Is het niet Elvis Costello (of heeft hij het gecovered)?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Pietje Puk, dit is zo'n mooi nummer van Charles Aznavour![]()
Huub: "Hoe spel je Grolsch"quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoorde ze paar dagen geleden ook al 4x de naam Grolsch noemen en zelfs spellen
Goh, heb toen onmiddellijk een kratje in huis gehaald![]()
Dat laatste.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:03 schreef U96 het volgende:
[..]
Is het niet Elvis Costello (of heeft hij het gecovered)?
Ja ik lijk eigenlijk best wel een beetje op een bouwvakker, je hebt gelijk dat zal het zijn geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien ben je een beetje een mannelijk type...![]()
Dank je, ik was al aan het zoekenquote:
Ze heeft niet voor niets 2 uur bij de FEBO gezetenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
raar ook dat natasia al weeet dat er een stemming komt.
Moet dus iets zijn wat dat wijf heeft aangevraagd, iets persoonlijks.
Ik mag hopen dat ze fokking haar niet haar zin geven.![]()
Waar komt dat stemmings idee steeds vandaan? Dacht toch echt dat ik de Cossen en de streams in de gaten had gehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:07 schreef rebellious_angel het volgende:
Wowwwwwwwwwww, even alles bijgelezen. Mooie zonninge dag in DGK met een plaatselijke overstroming toen Jaap ging zwemmen. NatasJa die er stiekem 2 uur uit mocht en lekker zonnen voor Huub, Syl en Eric verstoord door enige ongewenste elementen.
Ik heb nu wel het voorgevoel dat NatasJa al exact weet waar vanavond over gestemd moet worden, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
En ik heb genoten van een heerlijk zeeuws zonnetje en 17 graden uit de wind, tot nu toe topdagje dus.
Als vanavond die stemming die er aan komt nu niet gemanipuleerd is en Syl, Huub en Eric de boel kunnen tegenhouden.![]()
Duh! Zij is degene die het er over hadquote:Op maandag 12 maart 2007 18:07 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik heb nu wel het voorgevoel dat NatasJa al exact weet waar vanavond over gestemd moet worden,
ik wed dat de stemming gaat over of natasia haar moeder mag gaan bezoekenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
Oooh, dan ren ik nu dan ook maar even naar de slijter om Grolsch te halen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoorde ze paar dagen geleden ook al 4x de naam Grolsch noemen en zelfs spellen
Goh, heb toen onmiddellijk een kratje in huis gehaald![]()
Zoals ze het formuleerde (heb ik ergens genoteerd) was het zo dat ze hem zelf moest aanvragen. Ze zei dat tegen Wilgo. En ook dat ze er niet veel zin in had een stemming aan te vragen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk krijgt ze dat NOOIT!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ik lijk eigenlijk best wel een beetje op een bouwvakker, je hebt gelijk dat zal het zijn geweest![]()
Ik heb haar telefoongesprekken met moeder en Wilgo verslagen. Daar staat het in.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar komt dat stemmings idee steeds vandaan? Dacht toch echt dat ik de Cossen en de streams in de gaten had gehouden.
Zal wel zijn om te komen koken ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wed dat de stemming gaat over of natasia haar moeder mag gaan bezoeken
![]()
Nee want Wilgo zei ik hou het niet langer en toen zei Natasia, geen domme dingen doen he? Waarop Wilgo zei: als jij niets met de tuinman doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel zijn om te komen koken ofzo...
Beter dan die ranzige Martin bleeeeeeeeeh goorlap
De 'oude' kok Marc komt inmiddels weer, sindsdien is Martin weg...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zal wel zijn om te komen koken ofzo...
