daarom is dit in samenwerking met de FA's opgesteldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Puik werk, als er maar niet wordt teruggedraaid na lieve mails naar FA's.
Jammer dat TR een ban heeft..., anders was er nu wel een mooie discussie over ontstaanquote:
Ligt denk ik aan jouw computer, hier klopt het gewoonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Selectie Oranje voor EK Kwalificatie: Met 'Koef' en Afellay!
De titel is waarschijnlijk van Word gekopieerd, in de index zie je rare @$(-tekens tussen de namen. Dus hij moet even overgetypt worden door een van julie.
Dat is wel een euvel dat alleen bij IE zich voordoet. Bij Firefox doet hij dat niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Selectie Oranje voor EK Kwalificatie: Met 'Koef' en Afellay!
De titel is waarschijnlijk van Word gekopieerd, in de index zie je rare @$(-tekens tussen de namen. Dus hij moet even overgetypt worden door een van julie.
Bij IE werkt het hier ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel een euvel dat alleen bij IE zich voordoet. Bij Firefox doet hij dat niet.
even ter nutteloze toevoeging
Bij mij geeft ie wel fouten, je moet wel in de VBL index kijken he. De titel bovenaan het topic werkt wel gewoon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij IE werkt het hier ook gewoon normaal
Het is of Tottenham Hotspurs of Spurs......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:06 schreef borisz het volgende:
[FA CUP 1/4 finale replay 19-03 21.00] Spurs - Chelsea die s moet uit spurs weg, het is of tott. spur of spursniet beide
Heeft mijn gewaarderde collega al geregeldquote:Op zondag 18 maart 2007 12:50 schreef Tim86 het volgende:
Live wedstrijden via Internet streams #17 mag weg, zijn nu per ongeluk twee nieuwe topics aangemaakt
snelle servicequote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heeft mijn gewaarderde collega al geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |