Ik ben gerustgesteldquote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee hoor, dit hoor je gewoon helemaal niet te weten, en als je het wel weet hoef je er niet voor uit te komen
Ze verspreiden wel dezelfde geur, namelijk rottend vlees, maar het is 'm dus niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Mark_V het volgende:
rafflesia?
Nee, Mark_V is foutquote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Mark_V het volgende:
oh dat ding met de naam fallus giganticum dan?
of zoiets
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef erkel het volgende:
Hallo! Jij bent hier diegene die het weet waarom een toblerone driehoekig is![]()
Wat een off-topic gelulquote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, ik voel me een ketelverwijtende pot
We hebben er 2, zijn heel lief voor elkaar, kopjes krauwen en voeren!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef erkel het volgende:
Heb er zelf één gehad, al was ik niet een goed baasjeDus zal in de toekomst niet weer één nemen.
Nee, dat is geheel iets andersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Mark_V het volgende:
oh dat ding met de naam fallus giganticum dan?
of zoiets
Aubergine?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef erkel het volgende:
Welke plant draagt ook wel de weinig vleiende naam 'corpse plant'?
Ik heb pas een cactus laten verdrogenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben er 2, zijn heel lief voor elkaar, kopjes krauwen en voeren!![]()
Je moet er idd wel goed voor zorgen, elke dag vers water en fruit en zo.....![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb pas een cactus laten verdrogen, dus aan dieren en zeker zulke moet ik maar niet beginnen....
Nee.quote:
Joah, de bloeikolf heeft er wel iets van wegquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar hij ziet eruit als een grote gerimpelde dildo toch? (als hij in bloei is.....)
Ik krijg wel steeds groenere vingers, ik heb een ficus die ik een jaar geen water had gegeven weer tot leven gewektquote:Op maandag 12 maart 2007 19:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Horror, ik heb regelmatig orchideeen in bloei en mijn dieren zijn topfit, doe idd maar niet dan, plastic een optie?
![]()
Ik reken het goed, want plant of bloem heeft niet veel meer met de plant zelf te maken. Eigenlijk is het 'aasbloem'.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Mark_V het volgende:
aasplant
Hmm, zombie plant?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds groenere vingers, ik heb een ficus die ik een jaar geen water had gegeven weer tot leven gewekt![]()
voor planten en dieren moet je een regelmatig leven hebben en dat heb ik niet echt, vaak weg etc
Groooooot zeg!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hij leeft weer als vanouds, ik vind het ook een wonder![]()
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07111/plant.JPG]afbeelding][/url]
Dan moet ik het ook weten. Maar momenteel loopt alles uit die tijd door elkaar bij mijquote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Mark_V het volgende:
Hint voor de vraag: het is een bekende vertegenwoordiger van "De Stijl"
En Nembrio zou de vraag meteen weten
Yep ietsje, deze meneer werd met onder andere Le Corbusier tot "De grote vier" van zijn tijd gerekend....quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef SaskiaR het volgende:
berlage (da was eerder toch?)
Komt door je petje, das heiligquote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik weet niets van kunst en beelden. Waarom zou ik het moeten weten?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Mark_V het volgende:
Hint voor de vraag: het is een bekende vertegenwoordiger van "De Stijl"
En Nembrio zou de vraag meteen weten
Heb ik een memo gemist?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij bent toch de grote alwetende storthoop
Drink je wel eens thee?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Van Walsum?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Mark_V het volgende:
Het is een ARCHITECT, zijn broer is ooit nog eens burgemeester van Rotterdam geweest...
Dat kloptquote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef jakkop het volgende:
is het dhr. oud?
Op de fauteuil ernaast ligt een ferrari handdoek, dus het is dubbele instralingquote:
Ik drink de thee meestal helemaal opquote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Drink je wel eens thee?
Vinden ze lekker, gewoon een restje koude thee uit de theepot aanvullen met water en dan gieten.
Werkt net zo goed als pokon.
Ik ben in Spangen geboren. Dat ligt er naast.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat klopt
Jakkop +1
Punten in deel 651:
Plasterk 2
steekbal 1
Mark 1
Nembrionic 1
SaskiaR 1
rene29 2
RoofingBurner 1
Mark_V 2
Trademarkie 1
kahaarin 1
erkel 1
Jakkop 1
@Nembrio, jij had toch in het witte dorp gewoond? of ben ik nou abuis? dat is van oud
Zegt genoegquote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Op de fauteuil ernaast ligt een ferrari handdoek, dus het is dubbele instraling
[..]
Doe's delen!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik drink de thee meestal helemaal op, maar ik zal het onthouden
![]()
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen![]()
Pfff, dan had je het toch moeten wetenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben in Spangen geboren. Dat ligt er naast.
Mijn moeder is in het witte dorp geboren.
Dus je bent half abuis
Ik heb ff wat recht te zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Plasterk het volgende:
mensen kappen, hij zit te fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |