ah joh, anders doe je het met twee handen!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
IMO als afkorting voor m.i. gebruiken schiet niet echt op. Vijf aanslagen waar je met vier kan volstaan![]()
We kunnen het er natuurlijk ook net zoals Amanda gewoon niet over hebben...gewoon altijd Fock Yuuu roepen en verder ach ja wat verder gewoon lekker simplistisch doen tralalalalaaaaa whoooohoooooooooquote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah. Humble en honest betekenen in deze zin nagenoeg hetzelfde, namelijk dat je je bescheiden mening geeft.
Wij hebben dat ook - IMO (in mijn ogen) is zoiets als m.i. hetgeen weer mijns inziens betekent.
Zo lastig is het dus allemaal niet jongens!
(en ook niet zo erg... - de d's en t's worden regelmatig met minder talent gebruikt)
Ik vind het juist een super super mooie fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef pronkjewail het volgende:
Leuk idee... ik vraag me alleen of hoe leuk Sylvia het vindt om fotos van zichzelf te krijgen waar ze huilend opstaat. Misschien een andere knuffelfoto nemen?
Eenschquote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik vind het juist een super super mooie foto
Eric heeft meer aandacht nodig dan Huub. Hij wil ook in het middelpunt staan. Dus haal Huub bij Sylvia vandaan dan is er meer tijd voor Eric. Die aanval op de master bedroom lijkt interressant maar wat schiet Huub er mee op? Dat ie naast een rukkende Eric mag slapen? Dat Brian naast Sylvia komt liggen?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Leg eens uit...
Ik vind gewoon dat ze goed samen gaan met z'n drieën!
Ik ook. Er spreekt heel veel gevoel uit, vandaar dat ik die meteen wilde sturen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik vind het juist een super super mooie foto
Yep.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
We kunnen het er natuurlijk ook net zoals Amanda gewoon niet over hebben...gewoon altijd Fock Yuuu roepen en verder ach ja wat verder gewoon lekker simplistisch doen tralalalalaaaaa whoooohooooooooo![]()
Natasia bedoel je.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep.
Ik kan ook op het taalpuristenforum aan de slag, zeker nu ik alleen nog maar beeld heb van een mislukte knotwilg in de tuin. Oh nee, het is Amanda...
Ik vind het een hele mooie foto waar die drie heel sterk uitkomen met heel veel gevoel...het toont wat een sterke band je in korte tijd kunt opbouwen samenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Er spreekt heel veel gevoel uit, vandaar dat ik die meteen wilde sturen.
Helemaal mee eens, hoop echt dat 'ie de Kooi in komt. Mischien moeten we erquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Er spreekt heel veel gevoel uit, vandaar dat ik die meteen wilde sturen.
Is Fidonet een andere topic?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Engels gestudeerd en al op Fidonet aanwezig.
Het is fijn dat er zulke Amanda's zijn daardoor vallen de leuke mensen nog meer opquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep.
Ik kan ook op het taalpuristenforum aan de slag, zeker nu ik alleen nog maar beeld heb van een mislukte knotwilg in de tuin. Oh nee, het is Amanda...
Syl en Zdngmw.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
Wie zijn dat op die foto, beequeen?
Tjonge dat is even wat anders dan bij de Republiek bij mooi weerquote:Op maandag 12 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Je kunt niet ver genoeg wegliggen![]()
[afbeelding]
Zlf ben ik er meer voorstander van dat ieder z'n eigen kaart gaat versturen. Anders wordt er van binnenuit weer veronderstelt dat het 1 persoon betreft.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop echt dat 'ie de Kooi in komt. Mischien moeten we er
weer een stuk of honderd van deze sturen zoals de vorige keer ??
volgens mij Natasia en Sylviaquote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
Wie zijn dat op die foto, beequeen?
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:28 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zelf ben ik er meer voorstander van dat ieder z'n eigen kaart gaat versturen. Anders wordt er van binnenuit weer veronderstelt dat het 1 persoon betreft.![]()
Ja, heb je gelijk in. Goed punt.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:28 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zlf ben ik er meer voorstander van dat ieder z'n eigen kaart gaat versturen. Anders wordt er van binnenuit weer veronderstelt dat het 1 persoon betreft.
wrom quote jij jezelf ??? En sil ligt dus wel verkeerd, de zon is achter een boom verdwenen.quote:
Was toch al bekend dat Japio wat last van flatulentie had?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Wat een herrie daar op de achtergrond
Jammer voor je. Geef je op en ga voor de villa in Eemnes zou ik zo zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
De zon is nu bij mij uit de tuin shipssssss
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat Japio wat last van flatulentie had?