Beter dan die ranzige Martin bleeeeeeeeeh goorlap
Tuurlijk wel.quote:
Huub heeft het al eerder aangekaart. Hij vond dat daar een stemming over moest komen, dus dat zal het zijn. Vandaar dat Zdngmw baalt, gaat m echt niet worden dus.(hoop ik)quote:Op maandag 12 maart 2007 18:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Duh! Zij is degene die het er over had
Persoonlijk denk ik dat het met de VW Touraeg te maken heeft, dat zou morgen beginnen. Het zou leuk zijn als er een stemming moet komen voor "rijden buiten de poort, of rijden om de fontein heen"
Ik hoop met je meequote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft het al eerder aangekaart. Hij vond dat daar een stemming over moest komen, dus dat zal het zijn. Vandaar dat Zdngmw baalt, gaat m echt niet worden dus.(hoop ik)
Hmz...ze zou toch geen 4-uur aan gaan vragen onder het motto "M`n ventje houd het niet langer, dus ik wil effe in 4 uur tijd uit elkaar getrokken gaan worden".quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Yollie het volgende:
Nee want Wilgo zei ik hou het niet langer en toen zei Natasia, geen domme dingen doen he? Waarop Wilgo zei: als jij niets met de tuinman doet.
Ik hoop het ook, en weet zeker dat Huub en Eric hun moment pakken en opkomen voor Syl die haar carnaval niet kreeg.quote:
Nee, was dat maar zo. Raar dat niemand erop komt die kamer ook eens te claimen. Brian zit te mijmeren over al zijn geschreven werk, en dat hij in De Kooi meer met het spel bezig is geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
Waar hebben ze het nu over?
Brian zijn kamer?
Okay, Jaap kwam er in het begin een keer op. Maar hij heeft Brian er nooit op aangesproken.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo. Raar dat niemand erop komt die kamer ook eens te claimen. Brian zit te mijmeren over al zijn geschreven werk, en dat hij in De Kooi meer met het spel bezig is geweest.
Dus wel. Afgelopen nacht wilden Huub en Eric de kamer nog inpikken, maar toen was Amanda ze net voor (ze ging in dat bed slapen). Vorige week hebben ze al afgesproken dat ze de kamer willen hebben. Is ook leuk voor Brian en Amanda, want seks is iets lastiger als ze niet op die kamer kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zo. Raar dat niemand erop komt die kamer ook eens te claimen.
Aha. Nou, ik zou het mooi vinden als Brian eens naar de gemeenschappelijke slaapkamer werd gejaagd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus wel. Afgelopen nacht wilden Huub en Eric de kamer nog inpikken, maar toen was Amanda ze net voor (ze ging in dat bed slapen). Vorige week hebben ze al afgesproken dat ze de kamer willen hebben. Is ook leuk voor Brian en Amanda, want seks is iets lastiger als ze niet op die kamer kunnen.
he he, nog iemand die er hetzelfde over denkt als ik...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:25 schreef Suikeroom het volgende:
Huub raakt Sylvia kwijt aan Eric
Snap echt niet dat Huub hier in mee gaat. Hij ligt nu toch prima naast Sylvia? Ze hebben regelmatig onderonsjes die ze zachtjes in bed kunnen bespreken. Om samen met hitsige Erik in één bed te belanden lijkt me geen goed planquote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus wel. Afgelopen nacht wilden Huub en Eric de kamer nog inpikken, maar toen was Amanda ze net voor (ze ging in dat bed slapen). Vorige week hebben ze al afgesproken dat ze de kamer willen hebben. Is ook leuk voor Brian en Amanda, want seks is iets lastiger als ze niet op die kamer kunnen.
Ik vind het dom.... laat Brian maar lekker geisoleerd liggen. En laat Amanda hem zo nu en dan maar eens neuken. Daarmee geeft je Huub en Eric meer munitie dan dat zij in de masterbedroom liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik voel me geen roepende in de woestijn meer...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:25 schreef Suikeroom het volgende:
Charles Aznavour?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
SHE!
[afbeelding]
The meaning of my life is she, she, she--.
Dan onderschat je Sylvia totaal, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:25 schreef Suikeroom het volgende:
Huub gaat syl niet verlíezen aan Eric. Eric en Huub hebben elkaar namelijk ook nodig, Syl en Eric redden 't niet alleen samen. Die willen Huub er echt bij hebben en houden, ik denk dat zij met z'n drieen gewoon bij elkaar blijven. Maar Huub is wel de zwakke plek denk ik idd.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik voel me geen roepende in de woestijn meer...
Ik denk, hoop, wens, dat Brian gestresster zou worden als hij elke nacht tussen anderen moet slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het dom.... laat Brian maar lekker geisoleerd liggen. En laat Amanda hem zo nu en dan maar eens neuken. Daarmee geeft je Huub en Eric meer munitie dan dat zij in de masterbedroom liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |