemachtig Bar dat is toch wel te grof zeg. Ik hoop dat die mevrouw zich thuis even diep zit te schamen.

Bluezz, ik heb al eerder een intervieuw met Inge over haar zoontje gelezen en dat vond ik ook al zo indrukwekkend. (ben alleen vergeten waar ik dat las) Ik ga dat boek zeker lezen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:36:53 #184
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47843005
Dat ben ik helemaal met je eens Lois. Ik hoop dat ze zich eventjes heel kl*te voelt, in de hoop dat ze nooit meer zo onnadenkend en bevooroordeeld zal handelen.
Ik vind het knap dat je er, achteraf, om kan lachen Bar, ik zou denk ik nog wekenlang koken van woede.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:44:17 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47843274
Liever lachen dan huilen denk ik maar, en tuurlijk ben ik nog boos, waar bemoeide ze zich mee...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:47:50 #186
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47843391
Ik lees weer eens - met natte ogen - door dit topic. Wat een verdriet maar ook wat een kracht komt hier bovendrijven, heel speciaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:20:13 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_47844472
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef phluphy het volgende:

Hier staat het boompje op zijn bestemming
Het is mooi Fluf
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:41:35 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47845155
Mama van Pepijn, ik lees nu pas wat er gebeurd is. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Je zit nu in Ierland en ik hoop dat jullie elkaar steun kunnen bieden, maar wat zwaar wat zwaar wat zwaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_47850797
Phluphy, erg mooi symbolisch, een boom die rond deze tijd bloeit!

Bar, my god, wat heb je toch een *** mensen...echt weer zo iemand die niet luistert en maar doordendert
pi_47859269
Wat een kl*te wijf zeg. Ik zou echt hebben staan koken van woede Hoe durft ze...

Mooi boompje is het Phluphy. Inderdaad heel mooi en symbolisch ook dat ie gaat bloeien rond Danyels sterfdag.

Humpeltje. Ik vroeg me ook al af hoe het met jouw ging.

MvP ik denk aan je. Sterkte daar in 'ierland.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:20:13 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_47859811
Ow Bar, wat een mens zeg pffff. sowieso dat gebemoeial maar dan ook nog eens niet luisteren
stormy waters...
sailin'
pi_47889793
Bah, zelfs het goede weer kan me niet opvrolijken en ik heb nog geen zin om uitgebreid over afgelopen week te schrijven.

Wil wel iedereen bedanken die schreef aan me te denken. Ik heb het wel degelijk gelezen daar in Ierland. Had het alleen te druk om te reageren.
grá mo chroí
pi_47891781
Mijn schoonzus heeft prachtig gesproken op de begrafenis van mijn twee mannen dus uiteraard kon ik nu tijdens de 'mass' 's avonds niet achter blijven.
Ik heb o.a. onderstaand poem voorgedragen.

Four Candles for Colm

The first candle represents our grief.
The pain of losing you is intense.
It reminds us of the depth of our love for you.
This second candle represents our courage.
To confront our sorrow,
To comfort each other,
To change our lives.

This third candle we light in your memory.
For the times we laughed,
The times we cried,
The times we were angry with each other,
The silly things you did,
The caring and joy you gave us.

This fourth candle we light for our love.
We light this candle that your light will always shine.
As we enter this difficult road and share this night of remembrance
with our family and friends.

We cherish the special place in our hearts
that will always be reserved for you.
We thank you for the gift
your living brought to each of us.

We love you.
We remember you.
grá mo chroí
  zondag 1 april 2007 @ 14:59:04 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47892489
Wat een ontroerend mooi gedicht, Mama van Pepijn. Ik vind het heel dapper van je dat je dat voor hebt durven dragen. Ik hoop dat je schoonzus veel steun aan jouw aanwezigheid heeft gehad en dat jij zelf ook de kracht vindt om met deze nieuwe slag om te gaan. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 1 april 2007 @ 19:24:19 #195
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47900568
indd erg mooi mvp vind het erg knap dat je het hebt voorgedragen.
  maandag 2 april 2007 @ 07:35:28 #196
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47914893
Zeer mooi gedicht!
Ik begrijp dat je eerst wil / moet bijkomen mvp. Sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:15:15 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47948883
Bijzonder mooi gedicht MvP
pi_47949734
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:31 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Bah, zelfs het goede weer kan me niet opvrolijken en ik heb nog geen zin om uitgebreid over afgelopen week te schrijven.
Nee vind je het gek, je hebt nogal wat erbij gekregen in je 'rugzak'
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:55:51 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_48076744
Hoe gaat het hier dames, heren ?

Gister ben ik bij Thijs geweest, en heb de oude bloemen weggehaald een vrolijk mooi paasstukje terug gezet.
Teletubbie ballon weggehaald, die was helemaal leeg, en lag verwikkeld in de heg erachter.
(heb daar helaas nooit geen foto van gemaakt)

Het voelde weer even goed om daar te zijn, even dicht bij mijn ventje
pi_48082716
Hoi Bar,

Thijsje krijgt voor zijn verjaardag een nieuwe ballon hoor.
Tis al geregeld.

Dikke kus BabyGirl
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')