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat Japio wat last van flatulentie had?
nee ik kan niet zonder me kindjesquote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer voor je. Geef je op en ga voor de villa in Eemnes zou ik zo zeggen.
Saddam had ook wel iets liefs, die voerde brood aan de vogeltjesquote:Op maandag 12 maart 2007 17:28 schreef jinca het volgende:
[..]
volgens mij ben je een heel lief mens...![]()
Foutje van mezelf. Wilde 1 letter wijzigen en drukte op de verkeerde toets. Accepteer je mij wel als beginner?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom quote jij jezelf ??? En sil ligt dus wel verkeerd, de zon is achter een boom verdwenen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Foutje van mezelf. Wilde 1 letter wijzigen en drukte op de verkeerde toets. Accepteer je mij wel als beginner?![]()
Heb soms ook wel een beetje dat gevoel bij Eric. Huub en Sylvia hebben amper meer momenten samen en zijn ze eens samen dan is Erik er als de kippen bij. Hij zal het goed bedoelen, maar het stoort me soms wel eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric heeft meer aandacht nodig dan Huub. Hij wil ook in het middelpunt staan. Dus haal Huub bij Sylvia vandaan dan is er meer tijd voor Eric. Die aanval op de master bedroom lijkt interressant maar wat schiet Huub er mee op? Dat ie naast een rukkende Eric mag slapen? Dat Brian naast Sylvia komt liggen?
Het is echt en mooie meid.quote:
Leve de mensen die de moeite nog nemen om iets op te zoeken!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
moest stiekem wel ff opzoeken wat flatulentie was
![]()
Dank je Petraa. Door vaker te quoten krijg ik steeds meer ervaring.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Tuuk een foutje is menselijk toch ??????
![]()
Ehm t was meer dat ik niet blont wilde overkomen door te vragen wat het betekend.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Leve de mensen die de moeite nog nemen om iets op te zoeken!![]()
Ik heb denk ik wat gemist toen ik vanmiddag in de tuin zat, welke stemming ???quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Natasja voelt zich ook eenzaam![]()
Tja, die heeft vanavond bij de stemming hulp nodig, dus nog effe een paar uurtjes slijmen...
Dat bedoel ik ook hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm t was meer dat ik niet blont wilde overkomen door te vragen wat het betekend.![]()
![]()
Dat bedoel ik. Eric kruipt zelfs bij Huub in bed als ie de kans krijgt. En die masterbedroom is geweldig om Brian een hak te zetten. Maar speltechnisch zou ik Brian lekker geisoleerd laten liggen. (Of stem Jaap naar boven omdat ie zo snurkt)...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb soms ook wel een beetje dat gevoel bij Eric. Huub en Sylvia hebben amper meer momenten samen en zijn ze eens samen dan is Erik er als de kippen bij. Hij zal het goed bedoelen, maar het stoort me soms wel eens.
En die masterbedroom schieten ze idd niets mee op. Huub heeft aangegeven heerlijk te slapen naast Sylvia, moet hij lekker blijven liggen!
Natasja liet doorschemeren tegen Wilgo dat er een stemming aankomt waar ze tegenop zag...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
Ik heb denk ik wat gemist toen ik vanmiddag in de tuin zat, welke stemming ???
Leuk dat je ook aan het waterpeil hebt gedachtquote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Stemming? Wat voor stemming? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Natasja voelt zich ook eenzaam![]()
Tja, die heeft vanavond bij de stemming hulp nodig, dus nog effe een paar uurtjes slijmen...
Is dat niet eerder andersom?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eric kruipt zelfs bij Huub in bed als ie de kans krijgt. En die masterbedroom is geweldig om Brian een hak te zetten. Maar speltechnisch zou ik Brian lekker geisoleerd laten liggen. (Of stem Jaap naar boven omdat ie zo snurkt)...
Ik denk dat ook veel streamkijkers een warm gevoel krijgen als Huub Sylvia aan het knuffelen is (voor het slapen en 's ochtends). Zelf voel ik altijd een lichte sexuele spanning tussen Huub en Sylvia. Iets wat Eric immers niet kan opbouwen bij Sylvia.
ja dit is heel mooi behalve dat Natasia er ook weer bij moet liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
Af en toe weet de regie toch wel mooie plaatjes neer te zetten.
Huub heeft zijn audio dagboek ingesproken en is daarna piano gaan oefenen. En steeds als Huub bij sil zit komt Eric zeg maar als storend element erbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Zo. Ik ben weer terug van het boom zagen. Nou ik heb er een klein krasje van 1 mm ingekregen.![]()
wat is dat orange spul? waar haal ik dat?
Wat mij erg opvalt is juist dat het steeds meer Eric en Sylvia is geworden.
Huub is te veel bezig met achter Amanda der sloerie kont te lopen.![]()
WTF wat een vaag verhaal dat van natasia. 2 uur weg bij achter en dan 3 minuten haar moeder bellen na 2 jaar niet gezien te hebben?
En ik ben bang dat Natasia als die iets wilt en er gestemd moet worden, ze het ook gaat krijgen. zoals altijd.![]()
Ik bedoelde de homoseksualiteit van Eric? En jij bedoelt?quote:
Ik heb het niet over vandaag alleen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft zijn audio dagboek ingesproken en is daarna piano gaan oefenen. En steeds als Huub bij sil zit komt Eric zeg maar als storend element erbij.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leuk dat je ook aan het waterpeil hebt gedacht![]()
Hopelijk hebben ze met terugwerkende kracht vanavond door waarom ze zo aardig zat te doen..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dit is heel mooi behalve dat Natasia er ook weer bij moet liggen.
Ik kots er van, dat geslijm.![]()
Zelfs de redactie haalde Syl en Huub gisteravond uit elkaar...quote:
Een vrouw kan zich (seksueel) aangetrokken voelen tot een homo, een homo voelt zich niet (seksueel) aangetrokken tot een vrouw, per definitie...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoelde de homoseksualiteit van Eric? En jij bedoelt?
Het viel mij ook al op dat er verdacht veel grolsch word gedronken de laatste dagen. Het flesje is ook niet afgeplakt zoals bijvoorbeeld de melk, cigaretten, ijs etc...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef bunnyma het volgende:
Zou DGK redactie Grolsch nodig hebben om het bier te geven voor de feesten van Huub en Eric?
Is het nog iemand opgevallen?
SHE. HES klinkt als een ziektequote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs de redactie haalde Syl en Huub gisteravond uit elkaar...
En de manier waarop Eric Huub erin heeft gelaten vind ik begrijpelijk maar zou ik goed in mijn achterhoofd prenten.
Het is hier veel HES voor en HES na maar in eerste instantie vertrouwde Syl die Eric totaal niet.
nee begrijpelijk. Bij Eric kan ze zich veilig voelen. Huub maakt toch nog veel sexuele opmerkingen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:49 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij voelt Huub dat ook wel, dat Sylvia meer naar Eric trekt... Ik heb Sylvia nog nooit zo op Huub zien liggen..
Wat ben je ook een droppie........google even, en zoek Agent Orange, niet schrikken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:41 schreef itsme het volgende:
Zo. Ik ben weer terug van het boom zagen. Nou ik heb er een klein krasje van 1 mm ingekregen.![]()
wat is dat orange spul? waar haal ik dat?
Oww okay ik begrijp je.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich (seksueel) aangetrokken voelen tot een homo, een homo voelt zich niet (seksueel) aangetrokken tot een vrouw, per definitie...
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een droppie........google even, en zoek Agent Orange, niet schrikken hoor.
Weet niet of jouw definitie wel juist is...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich (seksueel) aangetrokken voelen tot een homo, een homo voelt zich niet (seksueel) aangetrokken tot een vrouw, per definitie...
Misschien ben je een beetje een mannelijk type...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of jouw definitie wel juist is...
Ik heb er ooit 3 afzonderlijk van me af moeten gooien
Velen hebben geen bezwaar tegen een vrouwtje tussendoor![]()
Liefquote:
Ik hoorde ze paar dagen geleden ook al 4x de naam Grolsch noemen en zelfs spellenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef bunnyma het volgende:
Waar ik ineens nu weer aan denk en wat me vanmiddag opviel op de streams.
Huub werd naar de telefoon in de keuken geroepen.
Gesprek werd niet uitgezonden.
Hij kwam terug en fluisterde wat in het oor van Eric en even later begon hij ineens overdreven Grolsch te promoten waarbij Eric hem meteen hielp.
Zou DGK redactie Grolsch nodig hebben om het bier te geven voor de feesten van Huub en Eric?
Is het nog iemand opgevallen?
Is het niet Elvis Costello (of heeft hij het gecovered)?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Pietje Puk, dit is zo'n mooi nummer van Charles Aznavour![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |